Mulle annettiin juurihoitoa jossa mulle annettiin myöskin puudustus jonka seurauksena tietysti en tuntenut mitään, jolloin olin purrut itseäni huuleen ja nyt huuli on kipeä ja sitä kirvelee aina sillon kun syön tai juon! Oisko mitään vinkkejä joilla saisin poistettua kivun tai edes helpotettua sitä? Kiitos jo etukäteen vastaajille :)
Vastaukset 4
- jääjarasva
Onneksi huulessa olevat haavat paranevat pian.
Jos se on turvoksissa, voit pitää jääpalaa sitä vasten.
Hoitava huulirasva voi nopeuttaa haavan paranemista. Apteekissa on useita vaihtoehtoja.- Kirvelevä
Kiitos vinkistä kokeilen! :)
- Lyllikki
hunajata hunajata pieniin suun haavoihin, voi lisäillä vähän väliä... Nopea paraneminen : )
- Kirvelevä
Kiitos, pitää kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061251
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466