Ylelle nyt kiitosta, viitsii jo katsoakin

Yleä.jo.kehun

esim.
tämän aamun uutistenlukija nainen, vetänyt aiemmin jonkun demarin
arvostelemaan hallituksen tekosia, tai kesken -eräisiä hallituksen asioita, ihan miten päin vain ! Ei ollut nyt Heinäluomaa ja kumppaneita sekoittamassa pakkaa.
Kun sanaparsikin on: " keskeneräisiä töitä ei saa näyttää hulluille, eikä herroille".

Näkee selvästi, että Yle alkanut putsaamaan punavihreitten toimittajien ym taustatekijöitten vihasanomisia.
Kun se on tämä meidän demokratia, jos ei päästä yhteisymmärrykseen, niin äänestetään.
Se on siinä sitten, myös vasemmiston pitäisi siihen myöntyä.
Yle saanut jatkaa räkytyslinjalla hallitusta kohtaan, mutta nyt on selvästi
"suu pesty saippualla". Selvä että suita yhä pesemättä.

Sitten samaiseen Yle uutiseen, sään osalta, sanoi meteorologi, ettei
juuri kylmempää voisi olla tähän veuden -aikaan.
Alkaa mennä vihreä ennuste säitten lämpenemisestä sinne jonnekkin.
Huono enään sanoa, että säät tulee Suomessakin olemaan kuumia ja tukalia.
Ihan kuten Putin tuossa viikkoja sitten sanoi, ettei suursäässä ole mitään muutosta
tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan, ilmat muuttuu ja vaihtelee, aina sitä tehnyt ja tulee tekemäänkin, sanoi Putin. Ja miestä on uskominen, hänellä vähän suurempi tietämys asiaan, taustajoukkonsa on kyllä maailman huippua, kuin vihreillä kokouksessaan.
Voidaan jo sanoa, että Hassin lentelyt kalliisti ilmastokokouksissa, on kaivoon heitettyä rahaa. Mutta se ollut hänen elämänmuotonsa, taistolais taustallaan jujuttaa ihmisiä.


Vihreät voisi pysyä tiukasti eteläisen maan kallioilla, eikä sieltä pursuilla muualle, kun sinne haluttu demokraattisesti, niin olkaa onnellisia. Itse olette linjanne valinneet. Jos muun maan rahahana laitettaisiin kiinni, alkaisi Helsingin "kalliotansseista" kuulua säälittävää ääntä. Ei enään olisi leipäjonot ½ -kilometriä, vaan jo yli 5 km. Jopa 50 km. Silloin jo pitäisi sosialistienkin veroa alkaa katsomaan uudelleen, että miten nuo "siivellä" , ja noin paljon syövät yhteiskunnan lautaselta ilmaiseksi.

21

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi.paljolta.vältytty

      "Kun se on tämä meidän demokratia, jos ei päästä yhteisymmärrykseen, niin äänestetään.
      Se on siinä sitten, myös vasemmiston pitäisi siihen myöntyä."

      Olispa tuo käytäntö ollut 6.12.1917, ja sitten tammikuussa 1918.

      Ei olisi ollut sisällissotaa. Kun punaiset hyökkäsi asein omankansan kimppuun.

      • Sepä siitä taas. "Pankkomajurin" pakkomielle "Puna-YLE:stä ja vuodesta 1918.
        Normaalissa demokratiassa median tehtävä nimenomaan on "räkyttää".


      • Millä oikeudella OikeistoSosDem esiintyy demarina, kun on pelkkä hoipertelija, vasurisossu.
        Väinö Tanner olisi heittänyt tuollaisen heti ulos. Nyt ei heitä kun on haudassa ja hoipertelijat vallassa ja puolueesta kadonnut järki ja harkinta.


      • Tyhjästä.huono.nyhjästä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sepä siitä taas. "Pankkomajurin" pakkomielle "Puna-YLE:stä ja vuodesta 1918.
        Normaalissa demokratiassa median tehtävä nimenomaan on "räkyttää".

        On niitä oikeitakin asioita.
        Ei vasemmiston tapaan räkyttäen tuoda esille.
        Varsinkaan valtiollisella Ylellä. Kun kuitenkin
        se räkyttäjä joukko on pieni, kommuisti henkiset pääosin.
        Asiat voi esittää viksumminkin.
        -jos ei päästä yhteisymmärrykseen, niin äänestetään.
        Ja äänestystulokseen on tyytyminen.

        Syöttäjän kättä ei saisi purra, se vain sellaista.
        Kun teitä vasenlaitaa syötetään, ja te huutaen
        räkytätte, ei se kovin hyvältä tunnu, joka
        elantonne antaa.
        Toinen mahdollisuus olisi ettei annettaisi mitään,
        olisitte kerjuulla.
        -sitäkin on kehitysmaissa.


      • HyvääLomanJatkoa
        Tyhjästä.huono.nyhjästä kirjoitti:

        On niitä oikeitakin asioita.
        Ei vasemmiston tapaan räkyttäen tuoda esille.
        Varsinkaan valtiollisella Ylellä. Kun kuitenkin
        se räkyttäjä joukko on pieni, kommuisti henkiset pääosin.
        Asiat voi esittää viksumminkin.
        -jos ei päästä yhteisymmärrykseen, niin äänestetään.
        Ja äänestystulokseen on tyytyminen.

        Syöttäjän kättä ei saisi purra, se vain sellaista.
        Kun teitä vasenlaitaa syötetään, ja te huutaen
        räkytätte, ei se kovin hyvältä tunnu, joka
        elantonne antaa.
        Toinen mahdollisuus olisi ettei annettaisi mitään,
        olisitte kerjuulla.
        -sitäkin on kehitysmaissa.

        Nyt kuitenkin välittömästi jään lomille, tarkoittaa ulkomaan matkaa, ja siellä en kynäile.
        Huomenna valmisteluja siihen loppuun, matka jo tilattu huomen myöhäiseen iltaan.
        Kaikki matkajärjestelyt omana valmisteluna, kun ei ole seuramatka mitenkään, joukon osana.
        Oma paikka ollut vuokralla, ja nyt siihen taukoa. Kysyntää on ollut yli tarjonnan Suomesta, tutuilta, ja tuttujen tutuiltakin. Myös perheenjäsenet käyttäneet paikkaa jonkinverran.


      • Se.oma.asiasi
        HyvääLomanJatkoa kirjoitti:

        Nyt kuitenkin välittömästi jään lomille, tarkoittaa ulkomaan matkaa, ja siellä en kynäile.
        Huomenna valmisteluja siihen loppuun, matka jo tilattu huomen myöhäiseen iltaan.
        Kaikki matkajärjestelyt omana valmisteluna, kun ei ole seuramatka mitenkään, joukon osana.
        Oma paikka ollut vuokralla, ja nyt siihen taukoa. Kysyntää on ollut yli tarjonnan Suomesta, tutuilta, ja tuttujen tutuiltakin. Myös perheenjäsenet käyttäneet paikkaa jonkinverran.

        Jää sinä lomille


      • Tyhjästä.huono.nyhjästä kirjoitti:

        On niitä oikeitakin asioita.
        Ei vasemmiston tapaan räkyttäen tuoda esille.
        Varsinkaan valtiollisella Ylellä. Kun kuitenkin
        se räkyttäjä joukko on pieni, kommuisti henkiset pääosin.
        Asiat voi esittää viksumminkin.
        -jos ei päästä yhteisymmärrykseen, niin äänestetään.
        Ja äänestystulokseen on tyytyminen.

        Syöttäjän kättä ei saisi purra, se vain sellaista.
        Kun teitä vasenlaitaa syötetään, ja te huutaen
        räkytätte, ei se kovin hyvältä tunnu, joka
        elantonne antaa.
        Toinen mahdollisuus olisi ettei annettaisi mitään,
        olisitte kerjuulla.
        -sitäkin on kehitysmaissa.

        Saisiko saman suomen kielellä?


      • suoraanjaselkeästi kirjoitti:

        Millä oikeudella OikeistoSosDem esiintyy demarina, kun on pelkkä hoipertelija, vasurisossu.
        Väinö Tanner olisi heittänyt tuollaisen heti ulos. Nyt ei heitä kun on haudassa ja hoipertelijat vallassa ja puolueesta kadonnut järki ja harkinta.

        Miten OikeistoSosDem voi olla vasurisossu?


      • PäivitäthänPaikanPäältä
        HyvääLomanJatkoa kirjoitti:

        Nyt kuitenkin välittömästi jään lomille, tarkoittaa ulkomaan matkaa, ja siellä en kynäile.
        Huomenna valmisteluja siihen loppuun, matka jo tilattu huomen myöhäiseen iltaan.
        Kaikki matkajärjestelyt omana valmisteluna, kun ei ole seuramatka mitenkään, joukon osana.
        Oma paikka ollut vuokralla, ja nyt siihen taukoa. Kysyntää on ollut yli tarjonnan Suomesta, tutuilta, ja tuttujen tutuiltakin. Myös perheenjäsenet käyttäneet paikkaa jonkinverran.

        Miten on lomasi sujunyt, varmaankin perinteiseen tapaan olet pitkiä pyöräilylenkkejä ajellut ylämäkeä edestakaisin.
        Entä traditionaalinen lapion lahjoitus joko se on tapahtunut? Mites tuo juomapuoli, onko löytynyt uusia hauskoja kahvimerkkejä.


      • Syy-yhteys
        HyvääLomanJatkoa kirjoitti:

        Nyt kuitenkin välittömästi jään lomille, tarkoittaa ulkomaan matkaa, ja siellä en kynäile.
        Huomenna valmisteluja siihen loppuun, matka jo tilattu huomen myöhäiseen iltaan.
        Kaikki matkajärjestelyt omana valmisteluna, kun ei ole seuramatka mitenkään, joukon osana.
        Oma paikka ollut vuokralla, ja nyt siihen taukoa. Kysyntää on ollut yli tarjonnan Suomesta, tutuilta, ja tuttujen tutuiltakin. Myös perheenjäsenet käyttäneet paikkaa jonkinverran.

        Ymmärrän kun joku joutuu varaamansa matkan peruuttamaan sairauden tai muun syyn takia, mutta mikä lienee syynä mielikuvitusmatkan peruuntumiseen.


    • fghdfghdfghd

      Ranskan vaalien uutisointi oli irtiotto komukka uutisoinnista, tämä on päivänselvää..

      • Olet vähän jälkijunassa. Komukoita ei juurikaan enää ole. Sitäpaitsi jaottelu politiikassa menee nykyään linjalla nationalismi-globalisaatio noin vain yhtenä esimerkkinä.


      • Itsestä.se.kiinni
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olet vähän jälkijunassa. Komukoita ei juurikaan enää ole. Sitäpaitsi jaottelu politiikassa menee nykyään linjalla nationalismi-globalisaatio noin vain yhtenä esimerkkinä.

        Ulostuloillasi näytät hampaasi.
        Kyllä sinä vasurisossu olet.


      • Itsestä.se.kiinni kirjoitti:

        Ulostuloillasi näytät hampaasi.
        Kyllä sinä vasurisossu olet.

        Kannattaisi tulla jo sieltä 1918 vuodesta nykypäivään.


      • Sossun.tapaan
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kannattaisi tulla jo sieltä 1918 vuodesta nykypäivään.

        Ainakin -50 luvulle


      • Sossun.tapaan kirjoitti:

        Ainakin -50 luvulle

        Historia tulee vielä nostamaan "Taantumuksellisten Oikeistovoimien" itsenäisyystaistelun 1945-1962 kunniaan. Maalaisliitto oli silloin jo kontallaan itään.


      • Ihme.sossu.sössöttäjä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Historia tulee vielä nostamaan "Taantumuksellisten Oikeistovoimien" itsenäisyystaistelun 1945-1962 kunniaan. Maalaisliitto oli silloin jo kontallaan itään.

        Se nykypäivää, vai ?


      • Ihme.sossu.sössöttäjä kirjoitti:

        Se nykypäivää, vai ?

        Enemmän kuin 1918 "Pankkis".


      • Laiskimus-
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Enemmän kuin 1918 "Pankkis".

        Taidat itse olla suurin pankkopoika.
        Muilla teetättää porrastyötkin, ne vähäisetkin.


      • Laiskimus- kirjoitti:

        Taidat itse olla suurin pankkopoika.
        Muilla teetättää porrastyötkin, ne vähäisetkin.

        Älä nyt "Pankkis"hernettä vedä nenään pikku kuittailusta. Olet kyllä yllättävän herkkähipiäinen ottaen huomioon kuinka soitat suutasi.


      • Leikkimajuri.sekaisin
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Älä nyt "Pankkis"hernettä vedä nenään pikku kuittailusta. Olet kyllä yllättävän herkkähipiäinen ottaen huomioon kuinka soitat suutasi.

        Herkälle "majurille" ei pelkkä suunsoitto riitä, välillä pitää valehdellakin. "majuri" vain ei itse tajua jääneensä jokaisesta valheesta kiinni. Pian saamme taas lukea "majurin" ostaneen jotain mitä ei ole myynnissä tai lähtevän uudelle matkalle, vaikka ei ole entiseltäkään matkalta palannut saati sinne lähtenyt :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe