Eli oon 14v tyttö ja mun pieneen kaveriporukkaan kuuluu yks uskovainen... No eipä siinä sinänsä mitään... Ite en oo uskovainen, eikä uskonto näy mun oman perheen arjessa mitenkään. (paitsi että käyn uskonnontunneilla) Mutta tosiaan tää kaveri alkaa jo pikku hiljaa ärsyttämään, koska se ottaa lähes kaikissa asioissa sen vahvat arvot esille, ja tekee kärpäsestä härkäsen lähes aina ja alkaa jaella aina mikä siitä on oikein ja mikä ei (raamatun oppien mukaan siis) vaikka kyse olis vaan vitsistä! (vitsailtiin leikkimielisesti siitä että ihminen joka käyttää septumia näyttää lehmältä, eikä sanottu tota kenenkään septumista tykkäävän kuullen ja korostettiin että se oli vitsi) ja muutenkin. Sitte kun sanoin sille että en ymmärrä sitä että ollaan homotta vastaan, kun se ei kenenkään elämään pitäis vaikuttaa jos joku on homo, ja sanoin myös siitä että annan mun mahd. tulevan lapsen päättää sen sukupuolen, tai että en aseta lasta mihinkään tiettyyn muottiin, niin saan kuulla mun kapeakatseisuudesta??! Oon kyllä tehny selväksi että itse kyllä ymmärrän mutta en tajua uskovaisia, oon kyllä suorapuheinen. Ja sitte jos minä ja muut kaveriporukan tyypeistä halutaan vaikka mennä vähän myöhemmin tunnille, nii ok jos tää uskovainen haluu tehä sen mielestä oikein, mutta ei sillä oo oikeutta puuttua meiän tekemisiin.
Mitä mun kannattais sanoo sille?
Uskovainen kaveri
juuuuuu
7
243
Vastaukset
- moiiigjtjtqyhth
kyl muoki tollane ärsyttäis :D sano vaa sille ettei ottais arvojaan nii vahvasti esille ja sillee
Älä ole sellaisessa seurassa, joka rajoittaa sinua.
- 3Euro70
Ei helvetin helvetti... Anna niiden kromosomien päättää tulevan lapsesi sukupuoli.
- lapsetonlapsia
aloittaja ei paljoa elämästä tajua,kaverit kaverit ja kaverit, kas siinäpä se elämä olikin.
ai niin äitin rahapusi ja jääkaappi unohtu!!! - SoldierOfOdens
Ihmisellä pitää olla vahvat arvot muuten siitä kasvaa nössö paska tai nisti vailla elämäntarkotusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322871- 1722255
- 612212
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221313- 131298
- 101194
- 111174
- 221171