Kivekset liikkuvat

Poika15vSuomesta

Hei! Olen 15v poika ja olen huomannut että välillä kun herään, jompikumpi kives on eri asennossa tai vähän kääntynyt. Kipua ei ole ollut kiveksissä jos näin on käynyt paitsi kerran ja silloin kokeilin kiveksiä ja se alkoi sattua mutta kipu meni pois muutamassa tunnissa. Olen lukunut juttuja kiveskiertymästä, mutta oireita ei ole ollut. Välillä kun kävelen kipua on juuri siinä kohdassa missä jalka ja muu vartalo 'yhdistyy'. Onko tämä mitenkään vaarallista että kivekset kääntyilevät ja liikahtelevat itsekseen?

23

5321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika15vSuomesta

      Ja kipua ei siis ollut silloin itse kiveksessä

    • Tri.Uroloogi

      Jos kives liikkuu kyseessä on todennäköisesti kivessyöpä.

      • Tri.Aivologi

        Tri.Uroloogilla havaittu aivosyöpä, diagnoosi tehty hänen kommentista.


      • Anonyymi

        No on taas voi vittu🤣🤣


    • Kivessyöpä

      Kivessyövän merkkejä. Sinuna hakeutuisin pikaisesti lääkäriin ennen kuin kiveksesi joudutaan amputoiman.

    • Itsekin epäilen kivessyöpää, kannattaa rohkeasti sanoa vanhemmille että tahdot varmuudenvuoksi käydä lääkärissä näyttämässä kiveksiäsi.

    • Poika14wee

      Hei

      Itse olen 14 vuotias poika ja itselläni on sattanut välillä toinen kives hieman "muljahtaa" vinoon mutta en tiedä mistä se johtuu. Epäilen ettei ole mitään vakavaa, tai ainakaan itse en juuri ole kipua tuntenut. :)

    • 3Euro70

      Syövän alkuoireet.

      • Anonyymi

        Oon pahoillani :( lähtikö molemmat ja mitä sait tilalle laittoivatko oikeen kuulat vai sorsapullaa?


    • näämuutontrolleja

      Tuskin on mitään syytä epäillä syöpää, nää on 99% todennäkösyydellä trolleja. Kivesten asentoon ja liikkumiseen vaikuttaa esim. lämpötila, saunassa varmaat oot huomannu miten kivespussi löystyy (ja kylmässä päinvastoin).

    • Välillä-tottakin

      Älä koko ajan pelottele noilla kivessyöpäjutuillasi. Kerro mieluimmin syövän todelliset tunnusmerkit. Kertaan ne taas kerran. Jos kives suurenee ja muuttuu kovaksi, niin silloin HETI yhteys lääkäriin. Muuten voitte olla melko rauhassa. Pahin ikähaarukka on 20-35 jolloin se yleisemmin tulee. Aina suihkussa pitää pesun yhteydessä tunnustella kivekset. Varsinaisen kiveksen takana on pehmeämpi lisäkives.

    • Barelessly

      Samoista oireista minulle todettiin kasvain.

    • pallikasvain

      mun bf kuoli kun mä revin sen nkivekset pois ku se ei halunnu kuolla syöpään

    • Oispakives

      Aivan selvä kivessyöpä kannattaa käydä lääkärissä itsellä on enään 1 kives. onnea niille keillä on

    • Olentyytyväine

      sinulla on kivessyöpä. Itse menetin molemmat Afganistanissa. Ostin uuden 35 000 eurolla.

    • liikkuvatkivekset

      Niille jotka täällä ehdottaa kivessyöpää, heillä itsellään on aivokasvaimia ja syöpää vähän siellä ja täällä monilla eteispesäkkeillä.
      Kivekset liikkuu se mormaalia ja googlaa niin saat tietoja kiveksistä.

    • Uubajuu

      Ihan normaalia.. Chillaa bro.

    • desperatelysingle

      No ole onnellinen ettei sinulla ole kolmea kivestä..

    • PaskapaperiJaTupakka

      Vaikka oliski kaikki oireet jotka täsmäis kivessyövän oireita, se ei silti tarkota että sulla ois kivessyöpä ellei toisin sanota. Kivessyöpä on nuorten miesten yleisin syöpä mut silti harvinainen. (About 170 diagnoosii Suomes vuosittain, ehkä vähemmänki)

    • PaskapaperiJaTupakka

      Ja se juttu on kans siinä et jos sulla olis kivessyöpä ni se kives mis on syöpä poistetaan, oli tilanne se taikka toinen. Toisen kiveksen poisto ei vaikuta lisääntymiseen millään lailla. Jos toinen kives poistetaan ni se jäljelle jäävä kives hoitaa sen työt, ja jos huono tuuri käy että toinenki kives sairastuu kivessyöpää ni sit ainoo tapa saada lapsia on adoptoimalla.

    • lääkispoika

      No ihan normaalia tuo on, ne kuitenkin roikkuvat siellä vain sellaisen jännemäisen säikeen varassa. Ja kiveskiertymän kyllä tunnistaa kun se tulee, siitä tulee niin sietämätön kipu että kyllä hakeutuu lääkäriin varmasti.

    • Parempi se kuin etteivät liiku.

    • Joensuu03

      Oon 14 ja Mulla roikkuu pallit aika paljo. Ja sit kun mä runkkaan nii ne heiluu aika paljo ja kuuluu vaa lits ja läts

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe