Olet mun intohimoni..

MuisteluJa

Onko se väärin? Voiko se olla rakkautta?
Jos kerran rakasteltaisiin..
Kysyisin sen jälkeen jäätkö, lähdetkö vai lähdetäänkö yhdessä?
Jos sanoisit että lähdet, se ei enää satuttaisi sillä mikään ei ole koskaan satuttanut niin paljon kuin hiljaisuus ja epätietoisuus.

12

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietteissäin

      Nii'in, samoja mietteitä..
      Onko pelkkää intohimoa vai myös rakkautta..
      Kerran me rakastellaan, se on aivan väistämätöntä, mutta mihin se johtaa. Se on se, mikä mua pelottaa.

      • MuisteluJa

        Kerran rakastelen rakkaudesta, se on varma ..


    • Intohimorakkausvailempeä

      Oo!! Olisi ihanaa kerran rakastella rakkaudesta. Se kestäisi varmaan koko yön. Ei malttaisi edes aamukaffeille.

    • kummaintohimo

      Ei sua voi rakastella mies kun pysyt hiljaa ja etäällä edes sitä yhtä kertaa.. Intohimoni on herännyt palavammaksi kun emme ole enää nähneet...

      • Eipäsittenei

        Ei sitten, kunhan ehdotin.


      • toistatarkotinvarmaan
        Eipäsittenei kirjoitti:

        Ei sitten, kunhan ehdotin.

        Ei niin. En varmaan sua edes tarkoittanut 😊. Mut ei sen väliä. Kunhan puran tuntojani välillä. Unohdetaan koko juttu 😁.


    • tovijostoinenkin

      Väärin tietenki ja tuskin se on sitä kestävää rakkautta kuitenkaan. En osaa yhtään arvioida kauanko minun ja hänen intohimo ja rakkaus kestäisi jos saisi mahdollisuuden. Hänen tutkimiseen menisi tovi. Mielenkiintoinen mies.

    • eiolemikäänhäpeäkysyä

      Minä kysyisin häneltä oletko kiinostunut minusta, tai ehdottaisin tapaamista?
      Tuskin tältä palstalta saat vastausta.

    • tiedätitse

      Periaatteessa se kai on väärin jos toinen tai kumpikin on sillä hetkellä varattuja tai toinen on suojaikärajan alapuolella ja toinen täysi-ikäinen moraalisesti ja lainopillisesti ajatellen. Muuten se ei ole väärin ellei omaa esim. uskonnollisia periaatteita avoliiton ulkopuoliseen seksiin liittyen tai ole muuten niin päästään sekaisin ettei tajua mitä on tekemässä. Mikä on oikein ja väärin on aina ollut riippuvainen ajasta ja paikasta, kulttuurista ja uskonnon vaikutuksista sun muusta. Sinun pitää itse se määritellä olisiko se sinun ajatusmaailman vastainen vai myötäinen teko. Jos sen seuraukset ei sinua tulisi satuttamaan niin hitto miks ei.

    • ikuinenhimo

      "Vielä kerran ja vielä kerran" ,mieletön halu ja kaipuu jäi , ja näitä kysymyksiä itse miettiny..
      Ja oikeesti yritän päästä yli mutta on niin helv.... vaikeeta!
      N>M sulle I

      • Apusaa

        Oletko ajatellut ammattilaisten apua tässä asiassa? Mieti asiaa,


      • Babadoo

        Badoosta saa "ammattilasten" apua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe