Englantilainen vieras saunassa

Mökkisaunassa

Olin vappuna mökillä laittamassa paikkoja kuntoon kesää varten. Puhelin soi. Ex-vaimo soitti ja kyseli kuulumisia ja toivotti hauskaa vappua.
- Kiitos samoin sinulle, olen mökillä puuhastelemassa yksin.
- Sitä soitankin. Mulla on Kathy vieraana ja hän haluaisi pois kaupungin hulinasta. Otatko meidät vieraaksi?
- Kyllä mulle sopii. Tuleeko teidän kahden lisäksi muita? Kysyn kun täytyy käydä kappoilla.
- Jore tulee myös. Se lupasi ottaa varovasti. Me tuodaan jotain ruokia ja juomia.
- Ok, tervetuloa.
Vappuaattona Päivi, Kathy ja Päivin miesystävä Jore ajoivat pihaan. Ilma oli varsin kolea ja tuulinen, järvi oli edelleen jäässä. Tervehdittiin iloisesti. Jore oli näköjään aloittanut vapun vieton jo automatkalla. Kathy oli pukeutunut paksuun toppatakkiin ja pipo oli vedetty alas ettei kasvoista näkynyt kun kaunis hymy.
Veimme tavarat sisään mökkiin. Päivi ja Jore asettautuivat yhteen makuuhuoneeseen ja Kathylle varattiin nukkumapaikka tuvan laverilta.
Joimme kahvia ja otimme lasilliset Calvadosia lämmikkeeksi. Kathy ja Päivi ovat työn kautta tuttuja.
Sovimme, että lämmitän saunan ajoissa ja syödään illallinen saunan jälkeen kaikessa rauhassa. Minulla oli paisti hiljalleen kypsymässä uunissa.
Laitoin saunan kiukaaseen ja vesipataan tulet. Kävin hakemassa ämpärillä lisää vettä avannosta. Kathy tuli saunalle ja kyseli, mikä minua kiehtoo olla täällä keskellä metsää näin alkeellisissa oloissa. Yritin selittää englannin kielellä, että täällä hiljaisuudessa ja luonnon rauhassa sielu lepää. Hän naurahti ja sanoi, että hänkin viihtyy mielummin täällä kuin kaupungin ihmisvilinässä. Savupiipusta tuprusi savua ja saunasta kuului kun puu paloi. Istuimme vierekkäin portailla ja kaselimme järvelle. Kathy sulki silmät ja huokasi.
- Ihanaa olla täällä, kiitos kun saimme tulla näin lyhyellä varoitusajalla.
- Siitä on aikaa kun viimeksi tapasimme. Olemme eronneet Päivin kanssa sen jälkeen. Mitä sinun elämääsi kuuluu?
- Minunkin avoliitto päättyi ja pelkään, että Päivin ja Joren liitto päätyy viinan takia myös.
Istuimme aivan hiljaa pitkän aikaa. Kävin lisäämässä puita saunaan.
- Pian sauna on valmis
- Saanko kysyä, mennäänkö saunaan kaikki yhdessä ja naiset ja miehet erikseen? Tiedän, että te suomalaiset kylvetty yhdessäkin.
- No, Joren kanssa en sinua ainakaan päästä, naurahdin.
- Olet ihana mies, Kathy sanoi halasi minua.
Menimme mökkiin. Jore oli nukahtanut sohvalle ja Päivi selasi puhelinta.
- Sauna olisi valmis, sanoin.
Päivi ehdotti, että naiset menisivät ensin.
Jonkin ajan kuluttua puhelimeeni viesti.
"Tuotko saunalle kaksi siideriä ja ota kalja itsellesi, Päivi".
Tein työtä käskettyä ja kävin juomat jääkaapista. Kysyin saunan oven takaa, että jätänkö juomat pukuhuoneeseen?
- Joo, ja tule löylyyn kansamme jos uskallat.
Riisuin vaatteet ja menin hieman hämärään saunaan. Päivi istui lauteilla alasti ja Kathyllä oli kietoutunut valkoiseen pyyhkeeseen.
Menimme pesulle. Päivi nauroi Kathylle, että aikooko hän peseytyäkin pyyhkeen kanssa. Vähän nolona Kathy antoi pyyhkeen avautua. Kuinka kaunis vartalo hänellä olikaan. Minulta pääsi VAU!. Kathy rentoutui ja sanoi takaisin minulle VAU!
Peseytymisen jälkeen menimme takaisin saunaan. Jonkin ajan kuluttua Päivi sanoi menevänsä katsomaan, miten Jore pärjää, ja sanoi meille, että saunokaa ihan rauhassa. Hän katsoi minua rohkeasti ja antoi katseen laskea alas. Hän huokaisi ja ehkä muisteli aikoja kun olimme naimisissa ja meillä oli ihanaa seksiä.
Istuimme Kathyn kanssa kahden saunassa. Hän oli tosi upea nelikymmpinen nainen. Kurottauduin heittämään lisää löylyä ja samalla hivuttauduin lähemmäksi häntä. Pian polvemme osuivat toisiinsa. Hän ei vetynyt jalkaansa pois vaan pikemminkin painoi myös reittä minua vasten. Tunsin mukavan jännityksen ja nipistyksen alavatsassa. Kalussa alkoi veri kiertää ja se kasvoi hieman ja tuli paksummaksi. Kathy varmaan huomasi, mutta ei antanut sen häiritä.
Kathy huomasi lauteiden nurkassa puisen esineen ja kysyi mikä se on.
- Se on ikäänkuin tyyny, jolle voi laskea pään jos haluaa nauttia lämmöstä selällään maaten.
Kathy kääntyi ottamaan telinettä ja hänen takamus nousi. Katsoin hänen paljasta pillua hetken.
Hän kävi selälleen lauteille ja kysyi: Näinkö?
Hän haki mukvaa asentoa ja polvet olivat koukussa.
- Juuri noin, eikö tunnukin mukavalta. Heitän lisää löylyä.
Juteltiin mökkielämästä. Kathy sanoi, että tällainen saa hyvän olon joka paikkaan, sinullakin näköjään ja nosti jalkaansa ja kosketti varpaillaan kulliani. Samalla hän avasi jalkojaan ja näin kauniin pillun avautuvan edessäni. En hillinnyt enää itseäni vaan kumarruin suutelemaan hänen jalkojaan ja etenin hiljaa ylöspäin kohti rakkauden kukkaa. Nuolin klitorista yhä kiivaammnin ja Kathy sai ensimmäisen orgasminsa. Hän halusi ison ja kovan kalun sisäänsä.
- Anna minulle ihana orgasmi ja anna spermasi sisääni. Rakastelimme yhä rajummin kunnes olimme molemmat saaneet monta orgasmia.
Mökille palatessamme Kathy sanoi, ettei kyllä nuku tuvassa.

7

9827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen itsekkin saanut saunoa englantilaisten kanssa. Pitivät siitä ja pidin minäkin.

      • Saunapaloi

        Olin vappuna mökillä. Puhelin soi ja sauna paloi. Istuimme alasti vierekkäin portailla ja kaselimme kun saunasta tuprusi savua. Minulta pääsi orgasmi pyyhkeeseen. Jore oli nukahtanut sohvalle ja paloi hiljaa pitkän aikaa. Kathy huomasi lauteiden nurkassa kauniin puisen pillun ja hänen takamus tuprusi savua. Nuolin kulliani polvet koukussa. Sauna paloi yhä kiivaammnin. Minulta pääsi joka paikkaan, Päivi nauroi.


      • Saunapaloi kirjoitti:

        Olin vappuna mökillä. Puhelin soi ja sauna paloi. Istuimme alasti vierekkäin portailla ja kaselimme kun saunasta tuprusi savua. Minulta pääsi orgasmi pyyhkeeseen. Jore oli nukahtanut sohvalle ja paloi hiljaa pitkän aikaa. Kathy huomasi lauteiden nurkassa kauniin puisen pillun ja hänen takamus tuprusi savua. Nuolin kulliani polvet koukussa. Sauna paloi yhä kiivaammnin. Minulta pääsi joka paikkaan, Päivi nauroi.

        Ihana kokemus sinulla.


