1hoitsu pelotellut minut puolikuoliaaksi

Kylmis_

Olen lukenut kaikki 1hoitsun viestit ja täytyy sanoa, että rankkaa tekstiä. Onko mun tulevaisuus todellakin niin karu? Kaikkihan me kuollaan, tämä on fakta, mutta tuskin kukaan haluaa kuolla hitaasti ja tuskallisesti.

1hoitsun agenda on ilmiselvästi saada ihmiset lopettamaan alkoholin käyttö. Meikä on aivan samaa mieltä ja messissä, mutta omalla kohdallani se on täysin mahdotonta, koska kuolisin tuskallisesti hämähäkkien, äänien ja lihaskramppien saattelemana, sekä huutaisin kurkku suorana tuskaani.

7 vuoden ryyppyputki on aiheuttanut meikälle fyysisen riippuvuuden alkoholiin.

27

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_hätää_

      Sinunlaisia on paljon, et ole yksin
      ..

    • 1.....hoitsu

      Oikeastihan olen ripuIipaskasta uneImoiva homo, mutta tykkään vain kännipäissäni kirjoitella tänne pitkiä tekstejä jotka on sisällöltään täyttä sontaa.

      • Kylmis_

        Älä viitsi feikata 1hoitsua. Aito puhuu niin jäätävää asiaa, että oksat pois.

        Tiedän karun kohtaloni, mutta yritän nauttia elämän pienistä asioista niin kauan, kuin mahdollista. Sain esim. kaverin naapuristani, joka piristi melkoisesti. Me vietetään monesti aikaa ja vaihdetaan kuulumisia.


      • 1.....hoitsu
        Kylmis_ kirjoitti:

        Älä viitsi feikata 1hoitsua. Aito puhuu niin jäätävää asiaa, että oksat pois.

        Tiedän karun kohtaloni, mutta yritän nauttia elämän pienistä asioista niin kauan, kuin mahdollista. Sain esim. kaverin naapuristani, joka piristi melkoisesti. Me vietetään monesti aikaa ja vaihdetaan kuulumisia.

        Voin tunnustaa itsekin nyt että lässytän täyttä sontaa päivästä toiseen, ei elämässäni ole muuta sisältöä juopottelun lisäksi. Jatkan taas huomenna tekstin suoltamista.


      • Kylmis_
        1.....hoitsu kirjoitti:

        Voin tunnustaa itsekin nyt että lässytän täyttä sontaa päivästä toiseen, ei elämässäni ole muuta sisältöä juopottelun lisäksi. Jatkan taas huomenna tekstin suoltamista.

        Palstan vakiot kyllä tunnistavat aidot. Feikkaus on siis turhaa häiriköintiä.

        Tuli mieleen eräs teoria, että "Tissu on homo!" -floodaaja on Tissu itse. Mitä mieltä 1hoitsu ja muut kolleegat?


    • 1.....hoitsu

      Olen entinen alkoholin suurkuluttaja, tai enemmäkin sellainen "viikonloppu-juoppo". Juomiseni kuitenkin loppui siihen, kun kuukauden sisällä kaksi läheistä alkoholistoitunutta ystävääni joutui kokemaan sen kohtalon, josta useasti tänne kirjoitan. Varsinkin toinen heistä oli outojen aistiharhojen vallassa ja hän näki sekä koki jopa alkoholistille eriskummallisia asioita sairaalan pimeillä käytävillä. Muistan vieläkin elävästi hänen viimeiset, selkäpiitä karmivat sanansa, jotka hän sanoi minulle: "mun pylly on ihan kakassa".

      • asdfdsaf123

        Olet homo väärällä palstalla. Oikea palsta on alkoholismi-palsta.


      • Kylmis_
        asdfdsaf123 kirjoitti:

        Olet homo väärällä palstalla. Oikea palsta on alkoholismi-palsta.

        Alkoholismi-palsta perustettiin vuosikausia myöhemmin, kuin tämä osio. Koska vakiot ja keskustelu on juurtunut tänne, niin siirtymä on lähes mahdotonta. Jos olisi jotain takeita, ettei täällä enää jauheta Kylmiksestä, niin voisin siirtyä kyseiseen, suhteellisen uuteen osioon, jos kaverit tulee perässä.

        Sama homma oli aikoinaan Maailmanmenoa-osion kanssa. Perustettiin Maahanmuutto-palsta. Meni tosi kauan, että siirtymä tapahtui edes osittaisesti.

        Ollut S24:lla todella kauan, uskokaa pois. Aloitin internetissä kirjoittelun vuonna 1997, kun asuin solukämpässä.


      • lähtijä

        Olisiko käännekohdan aika. Palstan nimi on alkoholi, mutta tästä on tullut moniongelmaisten palsta. Jospa me kukin, paitsi alkoholin käyttäjät lähtisi nyt oikeasti omia mieltymyksiä ja ongelmia vastaaville palstoille ja jättäisimme kylmiksen rauhaan.


    • hau.ka

      Eihän sinun kylmis tarvitse koskaan lähteä sairaalan käytäville kuolemaa odottamaan. Sitten kun on kriittiset paikat, niin tallaat itse siihen ovihyökkääjää varten viritettyyn kylkimiinaan.

    • Niin että 1hoitsu ei niin kauhean paha ole sehän heittää vaan läppää,,,

      • Jep. Mutta aika kova homo silti olen minäkin.


      • luoteispasaati

        Tissu ja 1-hoitsu on tietysti yks ja sama isoisä Kouvolan Inkeroisista. Uskoo etteivät ikinä kd-uskonveljet ja sisaret saa tietää.


    • Aito_Kaho

      Mekin olemme samaa mieltä Kylmiksen kanssa. 1hoitsun jutut todellakin näyttäisivät olevan totta, jos tuosta kauhuista joteskin selviää, niin on varma ettei ikinä narauta korkkia enään...

      • 1.....hoitsu

        Aito juoppo ei kauan korkkia kiinni pidä vaikka mitä kävisi. Vakavatkin kuolemanrajakokemukset säilyvät mielessä vain joitain päiviä, enintään viikkoja kunnes taas korkki narahtaa. Kunnon viinanarkomaani juo itsensä aina lopulta hautaan kävi miten kävi.


      • Kylmis_parka
        1.....hoitsu kirjoitti:

        Aito juoppo ei kauan korkkia kiinni pidä vaikka mitä kävisi. Vakavatkin kuolemanrajakokemukset säilyvät mielessä vain joitain päiviä, enintään viikkoja kunnes taas korkki narahtaa. Kunnon viinanarkomaani juo itsensä aina lopulta hautaan kävi miten kävi.

        Akuutti haimatulehdus on pahin, koska äärimmäisen tuskallinen, eikä siihen edes kuole. Se tulee uusiutumaan monta kertaa loppuelämän ajan, vaikka lopettaisikin alkoholinkäytön täysin.


      • deeku_83
        Kylmis_parka kirjoitti:

        Akuutti haimatulehdus on pahin, koska äärimmäisen tuskallinen, eikä siihen edes kuole. Se tulee uusiutumaan monta kertaa loppuelämän ajan, vaikka lopettaisikin alkoholinkäytön täysin.

        Olen saanut kolme, ja parhaillaankin juon kaljaa. Kipu oli hirveä, mutta en näemmä tosiaan opi koskaan. Ekan kerran jälkeen olin puoli vuotta juomatta, tokan pari kuukautta ja kolmannen jälkeen pari viikkoa, tottunut kai jo siihen... Tässä nyt kuitenkin vuosi mennyt taas ilman tulehduksen uusiutumista, olen silti sentään ihan oikeasti vähentänyt reilusti mutta juon kuitenkin.


    • 1kyssäri

      Onko päässäsi vikaa ja näet juoppohullun harhoja, kun 1hoitsu-viestejä ei ole missään?

    • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

      Hallusinaatiot ja lihaskouristukset ovat vasta deliriumin alkusoittoa. Vellipeppu-Kylmis ei ole uskaltanut kokeilla pidemmälle, vaan juossut paniikissa aina jääkaapille nobeilemaan.

      Kun deliriumi pääsee kunnolla päälle, siitä on oksat pois. Et enää edes tajua, missä olet ja monesti se tila koituu kuolemaksi, koska sydän ei kestä.

      • kertoo.muut

        Sinä sen tiedät v.v kun veljesi kuoli viinaan.


      • Faktaa_vitun_kylmiksestä
        kertoo.muut kirjoitti:

        Sinä sen tiedät v.v kun veljesi kuoli viinaan.

        Kylmiksen isoveli "nukahti rattiin", eli teki itsemurhan ajamalla nokkakolarin rekan kanssa. Näistä tapauksista ei paljoa puhuta mediassa.


    • zombiseppo

      Tulipas tuossa viikonloppuna juotua itseni aika kovaan koomaan. Tässä kovassa morkkiksessa ei sinäänsä ole mitään uutta, kun sekoiltua on tullut niin lukuisia kertoja, mutta nyt on uutta pitkittynyt täydellinen ruokahalun menetys ja monta päivää jatkunut tärinä ja sydämen tykytys.

      En ole tällä viikolla pystynyt syömään kunnolla vaikka kuinka olen yrittänyt väkipakolla tunkea ruokaa suuhun ja tuossa huomasin, että olen laihtunut muutaman päivän aikana 3 kg ja aika heikkoon kuntoon olen ajautunut.

      Onko nyt menoa? Mikä diagnoosi hoitsu?

      • Eräs_teoria

        Tuohan on ihan perus krapula. Kaukana deliriumista.


    • 1.aikuinen

      Mitäs nämä finninaamakakarat taas täällä jauhavat tyhjäpäistä paskaa?
      Kysykää äidiltä jotain tekemistä, tai menkää ulos leikkimään.

      • ggttrr

        Kurapersekakaroille on ominaista lepertää mitä sylki suuhun tuo.
        Kuuluu lapsuuden kehitysvaiheeseen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe