Lidli tai muut kaupat?

villeveeti

Vertailu kauppojen kesken on tietysti makuasia?

Siihen on monta tekijää. Hinta. Laatu. Palvelu.

Jos sanotaan, että leipä miehen tiellä pitää. On ne Lidlin leivät ja muut tuotteet irtomyynissä tosi maukkaita ja täyttäviä, kun niihin vähän lisää omia leikkeleitä, makkaroita, vihanneksia.

Muutenkin tarjottava tuote on edullista, sitä itselleen tarkoittamaa tuotetta etsii ja sen löytää.

Tietysti muillakin kaupoilla on hyviä tuotteita esillä, varsinkin tarjouksissa, joita kannattaa seurata. Kilpailu on kovaa kuluttajista. Hyvä niin. Hinnat halpenee, ja vaihtoehtojen mahdollisuus kasvaa, mistä ostaa laadukasta ja edullisesti.

8

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lidlion hyvä monessa suhteessa. Tiettyjä juttuja uupuu mut niitä saa sit muualta mut kyl liiteli on se must paikka ollu jo monta vyuotta. Ja leipä ja ne kaikki mut kun elopainoa tohon vyötärölle on kertyny niin pitää vähän hillitä himoja.

• luomuruispuuro

Eihän mikään ole terveellistä, jos ylenpaljon syö.
        Yksineläjän on mukava pistäytä päivittäin kaupassa ostamassa vaikka yhden sämpylän tai muun tarvittavan ja samalla saa liikuntaaa ja taas on tuoretta
        Kyllä Lidl !

• liidelimän

Lidlissä on yksi vika. Kedon kukkanen kaljaostoksilla

• Dorörltnrlrnrkrkr

Lidl on aika huono.

• elämäonkuolemista

Minua ei kiinnosta kuka mitäkin mieltä painostani. Syön kuten huvittaa. Nautinnollista ennenkaikkea ja kuka meistä kuolematon on. Ei kukaan.

• villeveeti

Kyllä omasta painosta pitäisi olla huolissaan, jos on alipainoinen, tai varsinkin silloin jos on ylipainoinen. Syöminen ja hyvä ruoka on nautinnollista. Sitä ei käy kieltäminen. Kuitenkin pitäisi miettiä mitä syö ja suuhunsa pistää. Herkutteleminen on joskus ihan hauskaa, kunhan se ei ole jokapäiväistä. Ja jatkuvaa. Suola, sokeri, ja rasva, jos sitä syö liikaa, niin tulee ylipaino-ongelmia. Silloin pitäisi lisätä liikuntaa ja kuluttaa ylimääräiset kalorit pois kehosta ettei rasvakertymiä ihmiskehoon tulisi.

• velikaino-

litukassa on parantunut ainakin leipähyllyn tarjonta
      ja grillauseväät kevään alkajaisiksi löytyy tarjontaa melkeen vähän liikaakin

• herkkusutsi

löytyipä täältä halvalla jopa kokolihamakkaroita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe