Räjähdän tästä tunteesta, joka kihelmöi joka puolella ihoani! Vaikka sun kätesi olivat hyytävän kylmät ja silmäsikin väsyneen oloiset. Käsiesi kosketus ja silmiesi tuike saavat mut himosta sekaisin! Tilanne jossa olimme tänään kahdestaan oli hieman hierarkinen, joten en saanut sanottua... Sä saat mut himosta sekaisin. Sannin biisi Vahinko osaltaan kuvaisi sanoja, jotka haluaisin sanoa. Karataan yhdeksi yöksi! Mä haluaisin niin näyttää sinulle miten nainen välittää... Tunteita voi näyttää paljon muullakin tavalla, kuin hullulla mustasukkaisuudella, vahtimisella, rajoitteilla... Sulla olisi varmasti jonossa nuoria naisia ottamassa. Hymyilet, kuitenkin mulle...
Mä niin toivon, että kun astuisit ovesta sisään voisin painaa sinut selkä seinää vasten. Painautua itse sinuun kiinni. Suudella samalla, kun käteni etsii kaukuspaitasi nappeja. Avata ne ja pujottaa käteni paitasi alle. Tuntea miehekkään tatuoidun ihosi mun sormieni alla. Saisin avata vyön solkesi, farkkujen nappisi... pujottaa käteni sisään housun kauluksesta.... ja loppu toteutus jää sinulle nähtäväksi ja koettavaksi jos haluat?
Toivon, että tuntisit edes vähän samoin kuin minä... Voit olla vaan mukava ja ystävällinen sekä flirtti vihjailija ilman tarkoitusta... Nyt se on saanut mut kuumaksi, kuin erämökin kamina! Et sä enää haluaisi pois lähteäkään ja sinulla olisi vapautta ja arvostusta ympärilläsi. Hellää huolenpitoa ja himoa.
Älä enää leiki! Nyt mä haluan sua! Nyt!
Sulla on mun numero soita! Tiedät, että niin on parempi...
Sä olet oikea himolysaattori!
Mä oikeesti räjähdän kohta!!
JmiehelleTöihin
3
587
Vastaukset
- Mahtavaaaaaaaa
MÄÄ HALUUN OLLA KANS JONKU NAISEN HIMOLYSAATTORI!!!!
- YksJmiäsoon
Mä taijan ruveta soittaan mun kaikki puhelin numerot läpi, ny!
- Yksiihastunutvaan
Mikä niissä J miehissä niin kiehtookinn.
Itsellä lähes sama tilaanne mutta jossain muualla päin suomea . Tuun kohta ihan sekopääksi kyseisen henkilön vuoksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697