Essolaisia ajatuksia

Yleismies

On se kumma juttu, kun kaikki iltalehdet haluavat loistaa kertomalle meidän essolaisten jo pitkään tietämiä tosiasioita. Me viisaat essolaisethan olemme aina käyttäneet keskaria kivuntorjunraan, eikä siinä mielestämme ole suurta uutisarvoa. Kansanperinteen mukaan oikeiden miesten pitääkin olla aina hieman maistissa, jotta ajatus juoksee notkeasti.

http://www.iltalehti.fi/terveys/201705052200122567_tr.shtml

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun elämä oli monella tapaa hyvin stressaavaa, lääkäri kirjoitti minulle unilääkereseptin, jotta nukahtaminen ja nukkuminen onnistuisi. Kun kerroin juovani illalla puoli pulloa olutta ja nukahtavani ennen kun pullo tyhjeni. Lääkäri paheksui alkoholin käyttöä ja käski korvata sen pillereillä.

Luulen, ettei lääkäri uskonut minun käyttävän vain puoli pulloa olutta koko vuorokaudessa ja vain silloin kun uni ei meinannut tulla. Minä en puolestani ole koskaan halunnut ottaa mitään pillereitä, ellei niille ollut perusteltua tarvetta.

Olut voi olla tosiaan hyvä lääke, ellei sitä nauti suuria määriä kerrallaan. En tohdi kuitenkaan suositella ihmisille, joille voisi syntyä riippuvuus, enkä missään tapauksessa (entisille) alkoholisteille.

• Olut-ei-paha-merkki

Lesken kandeisi vetää pullo pari olutta joka ilta, samoin espanjaan poistuneen tiinan, että uni tulisi paremmin.
        Pari muuta palsta muijaa osaakin täysipainoisen juopottelun. Eivät ole suomessa tällä hetkellä mutta somessa 24 h.

• 1lesken
        Olut-ei-paha-merkki kirjoitti:

Lesken kandeisi vetää pullo pari olutta joka ilta, samoin espanjaan poistuneen tiinan, että uni tulisi paremmin.
        Pari muuta palsta muijaa osaakin täysipainoisen juopottelun. Eivät ole suomessa tällä hetkellä mutta somessa 24 h.

Olut-ei
        Lesken on vetänyt aikoinaan enemmän kuin pari pulloa keppanaa. Olo tulee siitä äärettömän levottomaksi. Ei rauhoita hiukkaakaan. Pitää saada heti lisää ja lähteä johonkin kämäseen baariin vetämään lisää bisseä ja talonmiehen vapaapäiviä. Siksi korkkasin aikoinaan Leijonapullot ja kaadoin vessanpytystä alas. Elämäni parhaita ratkaisuja. Sain mielenrauhan. Lesken

• siilenä

Ennaltaehkäisevässä mielessä en kyllä suosittelisi ainakaan päivittäiseen käyttöön.

• Kohtuus_kaikessa

Pullo päivässä. Vai menikö se näin: Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän.

• Utelias-ajatus

Voisin kuvitella, jos käyttäisin votaa (vettä) väkevänpää, voisin juoda pullollisen viiniä vaikka joka ilta. Mitä haittaa sellaisesta olisi? Niin kuin tällä iällä paskanko väliä jos maksa ja munuaiset ottaisi osumaa. Ei ne heti tuhoutuisi ja sittenhän sitä olisi valmis hautaan myöhemmin.
        Ensi alkuun sitä olisi kännissä kuin kilin pallit juopon suussa. Mutta varmaan viikon parin päästä olisi kunto kohdillaan? Sitä tottuisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe