10v. tyttö tarvitsee apua!

10v.tyttönen

Olen 10v tyttö joka tarvitsee apua monissa asioissa. Eli minulla on jotain lievää ADHD juttua. Tai niin äitini sanoo. Käyn viikossa kerran terapeutilla jonka kanssa keskustelemme. Syön myös hirveästi lääkkeitä ja en ole haluttu ystävä. Koulussa minulle tarjotaan paljon apua. Olen ollut jakson kätilöopistolla lastenpsykiatrian hoito osastolla jossa oli 4 lasta ja yli 20 aikuista mutta sielläkin minulla oli vaikeaa. Siellä minulle tehtiin monta kertaa ote juttu että aikuiset makaa päällä ja pitelee kiiinni kun lapsi on niin kiukkuinen. Kellot soi kun tulee tilanne. Nautin paikasta silti. Nykyisessä koulussa luokalla on 25 lasta ja 1 opettaja. Se on rankkaa ja minua loukataan. Haluaisin apua

4

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enolerobootti

      Voi sinua. Voimia :3

    • Ruusa1

      Millaista apua haluaisit kaikkein mieluiten?

    • äitykkä

      Sinun pitää kertoa asia vanhemmillesi ja koolussa esim opettajalle tai kuraattorille että et voi olla siellä.Kerro tuntemuksistasi ja sulle ehkä kävisi pieni luokka ns erityisluokka tai harjaantumisryhmä tai yksityis-suunnitelma opinto-ohjelmaasi ,eli missä tahdissa opit tietyt asiat ,eli sun omassa tahdillasi,koska sulla on tuollainen adhd seikka taustalla. Mun sisikon pojalla oli myös sama juttu ja sai yksilöllisen opetusohjelman .Vanhempinen täytyy olla valveilla asiasta ja siskoni kun on kokenut hoitoalan ammattilainen ja älykäs,osasi junailla pojalleen oikean opetus-suunnitelman ja koulun. PUHU asiasta järkevälle aikuiselle kerro tuntemuksistasi ja suositan harjaantumis tai erittyisluokkaa pienryhmänä adhn takia.Olen fiksu likka muuten kun hiffaat kysyä täältä sim asiastasi,älä jää yksin ongelmasi kanssa,tsemppiä!

    • Hyvä, että teidät sen itse. ADHD-diagnoosi on tärkeä lääkitystä hankttaessa. Itse tiedostin jo 13-vuotiaana olevani "erilainen nuori". Pahimmat oireet näkyivät levottomuutena. Nyt olen 33v. Lääkettä olen käyttänyt 23-vuotiaasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe