Keskustelen n.15 minuuttia uima-altaalla miehen kanssa,sanoin olet selkeä skorppari..... mies pelästyi ....kysyi mistä tiedän sen...sanoin sinun vaimosi tuossa on selkeä kala....istui altaan reunalla.... mies sanoi hyi,mikä helvetin noita sä olet? toissa päivänä vaihdoin kaksi sanaa erään miehen kanssa,sNoin olet selkeä härkä mies...hän pelästyi....niin minäkin... Mutta,,,aina käy näin...En ymmärrä miksi tiedostan ja vaistoan nämä kaikki..... En koskaan kerro jos olen epävarma...en ota edes asiaa puheeksi...mutta miksi vaistoan yleensä tämän kaiken ? Mistä se johtuu!!!!!!!
Mitä tämä on ?
Oonkoouto57
1
222
Vastaukset
- dfjtgjuk
Mahdollista tuo vain nokitusten? Ei tietokonen välityksellä kuten nyt? Onhan noit. Tekisi mieli kysyä, kerrotko mikä minä olen, mutten viitsi.
Tuli mieleen upporikas liikemies, joka menee lappiin, näkee shamaanin, ja sanoo "No niin. Pistäs revontulet päälle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001