Ruskettunut nappisilmä sekoilee sinisellä pitsataksilla.
Onkohan ajolupa saatu perinnöksi imaamilta?
Ajokortti koraanikoulusta?
7
529
Vastaukset
- Kulliraski
Paremmin se ajaa kun sinä, tai 80% kylän kuskeist
- niggalowerilla
Kastu pöksyt.
- Ruskettununappisilmä
Ootappa vaan ku saan vielä tehokkaaman auton ni saatte haistella päästöjä siel takana :D
- lauttakyläntiellä
eurassa ajellut vissiin toinen samanlainen kohelo....
- Kuparalli
Näytti yläkoulun tolpassa olevan
- Stadi_nyt_ja_aina
Ikävä kyllä olen joutunut käymään suht usein Nakkilassa ja olen huomannut, että teidän kylänne on täynnä ahdasmielisiä juntteja. Olette tyhmiä, rumia ja jopa rumia, eikä teillä ole edes tyylitajua.
Onnipekassa kun tälläinen komea ja sivistynyt stadilainen kävelee, niin saan halveksuvia katseita. En luule olevani parempi kuin te, vaan tiedän sen. Teidän kylänne tulisi polttaa, ette ole edes ihmisiä. Hyi helvetti mikä paikka.
Ihanaa kesän jatkoa teille läskit! - nakkimaahan
onkin korkeasaaren sivutoimipaikka joten luulis sunkin "korkeasti" sivuistyneen itseäsi hesalaisena pitävän viihtyvän.
Menny kuiteski takas sinne rakkaaseen porriis kunoot saanu sitä kuikelomuijaa hitsattua vaihteeks tarpeekses konnei se oma kaveri kuulemma pysty ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124498BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003717- 2023011
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772872Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841421
- 601266
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381092- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003