Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Totuus ei pala tulessa

Ihanvaantiedoxi

Vaikka kuinka -hienosti sanottuna- Prostituoidut; puolustelevat ammattiaan lyön vetoa kuinka moni mies heidän omassa elämässään (jotka tietävät tästä auttavasta ammatista) huorittelevat heitä ja aliarvioivat heitä tarpeen tullen.Loppujen lopuksi yksikään mies ei arvosta huo*an ammattia, se on FAKTA. Tottakai tekevät hienoa -hienosti sanottuna- työtä mutta ihmisenä- Zero.

2

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pysty vastaamaan muiden miesten puolesta. Itseäni tuo kuvauksesi ei vastaa.

    • Eihä tarvii olla ees hora et siks haukutaan. Sehän on iha vaa tollojen miesten käyttämä haukkumasana, jolla he koetetaan loukkaa naista, oli hän sit horo tai ei ollu. Eli ei se oo mikään määre.

      En oo kyl huomannu et monikaan mies mun elämässä olis alkanu huorittelee mua. Iso osa ei varmaan senkää takii, ku he on ollu mun kaa jo sen verran kauan tekemisis. Ellei sit oo sovittu, et sillonko hän on mun kaa pokana, nii sillo se on sallittuu. Mut muulloin livessä jos nähdään nii se ei oo. Tai jos hän tekee niin, nii hän saa kyl huomaa, et mulla ei oo sit enää aikaa hänelle. Harvat on leikkiny saamisensa kaa ku mä oon vetäny pelisäännöt miten ollaan.

      Kuka sit arvostaa nössömiestä tai amista tai teollisuusvartijaa tai poliitikkoa tai roskakuskia, tms. noin niinku ihmisenä. None. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe