Tuleeko lastenlapsenne kesällä käymään ja tuleeko mahdollisesti myös vanhemmat? Kuinka pitkäksi aikaa? Monta päivää? Kuinka jaksatte?
Kesähoito vanhemmille ja lapsille?
6
241
Vastaukset
- TavallisetKuviot
Ihan sillälailla normaalisti käyvät kylässä ja juovat kahvit. Viipyvät tunnin tai pari. Hyvin jaksetaan. :)
Olemme työelämässä, ja lomailemmekin ainakin sen 4 viikkoa, josta kaksi ulkomailla. Lapset hoitavat lemmikkimme.
Lapsemmekin ovat työelämässä, niin että mieluimmin he viettävät kesällä aikaa omien lastensa kanssa eli ihan tavalliset kuviot heilläkin. Perheenä he matkustavat lähinnä ympäri Suomea ja tekevät vuodessa lapsineen ehkä yhden ulkomaanmatkan eli silloinkaan ei tarvita lastenhoitoapua. - KatkeraSiskolle
Pikaisesti poikkeamme niinkuin nykyään aina. Muorin mussukat toiselta siskokta on nykyään niin kiinteää kalustoa, ettei meidän sakki mahdu kun juur sen kaffekupin ajaks kuuntelemaan mitä ne kullannuput on muorin kans puuhannut.
- TavallisetKuviot
Onko siihen joku syy, että siskosi muksut kuuluu vanhempiesi "kalustoon"?
Onko siskosi eronnut, karannut, onko hänellä uutta matoa koukussa, onko kroonisesti väsynyt, työtön, vuorotyöläinen, alkkis, narkkis, mt-potilas vai ei vaan tykkää laspsistaan, kun ei halua olla heidän kanssaan niin paljon kuin mahdollista?
Mitenkä siskon lasten isä. Onko hänestä ok, että lapset ovat isovanhemmillaan, eikä omien vanhempiensa hoivissa?
- Ei.ole.enää
Lapset ja lapsenlapset piipahtelevat. Itse menen hoitamaan heidän kotiinsa, kun tarha on kiinni, jos pyytävät, muutamaksi päiväksi.
Kun itse olin nuori, menimme silloin yhden lapsen kanssa usein minun kotiini ja olimme useita päiviä. Mahtoiko heitä väsyttää? Ei sitä silloin ajatellut, nuorena rouvana oli usein ikävä kotiin 500 km:n päähän, tosin aina siivosin, leivoin, tein myös ulkotöitä (tila) ja puuhastelin koko ajan. - Pjhf
Meillä lapsen perhe tulee meille lähes viikoksi, voi sitä meteliä, ääntä, ruan laittoo kaikille, käyn vielä töissä. En voi kieltää, rakkaita ovat kaikki mutta väsyn, väsyn, väsyn.
- tavallisetkuviot
Viikko on onneksi sentään vielä lyhyt aika, mutta jaa silti ruuanlaitosta vastuuta myös muille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3102423Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161830Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel651693Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2201410- 941396
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861180Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1431023TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201000Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60993Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak168962