    • Puupoika

      Nuorena opiskelijapoikana olin tuuraamassa leirintäalueen hoitajan kesälomaa. Tehtäviin kuului myös huoltaa saarissa olevaa paria, kolmea vuokra mökkiä. Olin eräänä iltapäivänä vienyt niille busterilla puutäydennystä, nostelemassa puita rannalle, saunan päätyyn, kun huomasin, että tämä pariskunta, nelikymppinen saksalaispariskunta, on mökin pihassa alasti. Mies lähti tulemaan rantaan, tervehti ja kysyi, maistusiko minulle kahvi. Rouva oli juuri laittamassa sitä heillekin. Maistuisihan se, sanoin, ja yhdessä pinosimme puut saunan päätykatokseen. Mies alastomana, minä shortseissani. Tulihan siinä hiki molempien otsalle, ja mies ehdotti että pulahtaisimme järvessä ennen kahville menoa. Anna olla, mies sanoi, kun uimasta tultua hapuilin shortseja. On tasa-arvoista olla kaikkien nakuna, mies sanoi ja niin noustiin pihaan. Kättelin rouvaa, joka väläytti kauniin hymynsä. Leveät lanteet, isot pehmeät rinnat ja hivenen reunoilta muotoiltu karvakolmia, panin merkille, vaikka yritinkin olla katsomatta. Vaikeaa se oli, sillä rouva asettui pihapöydän ääreen minua vastapäätä. Rouva huomasi ujosteluni ja naurahti, sanoi, että kyllä häntä katsoa saa, jos vaan näkymät miellyttää. Miellyttihän ne, mutta siitä oli sellainen seuraus, että ilkeästi aloin tuntea jäykistyväni. Mies tarkkaili meitä molempia huvittuneena, enkä minäkään siitä mihinkään pakoon päässyt. Elimeni ryömi reiden päälle kyljelleen siinä kaikkien nähden. Rouvan karvoituksen seasta erotin tummat, turpeat häpyhuulet. Kuule, mies keskeytti transsinomaisen hiljaisuuden. Hänen rouvallaan on kokemuksia miehistä, mies jatkoi. Eikä hän pidä sitä mitenkään huonona asiana, mies katsoi minua suoraan silmiin. ja kumartui lähemmäksi. Hän saattaisi olla kiinnostunut suomalaisesta miehestä. Nyt minulla seisoi täyttä päätä. Mutta niin oli kovettunut miehenkin paksu paljaspäinen elin. Rouva hymyili, siristi sinisiä silmiään ja heilautti vaaleaa kiharaa tukkaansa. Häpykarvat oli yhtä kiharat mutta ruskeat. Sitäkö olisi tarjolla, mielessä takoi, ja yritin tajuta missä mennään. Niin siirryimme rouvan kanssa mökkiin, miehen sanoessa että meidän kuuluu olla kahdestaan. Hyväilimme varovasti toisiamme laverilla ja juttelimme. Rouva halusi kertoa, että he ovat hyvin siveellisiä ihmisiä, maalta ja hyvin uskonnolliselta alueelta. Katoliselta, arvelin ja oikein arvasin. Matkoilla joskus, tai ihan muuten vaan he ovat harrastaneet tällaista. Että hänen aviomiehensä haluaa, että hän makaa muitakin miehiä, ja kyllä hän miehistä itsekin pitää. Näin rouva kuiskutteli, kun samalla tunnustelin ja kädellä tutkin niin tissit kuin tussun leveitten reisien välistä. Jostain rouva taikoi öljypullon ja ehdotti että voidellaan sukuelimet. Ja sitten me pantiin. Hain varpaille tukea laverin päädystä, ja voin vakuuttaa että rouvan pulska mätäs sai kyytiä. Ja siemenet sisäänsä. - Istuskeltiin taas patiolla kolmisin, uinnin jälkeen, ja mies vaikutti tyytyväiseltä, taputti olkpäälle kun monisanaisesti heitä kiittelin. Rouvan vaossa kiilteli sinne naitu sperma.

      • Olisinpa tuo rva


      • yhdynnässä

        Olisinpa tuon rouvan aviomies.


    • s83s

      kiva :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe