Elikkäs tilanne on se että pihalle aivan parkkipaikan viereen pesi noin 2 viikkoa sitten sorsa, jota ei voitu munien takia enää hätistää muualle. No sorsa viihty ihan hyvin yhessä puskassa, jossa sillä oli pesä ja kävi sillontällön (yleensä ilta-aikaan) metsästämässä itselleen syötävää. No viime viikon keskiviikkona se oli sit taas lähtenyt kai metsästämään, mutta ei ole vieläkään palannut ja nyt on siis tämän viikon maanantai ilta😯 No 2 munaa vietiin läheiselle lammelle parin kaverin kanssa, luonnon tarvikkeista kyhättyyn mahdollisimman lämpimään pesään suojaisaan ja hyvin piilotettuun pesään lammenvierelle. Tänään otin itse yhden sisälle ja olen kyhännyt jo mahdollisimman lämpimään ja sorsan pesää muistuttavaan kyhäilmään. Olisko jollain neuvoja esim. Mitä kannattais syöttää, jos poikanen vielä tosiaan kuoriutuu ja entä onko mahdollista että poikanen on vielä elossa, vaikka emo ei ole sitä melkein viikkoon hautonut. Tässä vaiheessa on myös hyvä mainita, että olen itse alle 18 vuotta ja muna on meillä salaa😅 KAIKKI NEUVO JA TIETO OLIS NYT TOSIAAN TARPEEN!
Hylätystä sorsan pesästä adoptoitu muna
Sorsahullu
0
460
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723