Räjähdän tästä tunteesta, joka kihelmöi joka puolella ihoani! Vaikka sun kätesi olivat hyytävän kylmät ja silmäsikin väsyneen oloiset. Käsiesi kosketus ja silmiesi tuike saavat mut himosta sekaisin! Tilanne jossa olimme tänään kahdestaan oli hieman hierarkinen, joten en saanut sanottua... Sä saat mut himosta sekaisin. Sannin biisi Vahinko osaltaan kuvaisi sanoja, jotka haluaisin sanoa. Karataan yhdeksi yöksi! Mä haluaisin niin näyttää sinulle miten nainen välittää... Tunteita voi näyttää paljon muullakin tavalla, kuin hullulla mustasukkaisuudella, vahtimisella, rajoitteilla... Sulla olisi varmasti jonossa nuoria naisia ottamassa. Hymyilet, kuitenkin mulle...
Mä niin toivon, että kun astuisit ovesta sisään voisin painaa sinut selkä seinää vasten. Painautua itse sinuun kiinni. Suudella samalla, kun käteni etsii kaukuspaitasi nappeja. Avata ne ja pujottaa käteni paitasi alle. Tuntea miehekkään tatuoidun ihosi mun sormieni alla. Saisin avata vyön solkesi, farkkujen nappisi... pujottaa käteni sisään housun kauluksesta.... ja loppu toteutus jää sinulle nähtäväksi ja koettavaksi jos haluat?
Toivon, että tuntisit edes vähän samoin kuin minä... Voit olla vaan mukava ja ystävällinen sekä flirtti vihjailija ilman tarkoitusta... Nyt se on saanut mut kuumaksi, kuin erämökin kamina! Et sä enää haluaisi pois lähteäkään ja sinulla olisi vapautta ja arvostusta ympärilläsi. Hellää huolenpitoa ja himoa.
Älä enää leiki! Nyt mä haluan sua! Nyt!
Sulla on mun numero soita! Tiedät, että niin on parempi...
Sä olet oikea himolysaattori!
Mä oikeesti räjähdän kohta!!
JmiehelleTöihin
3
564
Vastaukset
- Mahtavaaaaaaaa
MÄÄ HALUUN OLLA KANS JONKU NAISEN HIMOLYSAATTORI!!!!
- YksJmiäsoon
Mä taijan ruveta soittaan mun kaikki puhelin numerot läpi, ny!
- Yksiihastunutvaan
Mikä niissä J miehissä niin kiehtookinn.
Itsellä lähes sama tilaanne mutta jossain muualla päin suomea . Tuun kohta ihan sekopääksi kyseisen henkilön vuoksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510