Elikkäs mitä eroja on kuluissa, jos sijoitan pörssiosakkeisiin Nordnetin kautta tai sitten oman pankin eli S-pankin kautta? Näkyykös nuo Nordnetin kautta sijoitetut osakkeiden arvot sitten oman pankin sivuilla myös vai pitääkö sinne hankkia omat tunnukset? Mitä muita hyötyjä/haittoja on ostaa osakkeita suoraan oman pankin kautta tai jostain muualta kuin omasta pankista?
Nordnet vaiko oman pankin S-osekekauppa
6
1492
Vastaukset
- saturdaynightfever2017
Mulla on tili s-pankissa ja nordnetissä. Nordnetissä osakkeilla ei ole säilytyskuluja, uutena asiakkaana välityskulut alennettuun hintaan ja tällä hetkellä alle 200€ sijoitukset kotimaisiin yhtiöihin 0,99€/sijoitus, tämä tarjous elokuun loppuun asti ja toivottavasti jatkuu pidempään. Viputuotteita ilman välityspalkkiota jos sijoitus yli 100€, itsellä ei niistä kokemusta mutta laajentavat valikoimaa pikkuhiljaa ja itseä kiinnostaisi hiukan isommalla riskillä pienillä summilla kokeilla. Bonukset ovat menneet vaimolle s-pankin rahastoon muutaman vuoden ja sieltä myydään niitä nykyään vajaalla tonnilla/vuosi, siis verovapaasti ja siirretään rahat nordnettiin johonkin osakkeisiin. S-pankin muusta sijoitustoiminnasta ei ole kokemusta enkä ole heidän hintojakaan katsellut, kumpaankin firmaan olen ollut tyytyväinen. Nordetillä oma kännykkäsovellus sijoitusten seurantaan, heillä myös Shareville sovelluksena tai selaimen kautta josta voi seurata omia sijoituksia ja osallistua keskusteluihin.
- fdsk
"Bonukset ovat menneet vaimolle s-pankin rahastoon muutaman vuoden ja sieltä myydään niitä nykyään vajaalla tonnilla/vuosi, siis verovapaasti ja siirretään rahat nordnettiin johonkin osakkeisiin."
Millaista rahastoa voit myydä voitolla verovapaasti? - IhanNormaalia
fdsk kirjoitti:
"Bonukset ovat menneet vaimolle s-pankin rahastoon muutaman vuoden ja sieltä myydään niitä nykyään vajaalla tonnilla/vuosi, siis verovapaasti ja siirretään rahat nordnettiin johonkin osakkeisiin."
Millaista rahastoa voit myydä voitolla verovapaasti?Minkälaista vaan, edellyttäen että vuodessa tehtyjen myyntien yhteenlaskettu summa ei ylitä 1000:tta euroa.
- jdgfhfgf
Kulujen erot näkyy suoraan hinnastossa. Nordnet on halvempi alkaen jo siitä, että säilytys ja reaaliaikaiset kurssit ovat maksuttomat. Lisäksi Nordnetilla on laajemmat markkinat käytettävissä. Lisäksi Nordnetilla on kuukausisäästömahdollisuus ilman välityspalkkiota tiettyyn ETF-valikoimaan. Lisäksi Nordnetilta saa halutessaan edullista lainaa.
En näe mitään hyötyä sijoittaa S-pankin kautta. Asiaa ei voi perustella edes laiskuudella. - Verotus
Meneekös Nordnetilta automaattisesti verottajalle kaikki tiedot (myyntivoitot/tappiot) vai pitääkö itse ilmoitella?
- MieletönSäästö
menee ihan automaattisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468