Hei!
Olen täysi-ikäinen, kokenut ja yhteistyöhaluinen lastenhoitaja Lohjalla.
Lastenhoitajanhommia olen tehnyt muutaman vuoden ajan. Olen myös hoitanut paljon sisaruksiani. Kokemusta löytyy ihan pienistä vauvoista kouluikäisiin. Yhdeksännellä luokalla olin kaksi viikkoa TETissä päiväkodissa 0-3 vuotiaiden ryhmässä.
Aikatauluni on todella joustava ja voin tehdä töitä niin viikonloppuisin kuin arki-iltaisin :) Lomilla minut voi saada kokopäiväiseksikin. Lastenhoitajana olen iloinen ja leikkimielinen. Olen vastuullinen ja luotettava. Palkka on keskusteltavissa. :)
Ottakaa vain rohkeasti yhteyttä, jos mielessänne on jotain kysyttävää ja sovitaan vaikka tapaaminen ennen varsinaista hoitokeikkaa!
[email protected]
Lastenhoitaja Lohja
lastenhoitajalohja
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835102- 804895
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103078- 522709
- 432642
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860