Joka vuosi on jotain remppaa viimeiksi vaihdoin takavaloihin polttimon ja nyt täytyi laittaa rekisterikilpeen uusi ruuvi. Auto on Avensis 1,6 -06
Remonttia vaan
3
221
Vastaukset
- Kestääsäilytystä
Vähällä oot selvinnyt.
Kokeilepa ajaa sillä joku päivä. - 20244
Noita töitä ei lasketa mukaan kun puhutaan tosiremonteista.
Minä jouduin hitsaamaan edellistä -89 mallista 23 vuotiasta Corollaa joka vuosi viimeisimpien vuosien aikana.
Sitten löysin 2000 mallisen Avensiksen ja nyt olen joutunut vaihtamaan siihen uuden virtalukonpohjan ja pakoputken alkupään alamutkan - viiden vuoden aikana.
Hitsauksen tarvetta ei ole näköpiirissä. Corollassa hitsauskierre käynnistyi 14 vuoden ikäisenä.
Ensin tuli sormenmentävä reikä helmaan ja sitten samanlainen toiselle puolelle. Vähän myöhemmin katsastaja tökkäsi meisselinsä takaturvavyön kiinnityksen vierestä sisään - selvästi tiesi mihin piti tökätä :) - rahaa.palaa
Ensi vuonna tankkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901