Auttakaa tulkitsemaan tätä karua unta

Lilliään

Oikea painajainen, viime yönä ja äsken heräsin siihen.
Olin tappanut unessa pojan, unessa ei esiintynyt mitään tekotapaa enkä (ainakaan muista) että itse tappo olisi tapahtunut unessa. Tiesin vain että olin tehnyt sen. Unessa ikään kuin alkoi välähtelemään tapahtumia mielessäni ja seurasin aina sivusta sitä tapahtumaa ns. Ulkopuolisena.

Ensimmäinen tapahtuma oli se että pojan perhe kaivoi sitä ruumista ulos isosta kerrostalon roska-astiasta. Katsoin sitä vierestä ja juoksin kovaa kerrostalon nurkalle, en halunnut nähdä sitä! Yhtäkkiä näen nurkan takaa pilkottavan vitivalkoisen LIMAISEN ihmisen käden. Pakenen sitäkin ja samalla se perhe tuo ruumiin sinne nurkan taakse.
Lähden juoksemaan kotiin, samalla miettien että pakko soittaa äidille, pelottaa. Matkalla tunnen että mun kehon ympärillä on LIMAINEN iso kuori. Samanlainen tiukka tukahduttava kuori kuin hk-sinisessä lenkissä. Alan repimää sitä mun päältä ja siitä kuuluu oksettava rutina. Saavun mun parkkipaikalle ja näen että mun parkkiruudusta tulee savua!
Oli satanut rajusti, muu ympäristö ruudusta oli tietysti märkä sateesta mutta se mun ruutu oli ihan kuiva. Samalla siitä nousi savua.. eli se ruutu oli aivan tulikuuma, oikein hohkas kuumuutta ja edes sade ei pystynyt kastella sitä ja siksi nousi höyryä.
Muistan että mua pelotti mennä kotiin, jos joku on tullut kostamaan mulle sen tapon. Kävelen kotiovelle ja samalla joku mies lähtee seuraamaan mua, pääsen ovelleni mutta se pysähtyy pimpottamas naapurini ovea. Katsotaan toisiamme ja tajuan, että naapurissa asuu tappamani pojan perhe ja tämä mies meni kertomaan niille mun saapuvan kotiin.
Lisäksi mun ovelle johti litimärät kengänjäljet, joku oli yrittänyt käydä mun luona. Pääsen ovesta sisään, maassa makaa väärinpäin oleva crocs kenkä ja sen pohjassa lukee englanniksi "Helvetti ei ole valetta, kuole, kuole"
Sitten heräsin.

Todella todella pelottava uni. Ja tuo limaisuus on tosi outo asia, limainen ruumis ja mulla limainen kuori päällä. Luin netistä, että toisen tappaminen unessa meinaa usein sitä että yrität itse oikeassa elämässä tukahduttaa jonkun tunteen/asian. Ei mulla tuu mitään tunnetta tai syytä miksi näin tämmösen unen.. lisäks tulee mieleen et tos unessahan oon tosi tosi paha. Parkkipaikkani sauhuaa kuin helvetti ja olen tappanut toisen ihmisen :( Ja tuo crocs, hyi hitto kun tajusin siinä unessa et joku on käyny mun kotona.
Jutelkaa jooko tästä munkaa, ahdistaa tää nyt tosi paljon...

1

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkapoikatässä

      Voi olla, että unellasi ei ole erityistä viestiä. Tuollaisen unen voi nähdä esim. silloin kun on myöhään yöllä pelannut esim. pelejä tai katsonut scifi elokuvaa, joka jää mieleen ja synnyttää sitten uniin omia kohtauksia, jotka eivät liity elokuvaan tai peleihin, mutta joissa samankaltaisia tunne-elämyksiä syntyy.

      Mikäli et harrasta jännittäviä pelejä tai katso elokuvia, joissa on unesi kaltaisia tapahtumia, silloin unellesi pitää etsiä muita syitä. Ehkä unesi silloin kertoo jotain sinusta itsestäsi. Tuo unesi pieni poika olet sinä itse eli jokin osa sinua esim. luovuus tai intuititio tai jokin eriyinen lahjakkuus on jäänyt sinulta ilman huomiota ja unesi kehoittaa sinua olemaan hylkäämättä sitä osaa itsestäsi, josta myöhemmin voit saada paljon iloa tai jopa hyötyä elämässäsi. Siinä on tuo pieni unesi poika.
      Tuo kuori, johon tuo pojan ruumis oli kätketty ja jonka huomasit olevan itsesikin ahdistavana kuorena, on merkki siitä, että olet yrittänyt kätkeä jo varsin paljon jotain sinun luovuuttasi tai lahjaasi, joka sinulla on, mutta jostain syystä et ole antanut sen tulla esiin tai sitten jokin piirre tai ominaisuus sinussa on jotain, jota olet hävennyt jostain syystä..
      Tässä kohtaa on tärkeää jo huomata, että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja anna kaikkien ominaisuuksiesi ja lahjojesi tulla esiin ja tuoda sinulle elämän rikkautta ja iloa..
      Tuo kuuma parkkiruutu kuvaa sitten sinun nykyistä olopaikkaasi sisäisesti.. nuo lahjasi vaativat tulla huomioiduksi tai löydetyksi ja käyttöön, sisimpäsi esittää sinulle siis jo kuumia vaatimuksia; miksi yrität kätkeä lahjasi tai kykysi..
      Tuo loppuosa unestasi kertoo siitä, että ellet anna omien lahjojesi ja kykyjesi tulla käyttöön ja omaksi iloksesi ja hyödyksesi, koet siitä myöhemmin katumusta, jopa syyllisyyttä, että miksi en antanut itselleni mahdollisuuksia tulla siksi, mikä olen ... tuo soittohalu äidille kertoo juuri siitä, että haluaisit turvallisesti saada edetä omien lahjojesi ja kykyjesi löytämisessä ja käyttämisessä, ehkä sinua on joistain asioista pilkattu koulussa tai muualla lapsena ja siksi arkailet omien kykyjesi esille tuomista, koska pelkäät saavasi pilkkaa ja halveksuntaa..
      Tottakai luovuus, intuititio, kyvyt ja lahjat vaativat ensin harjoitusta ja myös epäonnistumisia niiden käytössä tulee, mutta sitten ne harjaantuvat ja voit oppia ja opetella niiden käyttöön ja sen jälkeen saat paljon iloa ja jopa hyötyä lahjoistasi...

      Unesi siis kaikessa pelottavuudessaan on hyvä uni, uni jolla sisimpäsi viestittää sinulle, että sinulla on mahdollisuus johonkin, jota et vielä ehkä ole löytänyt, etkä edes tiedostanut, mutta siellä ne ovat olemassa sinun käyttöönottoa odottamassa.. katselepa äitisi ja isäsi sukua ja heidän lahjojaan ja kykyjään, ehkä saat vihjeitä heidän elämästään ja siitä, mitä ehkä sinullakin on.

      Voit olla unesi suhteen siis hyvin rauhassa.. lähde rohkeasti etsimään ja löytämään ..
      Tällaisia ajatuksia nousee mieleeni, kun untasi lueskelin. Kiitos että jaoit unesi ja toivottavasti saat tästä jotain johtolankoja unesi tulkitsemiseen .. haluaisin kuulla, mitä ajatukseni sinussa herättävät.. ja ole rehellinen vastauksessasi.. toivottavasti joku toinenkin uskaltautuu kertomaan unesi synnyttämiä ajatuksia ja ehkä kysymyksiä ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe