Olen parikymppinen nainen ja olen seurustellut vuoden poikaystäväni kanssa. Ongelmani on jatkuva seksin puute. Hän ei suhteen ensimmäisinä kuukausinakaan ollut kovin aktiivinen seksin suhteen, mutta nyt määrä on pudonnut radikaalisti. Harrastamme seksiä n. 1-2 krt/2 vko ja tällöinkin aina minun aloitteestani. Jollen tekisi aloitteita, seksiä olisi luultavasti vieläkin vähemmän.
Toista naista hänellä ei ole; häntä ei vain seksi tunnu kiinnostavan. Itse olen nätti, hoikka ja urheilullinen tyttö ja aina puhtaudesta ja siisteydestä huolehtiva. Kaipaisin seksiä niin paljon useammin vaikka useita kertoja päivässä. Pelottaa, että iän myötä asia vielä huononisi - nyt olemme kuitenkin vielä nuoria. En tiedä mitä tekisin. Rakastan häntä ja muuten suhteemme on mielestäni tyydyttävä. Fyysinen läheisyys hänen puoleltaan puuttuu kuitenkin lähes kokonaan ja itsetuntoni laskee jatkuvasti. Häneltä kysyessä asiasta hän vain sanoo, ettei minussa ole mitään vikaa, muttei kyllä erityisesti sano päinvastaistakaan. Mitä ihmettä voin asialle tehdä??
Poikaystävä ei halua..
10
2188
Vastaukset
- tytsky
mulla oli tavallaa samantapainen ongelma ku tapailin yhtä ja sovimme ettei muita tapailla sit... sekään ei oikee innostunut, ja aina vain mun aloitteesta ja tosi harvoin..
mut sit paljastu et se piti enemmän miehistä.
aattelin vaa jos seki pitää? mut ei vaan kerro...- Vera
Toki mikään ei ole mahdotonta, mutta en usko, että poikaystäväni tykkäisi miehistä. Hänellä on ollut miehiin aina sellanen neutraali suhtautuminen, ei mikään fobia tai fantasiointi, eikä mitään muutakaan asiaan viittaavaa ole ollut.
Hän ei vain tunnu olevan kiinnostunut seksistä kanssani, eikä hän muutenkaan koskettele ja helli minua kuin ehkä omasta aloitteestani. Myöskään minkäänlaisia kehuja on melko turha odottaa. En vaadi mitään jatkuvaa imartelua, mutta olisi kiva edes kerran kuussa kuulla olevansa seksikäs, haluttava tai nätti. Muilta miehiltä ulkona käydessä kehuja saa, mutta oma kultani kohtelee minua välillä kuin kaveria. :( - tytsy
Vera kirjoitti:
Toki mikään ei ole mahdotonta, mutta en usko, että poikaystäväni tykkäisi miehistä. Hänellä on ollut miehiin aina sellanen neutraali suhtautuminen, ei mikään fobia tai fantasiointi, eikä mitään muutakaan asiaan viittaavaa ole ollut.
Hän ei vain tunnu olevan kiinnostunut seksistä kanssani, eikä hän muutenkaan koskettele ja helli minua kuin ehkä omasta aloitteestani. Myöskään minkäänlaisia kehuja on melko turha odottaa. En vaadi mitään jatkuvaa imartelua, mutta olisi kiva edes kerran kuussa kuulla olevansa seksikäs, haluttava tai nätti. Muilta miehiltä ulkona käydessä kehuja saa, mutta oma kultani kohtelee minua välillä kuin kaveria. :(Tuo sun juttus vois olla mun kirjottama. Oon seurustellu kohta pari vuotta ja koko suhteen ajan seksi on ollu jotenki laimeeta. Aiemmissa suhteissa oon tykänny seksistä mutta nyt se joku kipinä puuttuu. Mies ei mitenkään erityisemmin tunnu haluavan mua vaikka niin kysyttäessä väittääki. Tuntuu että sillä ei oo mitään tarvetta harrastaa seksiä. Käyttäytyminen vie halut iteltäki ja seksiä harrastetaan yleensä vaan mun aloitteesta. Opiskelun takia tavataan nykyään vaan viikonloppusin niin luulis että erossa oloki sais aikaan haluja mut tilanne pysyy samana. Oon yrittäny vaikka mitä tilanteen muuttamiseks. Ainaki oon miesten puheista saanu ymmärtää että oon ihan vetävä pakkaus mut ilmeisesti sekään ei riitä. Muuten meillä menee tosi hyvin mut sänkyhommat ei toimi. En tiiä mitä täsä pitäis tehä. Tuntuu typerältä jättää hyvä mies vaan seksin takia. Mut haluanko tosiaan elää loppu elämäni lähes ilman seksiä tai harrastaen huonoa seksiä. Ei kuulosta ainakaan houkuttelevalta.
- ...
Pistä sälli kierrätykseen.
- Nainen
Niin, en oikein näkisi tuossa muita vaihtoehtoja...
- minä
Meillä tilanne on toisinpäin. Olen myös parikymppinen ja olemme seurustelleet puolitoista vuotta ja viimeiseen reiluun puoleen vuoteen en ole liiemmin halunnut. Vaikka poikaystäväni ei sinällään tee mitään väärin, kehuu ja imartelee ja on muutenkin "täydellinen",seksi vain tuntuu inhottavalta. Tai ennemminkin se ajatus siitä. Eikä tässä mitkään mielikuvaharjotukset tunnu auttavan:( Asia on todella ongelmallinen ja aiheuttaa jatkuvasti pientä kränää. Tutut pitävät meitä unelmaparina mutta tämä kalvaa... Jostain mieleeni on hiipinyt ajatus siitä, että olemme niin nuoria, liian nuoria solmimaan elinikäistä suhdetta, ja sekin saattaa osaltaan vaikuttaa. Tästä on niin vaikea toiselle puhuakaan...
- q
effew
- Jopsan
Minulla on sama tilanne kuin alkuperäisellä kirjoittajalla. :) Vaikkakaan ei ihan noin kärjistetysti. Olemme kuitenkin mieheni kanssa sitoutuneet toisiimme täysin, joten miehen "kierrätykseen" laittaminen ei käy päinsä.
Minä olen virkistänyt eroottista elämäämme keksimällä kaikkia kivoja pikku leikkejä. Miehen aloitekyky ei ole siitä muuttunut, mutta olen jo kasvanut sinuksi ajatuksen kanssa että minä teen aloitteet.
Toki haaveilen miehestä joka tarttuisi minuun kysymättä ja antaisi mennä, mutta kaikkea ei voi saada. Olen saanut rakkauden, seksiäkin aina silloin tällöin. :D- Jopsan
Ja kirjoitan tänne näköjään kuusi vuotta muita myöhemmin! :D Näin. haha.
- 9
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882