Kuinka moni bulimikko on ollut osastohoidossa? Ympärivuorokautisella tai päiväosastolla
Millasta bulimiaa sulla on?
Ootko ollut alipainonen?
Miten hoidettiin?
Ite oon normipainossa ollut koko ajan ja menossa nyt 3 kertaa opetteleen syömistä ympärivuorokautiselle.
Päiväosastojaksoja on 3 takana, joista 2 syömishäiriöyksikössä.
Mulla bulimia on niukkaa syömistä ja pakkoliikuntaa, kausia että ahmin ja oksennan jonkin aikaa. Kunnes aloitan taas niukan syömisen.
Ja diagnoosina on epätyypillinen ahmimishäiriö.
Hoito on pääosin ollut ympärivuorokautisella syömisen vahtimista, liikunnan rajoittamista ja mielestäni harvoin keskusteluita.
Syömishäiriöyksikössä hoito ihan erilaista ja hyödyinkin eniten niistä jaksoista.
Osastohoito
1
345
Vastaukset 1
- AvutonBu
Missä päin Suomea on syömishäiriöyksiköitä?
Itse olen ollut mielisairaalan suljetulla osastolla bulimian takia. Siitä ei ollut mitään hyötyä.
Vahdittiin vain, että en oksenna. Ei keskusteluja. Ei sillä kertaa ollut edes muita bulimikkoja osastolla. Tai kukapa meistä tunnustaa, että sairastaa tätä? En minä ainakaan.
Muutaman kerran yritin keskustella hoitajan kanssa. Mulla on kausia, että en oksenna. Ja sairaalassa sattui sellainen. Silti vanha läski ukkohoitja hakkas nyrkkiä pöytään ja käski tunnustaa, että missä ja milloin käyn oksentamassa.
Olipa hoitokokemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111040
- 64973
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun92758- 77733
- 41665
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la34637- 63579
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22572Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka27559Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37498