Arviolta paljonko maksaa taksi teneriffalla lentokentältä americasiin? Matkahan ei ole pitkä....aattelin vaan verrata tuohon matkatoimiston bussikuljetukseen
taksi lentokentältä americasiin
16
4926
Vastaukset
- komero
kyllä se matkatoimiston kuljetus on halvempi .taksi maksaa 35-40 euroa .olemme käyneet 6 kertaa amerigansissa ja silloin menneet taksilla , kun olemme varanneet lennot ja hotellin erikseen .ajaahan myös bussi sitä väliä , mutta sillä emme ole koskaan menneet .
- Vääräpalstasulla
Mitähän se mahtaisi maksaa. En osaa sanoa, mutta kysy jos tietävät tuolla Yleistä Espanjasta-palstalla. Tämä on näet Gran Canarian palsta.
- Gilipollas
Eikö tuo hullu ole vielä delannut.
- Oirehtii
On tälläkin poikaparalla hupinsa!
- komero
olen 68 vuotias eläkeläismamma ja saan tuollaisia vastauksia [ vääräpalstasulla ] kirjoittajalta .eikö me voitais täällä kirjoitella ihan asiallisesti , kun tämän ikäinen kaipaa monenlaista asiatietoa .
- Muoriaopastan
Ystävällisesti siis opastan eläkepap...öh, siis eläkeläismamman tuonne Yleistä Espanjasta osioon johon kuuluvat myös Americasin asiat. Siellä eläkeläismamma saat vastauksia mieltäsi kaivertaviin kysymyksiin.
- Muoriaopastan
Opastakaa joku minua itseänikin, mielenterveyspalveluja kaipaisin kuten huomaatte. Päässä pyörii vain Gran Canaria.
- XYCreta
Viime marraskuussa maksoi 25 euroa/suunta. Eli menee aika lailla samoihin kuin matkatoimiston kuljetus, lisäksi olet hotellissa hyvin äkkiä. Samoin poislähtiessä ei tarvitse turhan aikaisin odottaa hotellikuljetusta. Itse en ole enää vuosiin ottanut matkatoimiston kuljetusta. Ne kun eivät juuri nykyään eroa paikallisbusseista. Ei mitään kontrollia ketä on kyydissä ym.
- Pdg
Pdg maksaa yli 100€
- kolmekymppiä
Vähän päälle 30 euroa. Etukäteen tilattavilla kuljetuspalveluilla voi päästä halvemmalla. Linkissä oleva Shutledirect veloittaa 15 euroa/henkilö.
https://www.shuttledirect.com/fi/kohde/es/playa-de-las-americas.html - Vulcano
Tasan 25€ maksoi oheinen matka 3 viikkoa sitten.
- Ainasillä
25e maksoi 4 hengeltä. Riippuu hieman mihin kohtaan menee..tilasin ja maksoin etukäteen sun transferilta. Taksamittari oli kuitenkin päällä, mutta hinta oli se mikä etukäteen maksettu.. Lentältä suoraan otettua hintaa en tiedä.
- XYCreta
Lentokentällä taksitolpan luona on kyltti, jossa lukee hinnat eri kohteisiin. Ei siis tarvitse tingata eikä huolehtia taksamittarista.
- Kanariansaaret
Palstan kuvauksessa lukee "Keskustele lomailusta Kanariansaarilla." Eli täällä voi keskustella vaikka Fuerteventurasta tai Lanzarotesta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kanariansaaret
Kanariansaaret (esp. Islas Canarias) on Espanjalle kuuluva itsehallinnollinen saariryhmä Atlantin valtamerellä lähellä Afrikan rannikkoa. Saariryhmä koostuu 13 saaresta, joista kahdeksan on asuttuja.
- Kallistaksi
Onko Kanarialla samantyylisiä "huijaritakseja" mitä Tukholmassa ja Tallinnassa, eli lyhytkin matka saattaa maksaa kymmeniä euroja? Toiminta on laillista, kun hinta on pienellä präntätty taksin takaikkunaan.
- aadalmiina
Ei ole kuljettajan kanssa voi sopia hinnan kentältä lähdettäessä käyn jokavuosi canarialla,ajan paljon taxilla eikä minua ole ainakaan huijattu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332