Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Jyväskylän runkkupaikat?

Missäs Jyväskylässä miehet käy runkulla muualla kuin harjulla, itse olen käynyt Kirrin uimarannan parkkiksella autossa silloin kun ei ole uimareita niin saa olla rauhassa. Onko muita paikkoja?
15719083
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 157

Vanhimmat

Kirri on ihan hyvä ja joskus käyn siinä tuomiojärven harjun kupeessa hiekkaparkkiksella autossa,kerran oli 9jälkeen illalla kaveri samoissa puuhissa niin jatkettiin yhdessä homma loppuun.

2Äänestä
  • Ei saatana millasia uunoja Jyväskylässä asuu pitäis soittaa sinivuokot paikalle eiköhän lopu paukuttelu vitun äälöt

Äänestä

• Rauhallinen paikka myös Kirristä kohti Hirvaskangasta kilometri tai kaksi, niin vasemmalla puolella levähdyspaikka ja sankka kuusikko. Siellä olen useasti käynyt paineet poistamassa ja joskus on katselija ollut.

Äänestä

• ccghuuui kirjoitti:

Ei saatana millasia uunoja Jyväskylässä asuu pitäis soittaa sinivuokot paikalle eiköhän lopu paukuttelu vitun äälöt

Miten tuo on sinun rauhaasi noin suuresti haitannut? Jos toisilla on kivaa onko se jotenkin sinulta pois?

Äänestä

Hah hah, sama kaappihomo täälläkin kirjoittelee kuin Jyväskylän keskustelupalstalla, yritä nyt hyväksyä se tosiasia että olet homo niin helpottaa, jos olisit hetero niin et täältä näitä viestejä lukisi!
Kaikkein pahimpia juuri nuo kaappihomot jotka eivät itselleen tunnusta olevansa homoja.

Äänestä
  • Miksi itse täällä luet näitä kaappihomojen juttuja????

Äänestä

• Hyvin sanottu!!!! T: kaappikarhu

Äänestä

Taidan kävästä tänäkin iltana jommassa kummassa.

Äänestä

Kiinnostavia tietoja täällä, pitänee joskus tulla testaamaan omaa tulemista noissa.

Äänestä

Missäs Harjulla pitäisi olla ja mihin aikaan vuorokaudesta touhuja varten?

Äänestä

Onko seuraa laajavuoren lenkkipoluille?

Äänestä
  • Torstaina mäkihyppytornin lähettyvillä imut ja runkut?

Äänestä

Torstai-iltana voisin tulla laajavuoreen klo20 olisi sopiva aika👍

Äänestä
  • Tulen klo sinne vähän klo 21 jälkeen. En pääse aikaisemmin.

Äänestä

Ankeriasjärventien varrella olen käynyt runkkaamassa. Kerran vanhempi katseli vähän matkan päästä ja runkkasi itsekin. Ei muita kokemuksia Jyväskylästä.

Äänestä
  • Tuletko joskus katsomaan kun runkkaan?

Äänestä

• moi

minulla on salapaikka siinä lähellä!

Äänestä

Tänään seuraa Laajavuoreen?

Äänestä

Olen käynyt vk loppuisin kirrissä aikaisin aamusta 7 jälkeen ja illallakin mut eipä sielä ole ketään sattunut olemaan samoilla asioilla,sama juttu tuomion hiekkaparkkiksella eipä ole imettävää löytynyt.Ankeriasjärvelle en mene on liian tunnettu paikka ja aina joku näkee jos autolla sinne menee.Löytäskin vakkari jutun niin ois hyvä.

Äänestä

Vakkarimies kiinnostaisi imut näin alkuun ainakin puolin ja toisin .T M45

Äänestä

No sehän kävis milloin onnistus ja miten tavattas?

Äänestä

Onko Vaajakosken lähellä mitään suojaisaa paikkaa missä runkkailla vaikka kimpassa!

Äänestä

Löytyyhän niitä paikkoja kun ajelee Vaajakoskeltakin vähän syrjempään .

Äänestä
  • Missä Vaajakoskella syrjässä olisi hyvä paikka mihin pääsee autolla lähelle, to-pe voisi käydä runkkaamassa, haluaisin että joku katselee, saa myös tehdä mitä vaan, annan suihin mielelläni ja itsekin voisin maistaa kalua ja jos hyvin natsaa niin voisin antaa kalua peppuun. Haluaisin laueta sisään.

1Äänestä

• alastiluonnossa kirjoitti:

Missä Vaajakoskella syrjässä olisi hyvä paikka mihin pääsee autolla lähelle, to-pe voisi käydä runkkaamassa, haluaisin että joku katselee, saa myös tehdä mitä vaan, annan suihin mielelläni ja itsekin voisin maistaa kalua ja jos hyvin natsaa niin voisin antaa kalua peppuun. Haluaisin laueta sisään.

moi
    olisi kiva tapailla !

Äänestä

Montaakertaa oletko millanen mies?Sovitaanko aika ja paikka spostissa.Vakkari imut olisi nami nami

Äänestä
  • Moi, mut saat imee säännöllisesti....

Äänestä

Moi, mä voin tulla messiin runkkaileen kun sovitaan aika ja paikka.

Äänestä

Ihan ok olen normikroppanen noin sun ikiä,mihin s-postiin,omaani en tähän laita.

1Äänestä

Tänään runkkaamaan luontoon?

Äänestä

Tänään Laajikseen? ;)

Äänestä
  • Onko kik

Äänestä

• Poikaq kirjoitti:

Onko kik

Kik: 31m17cm

Äänestä

Keskiviikkona kävin Kirrin parkkiksessa, yksi auto oli ja kuljettaja näpläili kännyään, liekö ollut kalu kovana, en saanut vinkkiä olisiko halunnut runkkailla, lähdin hetken kuluttua pois ja paikalle tuli toinen auto joka ei myöskään viipynyt kuin hetken, kello oli jotain 13.00.
Palasin tunnin kuluttua takaisin, ei ollut ketään, kävin kuusikossa runkkailemassa, palasin autoon ja riisuin housut ja runkkasin orgasmiin saakka, toivoin että joku olisi tullut ja halunnut katsoa kun runkkaan orkkuun saakka.
Yleensä jätän auton oven raolleen metsän puolelle että jos joku menee pusikkoon niin näkee oven raosta runkkaukseni.

Äänestä
  • mites huomenna ?

Äänestä

• Iltahämärissä Kirrin parkkiksella..? Seiskan jälkeen?

Äänestä

No oisimpa ollut paikalla,aina kun ajan sinne ei ketään ole.

Äänestä

Aika monta autoa siinä käy kääntymässä mutta taitaa rohkeus pettää monet. Kirrissä voisi toimia näin, se joka menee ekaksi paikalle ajaa autonsa puskan viereen ja ovi raolleen, toisena paikalle tuleva menee "asioille" puskaan ja autossa oleva voi runkata ja sen kyllä näkee puskasta jos runkkaa, puskassa oleva voisi tulla lähemmäs katsomaan tai autossa oleva voi raottaa ovea ja siitä se lähtee kimppanautinto, tällainen toimii muuallakin, harvoin kukaan hetero menee asioille puskaan auton lähelle ja varsinkaan sinne kuskin puolelle.

Äänestä
  • Ei siellä tosiaan ole ketään!!!!!!!

Äänestä

• Yksi auto siellä oli mutta kun tulin autolle takaisin ,sekin lähti lipettiin.

Äänestä

Mitä sä siell puuhailet

Äänestä

Missä on Kirrin parkki

Äänestä

Kirrin uimarannan parkki, kirrin nesteen vastapäätä, motarin toisella puolen.

Äänestä

Näkyi olevan yksi auto parkissa Kirrissä kun ajoin Kirrin Nesteeltä ramppia kohti nelostielle kohti pohjoista. Harmi kun ei ollut aikaa käydä paineiden poistolla.

Äänestä

Vieläkö kiinnostais ? Ois mukavaa nähdä toinenkin touhuissa....

Äänestä

puoliltapäivin ajelin kirrin ja tuomion paikat vaan eipä ollut ketään,tai olipa kirrin rannassa pirusti pelastuslaitoksen autoja ja ukkoja.

Äänestä

Tänään Laajikseen 15:00?

Äänestä

Millasta mittaa ?

Äänestä
  • 17cm. Mennäänkö?

Äänestä

oisko jkl jämsä välil autorunkku paikkaa.

Äänestä
  • Kyllä siltä väliltä löytyy

Äänestä

Saisko punkkerille seuraa runkkaamaan klo 3.00

Äänestä
  • Haluaisin menettää peppuneitsyyden ja imettää
    17cm/22v
    Tavataanko kello 3.00?

Äänestä

• Kelpaako kolmenkimppa?
    Saisinko hyväillä kiveksiä?
    Haluisin myös nuolla mälliä toisen perseestä.
    Terv. HalukasAloittelija

Äänestä

• Reiänrakastelia kirjoitti:

Haluaisin menettää peppuneitsyyden ja imettää
    17cm/22v
    Tavataanko kello 3.00?

Täällä ois 16 vee imijä joka ottaa sulta suihin ja peppuun jos haluut panna onko sulla kikkii?

Äänestä

Eikö täältä saanutkaan pillua?

Äänestä

Missä on punkkeri? Onko tänään ketään imuria liikkeellä?

Äänestä

Kik bloyjob

Äänestä

21.11.18 autorunkut. Kiinnostaisko ketään? Haluaisin runkata halukkaita. 🤩

Äänestä
  • mä kans haluisin. miten tavattas.

Äänestä

19v poika kaipais runkkuseuraa vanhasta miehestä kik: jamppa234

1Äänestä
  • ilmoitteles milloin/missä

Äänestä

• appear.in/xxl

juuri nyt ja joskus aamuisin

Äänestä

• Jamppa12345 minä voisin olla runkkukaveri ja runkkaan sinut paineet pois

Äänestä

• biukm66 kirjoitti:

appear.in/xxl

juuri nyt ja joskus aamuisin

huone bbb on sen ukkomiehen vakipaikka, ainakin aamuisin olen nähnyt sen siellä

Äänestä

• Olen 66v .vera kuka haluais imee mua.

Äänestä

Pumppukopilla vielä metsää

Äänestä

Matura kysyit JKv välillä ruukku paikkaa jämsässä pääset paista pois sillä rinkkaan sinut nim. Tnhyvää

Äänestä

Matura kysyit onko JKv jämsä välillä runkkupaikkaa ainakin jämsässä pääset paineista pois sillä runkkaan sinut vaikka kotonani nim.Tnhyvää

Äänestä

Löytyykö Jämsästä tai sen läheltä ketään jota sais runkata ja imeä kullia ja vaikka pellejä ja ym. Sen voisi tehdä kotini silloin nauttisit siitä

Äänestä
  • Moi! Miten saan sinuun yhteyden, Jämsä-imuja ajatellen

Äänestä

Olisko tänään Jyväskylässä ?

Äänestä

Voisin ottaa tänään suihin Jyväskylässä.....

Äänestä
  • Voit työntää löylykauhan perseesees pelle 🤡

Äänestä

• Gcvhjji kirjoitti:

Voit työntää löylykauhan perseesees pelle 🤡

Miksi helvetissä sinä spämmäät tuota pellenaama homoaiheisissa ketjuissa sivu kaupalla? Oletko kaapissa vai onko sinut raiskattu?

Äänestä

vinkkejä hyvistä paikoista??

Äänestä

Vaajakosken apsilta Kuopioon päin, ennen pengersiltaa on oikealla paikka autolle, metsikössä matalan mäen päällä rauhallinen paikka runkkailla.

Äänestä

Runkku seuraa tai muuta touhuilua jyväskylästä vaikka heti

Äänestä

Olisko jyväskylässä hippoksen hallin lähettyvillä runkku tai imijää tähän aikaa

Äänestä
  • Kik:humalaheikki
    Mua saa imee

Äänestä

Kirrissä kävin tänään kädellä. Ei ketään paikalla vaikka yks Honda CRV oli siinä parkissa.

Äänestä

Runkku seuraa Jyväskylä nyt

Äänestä

Runkkuseuraa Jyväskylästä ja jtn muuta kik ukon87

Äänestä

hippoksen pesiskatsomon alla...kädelle siis.

Äänestä

missä on hyvä paikka purkaa paineita

t.runkkuukko

Äänestä

Sepän vessassa käyn välillä runkulla viimeisessä kopissa. Runkkaan seisaaltani siten että mulkun ja käden varjo näkyy oven alta, jos joku vaan osaa sinne vilkaista. Pisuaarithan ovat siinä kopin ovea vastapäätä.

Äänestä
  • Milloin seuraavan kerran asioimassa siellä?

Äänestä

Tänään 24.5 ajelen puolenpäivän aikaan JKL:n läpi. Olisiko paikkaa minne tyhjentää pussit? Kirrissä ketään tuolloin?

Äänestä
  • Harmi kun huomasin vasta nyt. Ajelitko mihin päin

Äänestä

Keljon voimalaitoksen vieressä oleva vanha venesatama kääntyy keskeltä suoraa vasenmalle alas rantaan.....siellä olen päivittäin ruokatunnilla noin klo 11 runkulla...seuraan saa liittyä..

Äänestä
  • Onko tien toisellakin puolella toiminta? Ainakin polku vie metsään.....

Äänestä

• Kävin tänään 11.30, ei muita

Äänestä

17.6. Ajelen ohi Jyväskylän. Puolen yön aikaan. Voin runkata jos seuraa löytyy...

1Äänestä
  • Mistäpäin ajelet ?

Äänestä

• Tampereelta pohjoseen...

Äänestä

Kannattais sitten Jyskälästä lähtee skotaa kottaraisia,ku jannut on vaan puskassa handulla....😆😆😆

1Äänestä

Älä esitä heteroo!!

Äänestä

Nyt ideoita kehiin! olis kiva runkkailla yhdessä tai katsella miesten touhuja jossain. Voisin myös imettää omaani.

Äänestä

Just kohta sjan ohi Jklästä. Runkut/imut jossain?

Äänestä

Vieläkös noissa vanhoissa paikoissa käy kukaan? Kirrin uimaranta / Kirrin pohjoispuolen levarin metsä? Voisin vaikka huomenna tiistaina johonkin tulla runkulle tai muuta touhuamaan.

Äänestä
  • Edelliseen voi vastailla tälle nimimerkilleni.

Äänestä

• Eikös tuo levarinmetsä ole harvennushakattu?
    Joskus vuosia sitten siellä kävin housut nilkoissa runkkaamassa.

1Äänestä

• Tänää seiskalta kirrin rantaan!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tänää seiskalta kirrin rantaan!

Kirrin ranta oon nyt kuka haluaa

Äänestä

Tänään Kirrissä.Saa imeä.Klo .18.00

Äänestä
  • Viikonloppuna kirrin rantaan imuja.M46

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Viikonloppuna kirrin rantaan imuja.M46

Klo 18-19 lauantaina kirrin p paikka

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Klo 18-19 lauantaina kirrin p paikka

Lauantai aamuna klo09-10 kirriin

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lauantai aamuna klo09-10 kirriin

Puolilta päiviltä onnistuu.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Puolilta päiviltä onnistuu.

Otin posliinimieheltä suihin autossa

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Otin posliinimieheltä suihin autossa

Hienoa ei turha reissu.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa ei turha reissu.

Päivystän illalla Kirrissä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Saatan pistäytyä ...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mites tänään ma

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mites tänään ma

Tänään paikalla noin 17.00, mua saa imeä ja ehkä naidakin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään paikalla noin 17.00, mua saa imeä ja ehkä naidakin.

Kuulostaa hyvältä....

Äänestä

Kirri missä olette??

Äänestä

joskus siellä on ollut nainen tai
naiseksi pukeutunut

Äänestä
  • Hienoa täytyy käydä tarkastamassa.

Äänestä

Onko keskustan lähettyvillä mitään/kauppakeskuksissa? Harjukin ois kiva

Äänestä

Nyt Jyväskylässä paksukalu kik esaxxx olen 41v

Äänestä

Kimpparunkut jollain c.mapin paikoista?

Äänestä
  • wau

Äänestä

Nyt jossain?

Äänestä

Oisko tuomiojärvellä ketään? Voisin ottaa imut

Äänestä

1.7 -22 klo 20 tuomijärven p ,kiva sakki sinne?

Äänestä

Olen 5 kymppinen hoikka alistuva btm keskustan kupeesta ja haluisin luontoon..missä hyviä paikkoja?

Äänestä

Ka­­­ikki mi­­es­ten hausku­udet Suo­­­messa löyt­yvät miesten luet­telo­­sta 👉 http://7290000.com/G/fF0Xi 👈

Äänestä

H­­­e­­i! Ku­ts­­umme sinut käym­ään uude­­ssa chatis­­­sa! Mei­­tä on yli mil­jo­­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/R0d3A3

Äänestä

Kuka haluaa runkkaus seuraa tänää

Äänestä

Tumma mies haluu ime vankila lähel

Äänestä

Kirrissä poikaan melkein joka viikko.

Äänestä

Kellosta runkku seuraa

Äänestä

Poikaan tänään Kirrissä iltapäivällä.

Äänestä

Matkailuautolla Kirrissä noin klo18.00

1Äänestä

Kirri on paras.

Äänestä
  • Taulumäki kans hyvä.

Äänestä

Onko CD seuraa tarjolla?

Äänestä

Kirrissä tänään posliinia tarjolla.

1Äänestä

Kirrissä nyt

Äänestä

Hyvä juttu missä muualla

Äänestä

Ankeriasjärventie Äänekosken radan varressa on ainakin yksi paikka. Saatan poiketa siellä jossain vaiheessa tänään.

Äänestä

Tänään olis," tyttöä" tarjolla

Äänestä
  • Missä

Äänestä

Onko Vaajakoskella mitään paikkaa? Voisin ottaa peppua takaapäin.
57bi

1Äänestä
  • Haluaisin kullia pieneen karvattomaan ja tiukkaan peppuuni harmi kun ei ole paikkaa, Kik Aazi61

4Äänestä

"Tyttö"seuraa etsin Kiristä pohjoiseen päin.

Äänestä

Moi

Äänestä

Soita

Äänestä

Mää keljosta

1Äänestä

Käydään vaimon kanssa ankeriaalla naimassa kerran viikossa. Vaimo harmissaan kun ei ole kertaakaan ollut katselijoita

Äänestä
  • kerro milloin meette seuraavan kerran etukäteen niin varmasti tulee ja paljon yleisöä....osa varmaan haluaa sit kyllä panna vaimoasikin....haitanneeko se -tuskin? kimpassa on kivempaa ja vaimosi saisi kerrankin kunnolla aisaa

Äänestä

• Anonyymi00243 kirjoitti:

kerro milloin meette seuraavan kerran etukäteen niin varmasti tulee ja paljon yleisöä....osa varmaan haluaa sit kyllä panna vaimoasikin....haitanneeko se -tuskin? kimpassa on kivempaa ja vaimosi saisi kerrankin kunnolla aisaa

Varmasti se kävisi vaimolle kunhan ensin pääsee ujoudesta yli

Äänestä

Kirrissä kävin pimeällä illalla. Kaupungin valot hieman valaisee.
Kiinnitin auton peltiin imukuppidildon. Siinä nautin ja runkkailin. Kiihotti niin että väkisin tuli orkku vaikka yritin pidätellä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

50bi kirjoitti:

Missäs Jyväskylässä miehet käy runkulla muualla kuin harjulla, itse olen käynyt Kirrin uimarannan parkkiksella autossa silloin kun ei ole uimareita niin saa olla rauhassa. Onko muita paikkoja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu