Mä oikeesti räjähdän kohta!!

JmiehelleTöihin

Räjähdän tästä tunteesta, joka kihelmöi joka puolella ihoani! Vaikka sun kätesi olivat hyytävän kylmät ja silmäsikin väsyneen oloiset. Käsiesi kosketus ja silmiesi tuike saavat mut himosta sekaisin! Tilanne jossa olimme tänään kahdestaan oli hieman hierarkinen, joten en saanut sanottua... Sä saat mut himosta sekaisin. Sannin biisi Vahinko osaltaan kuvaisi sanoja, jotka haluaisin sanoa. Karataan yhdeksi yöksi! Mä haluaisin niin näyttää sinulle miten nainen välittää... Tunteita voi näyttää paljon muullakin tavalla, kuin hullulla mustasukkaisuudella, vahtimisella, rajoitteilla... Sulla olisi varmasti jonossa nuoria naisia ottamassa. Hymyilet, kuitenkin mulle...

Mä niin toivon, että kun astuisit ovesta sisään voisin painaa sinut selkä seinää vasten. Painautua itse sinuun kiinni. Suudella samalla, kun käteni etsii kaukuspaitasi nappeja. Avata ne ja pujottaa käteni paitasi alle. Tuntea miehekkään tatuoidun ihosi mun sormieni alla. Saisin avata vyön solkesi, farkkujen nappisi... pujottaa käteni sisään housun kauluksesta.... ja loppu toteutus jää sinulle nähtäväksi ja koettavaksi jos haluat?

Toivon, että tuntisit edes vähän samoin kuin minä... Voit olla vaan mukava ja ystävällinen sekä flirtti vihjailija ilman tarkoitusta... Nyt se on saanut mut kuumaksi, kuin erämökin kamina! Et sä enää haluaisi pois lähteäkään ja sinulla olisi vapautta ja arvostusta ympärilläsi. Hellää huolenpitoa ja himoa.

Älä enää leiki! Nyt mä haluan sua! Nyt!
Sulla on mun numero soita! Tiedät, että niin on parempi...

Sä olet oikea himolysaattori!

3

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtavaaaaaaaa

MÄÄ HALUUN OLLA KANS JONKU NAISEN HIMOLYSAATTORI!!!!

• YksJmiäsoon

Mä taijan ruveta soittaan mun kaikki puhelin numerot läpi, ny!

• Yksiihastunutvaan

Mikä niissä J miehissä niin kiehtookinn.
      Itsellä lähes sama tilaanne mutta jossain muualla päin suomea . Tuun kohta ihan sekopääksi kyseisen henkilön vuoksi .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 526
      8069
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2019
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1901
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1715
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe