Missäs Jyväskylässä miehet käy runkulla muualla kuin harjulla, itse olen käynyt Kirrin uimarannan parkkiksella autossa silloin kun ei ole uimareita niin saa olla rauhassa. Onko muita paikkoja?
Jyväskylän runkkupaikat?
133
10650
Vastaukset
- autovedot
Kirri on ihan hyvä ja joskus käyn siinä tuomiojärven harjun kupeessa hiekkaparkkiksella autossa,kerran oli 9jälkeen illalla kaveri samoissa puuhissa niin jatkettiin yhdessä homma loppuun.
- ccghuuui
Ei saatana millasia uunoja Jyväskylässä asuu pitäis soittaa sinivuokot paikalle eiköhän lopu paukuttelu vitun äälöt
- kimppa.on.kivaa
Rauhallinen paikka myös Kirristä kohti Hirvaskangasta kilometri tai kaksi, niin vasemmalla puolella levähdyspaikka ja sankka kuusikko. Siellä olen useasti käynyt paineet poistamassa ja joskus on katselija ollut.
- gh8bu33
Hah hah, sama kaappihomo täälläkin kirjoittelee kuin Jyväskylän keskustelupalstalla, yritä nyt hyväksyä se tosiasia että olet homo niin helpottaa, jos olisit hetero niin et täältä näitä viestejä lukisi!
Kaikkein pahimpia juuri nuo kaappihomot jotka eivät itselleen tunnusta olevansa homoja.- niinuloskomerostavaan
Miksi itse täällä luet näitä kaappihomojen juttuja????
- Anonyymi
Hyvin sanottu!!!! T: kaappikarhu
- autovedot
Taidan kävästä tänäkin iltana jommassa kummassa.
- runkkuukko
Kiinnostavia tietoja täällä, pitänee joskus tulla testaamaan omaa tulemista noissa.
- frooka
Missäs Harjulla pitäisi olla ja mihin aikaan vuorokaudesta touhuja varten?
- Miehenkatselija
Onko seuraa laajavuoren lenkkipoluille?
- Jami69
Torstaina mäkihyppytornin lähettyvillä imut ja runkut?
- imut69
Torstai-iltana voisin tulla laajavuoreen klo20 olisi sopiva aika👍
- Miehenkatselija
Tulen klo sinne vähän klo 21 jälkeen. En pääse aikaisemmin.
- Jok98
Ankeriasjärventien varrella olen käynyt runkkaamassa. Kerran vanhempi katseli vähän matkan päästä ja runkkasi itsekin. Ei muita kokemuksia Jyväskylästä.
- Miehenkatselija
Tuletko joskus katsomaan kun runkkaan?
- Miehenkatselija
Tänään seuraa Laajavuoreen?
- montaakertaa
Olen käynyt vk loppuisin kirrissä aikaisin aamusta 7 jälkeen ja illallakin mut eipä sielä ole ketään sattunut olemaan samoilla asioilla,sama juttu tuomion hiekkaparkkiksella eipä ole imettävää löytynyt.Ankeriasjärvelle en mene on liian tunnettu paikka ja aina joku näkee jos autolla sinne menee.Löytäskin vakkari jutun niin ois hyvä.
- Biim45
Vakkarimies kiinnostaisi imut näin alkuun ainakin puolin ja toisin .T M45
- montaakertaa
No sehän kävis milloin onnistus ja miten tavattas?
- alastiluonnossa
Onko Vaajakosken lähellä mitään suojaisaa paikkaa missä runkkailla vaikka kimpassa!
- montaakertaa
Löytyyhän niitä paikkoja kun ajelee Vaajakoskeltakin vähän syrjempään .
- alastiluonnossa
Missä Vaajakoskella syrjässä olisi hyvä paikka mihin pääsee autolla lähelle, to-pe voisi käydä runkkaamassa, haluaisin että joku katselee, saa myös tehdä mitä vaan, annan suihin mielelläni ja itsekin voisin maistaa kalua ja jos hyvin natsaa niin voisin antaa kalua peppuun. Haluaisin laueta sisään.
- Biim45
Montaakertaa oletko millanen mies?Sovitaanko aika ja paikka spostissa.Vakkari imut olisi nami nami
Moi, mä voin tulla messiin runkkaileen kun sovitaan aika ja paikka.
- montaakertaa
Ihan ok olen normikroppanen noin sun ikiä,mihin s-postiin,omaani en tähän laita.
- 31M17cm
Tänään runkkaamaan luontoon?
- m33kassittäynnä
https://www.grafetee.com/runkkupaikat#62.255|25.744|16
Täällä olis ainakin yks kulli vapaana imettäväks, varastorakennus hieman sivummassa.. - 31M17cm
Tänään Laajikseen? ;)
- Poikaq
Onko kik
- 31m17cm
Poikaq kirjoitti:
Onko kik
Kik: 31m17cm
- bitop49
Keskiviikkona kävin Kirrin parkkiksessa, yksi auto oli ja kuljettaja näpläili kännyään, liekö ollut kalu kovana, en saanut vinkkiä olisiko halunnut runkkailla, lähdin hetken kuluttua pois ja paikalle tuli toinen auto joka ei myöskään viipynyt kuin hetken, kello oli jotain 13.00.
Palasin tunnin kuluttua takaisin, ei ollut ketään, kävin kuusikossa runkkailemassa, palasin autoon ja riisuin housut ja runkkasin orgasmiin saakka, toivoin että joku olisi tullut ja halunnut katsoa kun runkkaan orkkuun saakka.
Yleensä jätän auton oven raolleen metsän puolelle että jos joku menee pusikkoon niin näkee oven raosta runkkaukseni.- shinyy
mites huomenna ?
- botbot
Iltahämärissä Kirrin parkkiksella..? Seiskan jälkeen?
- montakertaa
No oisimpa ollut paikalla,aina kun ajan sinne ei ketään ole.
- bitop49
Aika monta autoa siinä käy kääntymässä mutta taitaa rohkeus pettää monet. Kirrissä voisi toimia näin, se joka menee ekaksi paikalle ajaa autonsa puskan viereen ja ovi raolleen, toisena paikalle tuleva menee "asioille" puskaan ja autossa oleva voi runkata ja sen kyllä näkee puskasta jos runkkaa, puskassa oleva voisi tulla lähemmäs katsomaan tai autossa oleva voi raottaa ovea ja siitä se lähtee kimppanautinto, tällainen toimii muuallakin, harvoin kukaan hetero menee asioille puskaan auton lähelle ja varsinkaan sinne kuskin puolelle.
- shinyy
Ei siellä tosiaan ole ketään!!!!!!!
- shinyy
Yksi auto siellä oli mutta kun tulin autolle takaisin ,sekin lähti lipettiin.
- kallemasa
Mitä sä siell puuhailet
- Sinnehommiin
Missä on Kirrin parkki
- maanantainarunkulle
Kirrin uimarannan parkki, kirrin nesteen vastapäätä, motarin toisella puolen.
- vaihdekeppikourassa
Näkyi olevan yksi auto parkissa Kirrissä kun ajoin Kirrin Nesteeltä ramppia kohti nelostielle kohti pohjoista. Harmi kun ei ollut aikaa käydä paineiden poistolla.
- kovanaaaaa
Vieläkö kiinnostais ? Ois mukavaa nähdä toinenkin touhuissa....
- montakertaa
puoliltapäivin ajelin kirrin ja tuomion paikat vaan eipä ollut ketään,tai olipa kirrin rannassa pirusti pelastuslaitoksen autoja ja ukkoja.
- Kovakulli88
Tänään Laajikseen 15:00?
- violetinväri
Millasta mittaa ?
- Kovakulli88
17cm. Mennäänkö?
- matura
oisko jkl jämsä välil autorunkku paikkaa.
- Anonyymi
Kyllä siltä väliltä löytyy
- Kankisaatanakovana
Saisko punkkerille seuraa runkkaamaan klo 3.00
- Reiänrakastelia
Haluaisin menettää peppuneitsyyden ja imettää
17cm/22v
Tavataanko kello 3.00? - HalukasAloittelija
Kelpaako kolmenkimppa?
Saisinko hyväillä kiveksiä?
Haluisin myös nuolla mälliä toisen perseestä.
Terv. HalukasAloittelija - Pojuutg
Reiänrakastelia kirjoitti:
Haluaisin menettää peppuneitsyyden ja imettää
17cm/22v
Tavataanko kello 3.00?Täällä ois 16 vee imijä joka ottaa sulta suihin ja peppuun jos haluut panna onko sulla kikkii?
- Homomuttabi
Eikö täältä saanutkaan pillua?
- M48
Missä on punkkeri? Onko tänään ketään imuria liikkeellä?
- Cfg
Kik bloyjob
21.11.18 autorunkut. Kiinnostaisko ketään? Haluaisin runkata halukkaita. 🤩
- matura
mä kans haluisin. miten tavattas.
- Jamppa12345
19v poika kaipais runkkuseuraa vanhasta miehestä kik: jamppa234
- Zeussi
ilmoitteles milloin/missä
- biukm66
appear.in/xxl
juuri nyt ja joskus aamuisin - Tnhyvää
Jamppa12345 minä voisin olla runkkukaveri ja runkkaan sinut paineet pois
- Anonyymi
biukm66 kirjoitti:
appear.in/xxl
juuri nyt ja joskus aamuisinhuone bbb on sen ukkomiehen vakipaikka, ainakin aamuisin olen nähnyt sen siellä
- Anonyymi
Olen 66v .vera kuka haluais imee mua.
- runkkuukko
Pumppukopilla vielä metsää
- Tnhyvää
Matura kysyit JKv välillä ruukku paikkaa jämsässä pääset paista pois sillä rinkkaan sinut nim. Tnhyvää
- Tnhyvää
Matura kysyit onko JKv jämsä välillä runkkupaikkaa ainakin jämsässä pääset paineista pois sillä runkkaan sinut vaikka kotonani nim.Tnhyvää
- Tnhyvää
Löytyykö Jämsästä tai sen läheltä ketään jota sais runkata ja imeä kullia ja vaikka pellejä ja ym. Sen voisi tehdä kotini silloin nauttisit siitä
- Anonyymi
Moi! Miten saan sinuun yhteyden, Jämsä-imuja ajatellen
- Boy25v
Olisko tänään Jyväskylässä ?
- Suohinottotänään
Voisin ottaa tänään suihin Jyväskylässä.....
- Gcvhjji
Voit työntää löylykauhan perseesees pelle 🤡
- Anonyymi
Gcvhjji kirjoitti:
Voit työntää löylykauhan perseesees pelle 🤡
Miksi helvetissä sinä spämmäät tuota pellenaama homoaiheisissa ketjuissa sivu kaupalla? Oletko kaapissa vai onko sinut raiskattu?
- Anonyymi
vinkkejä hyvistä paikoista??
- Anonyymi
Vaajakosken apsilta Kuopioon päin, ennen pengersiltaa on oikealla paikka autolle, metsikössä matalan mäen päällä rauhallinen paikka runkkailla.
- Anonyymi
Runkku seuraa tai muuta touhuilua jyväskylästä vaikka heti
- Anonyymi
Olisko jyväskylässä hippoksen hallin lähettyvillä runkku tai imijää tähän aikaa
- Anonyymi
Kik:humalaheikki
Mua saa imee
- Anonyymi
Kirrissä kävin tänään kädellä. Ei ketään paikalla vaikka yks Honda CRV oli siinä parkissa.
- Anonyymi
Runkku seuraa Jyväskylä nyt
- Anonyymi
Runkkuseuraa Jyväskylästä ja jtn muuta kik ukon87
- Anonyymi
hippoksen pesiskatsomon alla...kädelle siis.
- Anonyymi
missä on hyvä paikka purkaa paineita
t.runkkuukko - Anonyymi
Sepän vessassa käyn välillä runkulla viimeisessä kopissa. Runkkaan seisaaltani siten että mulkun ja käden varjo näkyy oven alta, jos joku vaan osaa sinne vilkaista. Pisuaarithan ovat siinä kopin ovea vastapäätä.
- Anonyymi
Milloin seuraavan kerran asioimassa siellä?
Tänään 24.5 ajelen puolenpäivän aikaan JKL:n läpi. Olisiko paikkaa minne tyhjentää pussit? Kirrissä ketään tuolloin?
- Anonyymi
Harmi kun huomasin vasta nyt. Ajelitko mihin päin
- Anonyymi
Keljon voimalaitoksen vieressä oleva vanha venesatama kääntyy keskeltä suoraa vasenmalle alas rantaan.....siellä olen päivittäin ruokatunnilla noin klo 11 runkulla...seuraan saa liittyä..
- Anonyymi
Onko tien toisellakin puolella toiminta? Ainakin polku vie metsään.....
- Anonyymi
Kävin tänään 11.30, ei muita
17.6. Ajelen ohi Jyväskylän. Puolen yön aikaan. Voin runkata jos seuraa löytyy...
- Anonyymi
Mistäpäin ajelet ?
- Anonyymi
Kannattais sitten Jyskälästä lähtee skotaa kottaraisia,ku jannut on vaan puskassa handulla....😆😆😆
- Anonyymi
Älä esitä heteroo!!
- Anonyymi
Nyt ideoita kehiin! olis kiva runkkailla yhdessä tai katsella miesten touhuja jossain. Voisin myös imettää omaani.
- Anonyymi
Just kohta sjan ohi Jklästä. Runkut/imut jossain?
- Anonyymi
Vieläkös noissa vanhoissa paikoissa käy kukaan? Kirrin uimaranta / Kirrin pohjoispuolen levarin metsä? Voisin vaikka huomenna tiistaina johonkin tulla runkulle tai muuta touhuamaan.
- Anonyymi
Eikös tuo levarinmetsä ole harvennushakattu?
Joskus vuosia sitten siellä kävin housut nilkoissa runkkaamassa.
- Anonyymi
Täältä löytyy uus kartta runkkupaikkoihin, ehkä jo täällä jaettu. https://www.cruisingmaps.net/m/runkkupaikat
- Anonyymi
Tänää seiskalta kirrin rantaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänää seiskalta kirrin rantaan!
Kirrin ranta oon nyt kuka haluaa
- Anonyymi
Tänään Kirrissä.Saa imeä.Klo .18.00
- Anonyymi
Viikonloppuna kirrin rantaan imuja.M46
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna kirrin rantaan imuja.M46
Klo 18-19 lauantaina kirrin p paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo 18-19 lauantaina kirrin p paikka
Lauantai aamuna klo09-10 kirriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauantai aamuna klo09-10 kirriin
Puolilta päiviltä onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolilta päiviltä onnistuu.
Otin posliinimieheltä suihin autossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin posliinimieheltä suihin autossa
Hienoa ei turha reissu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa ei turha reissu.
Päivystän illalla Kirrissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan pistäytyä ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites tänään ma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites tänään ma
Tänään paikalla noin 17.00, mua saa imeä ja ehkä naidakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään paikalla noin 17.00, mua saa imeä ja ehkä naidakin.
Kuulostaa hyvältä....
- Anonyymi
H𝚊luan m𝚊sturboida! Oma puhelin on täällä --- http://7tb.org/Gay/WjMiHa
- Anonyymi
Kirri missä olette??
- Anonyymi
joskus siellä on ollut nainen tai
naiseksi pukeutunut- Anonyymi
Hienoa täytyy käydä tarkastamassa.
- Anonyymi
Onko keskustan lähettyvillä mitään/kauppakeskuksissa? Harjukin ois kiva
- Anonyymi
Nyt Jyväskylässä paksukalu kik esaxxx olen 41v
- Anonyymi
Kimpparunkut jollain c.mapin paikoista?
- Anonyymi
wau
- Anonyymi
Nyt jossain?
- Anonyymi
Oisko tuomiojärvellä ketään? Voisin ottaa imut
- Anonyymi
1.7 -22 klo 20 tuomijärven p ,kiva sakki sinne?
- Anonyymi
Olen 5 kymppinen hoikka alistuva btm keskustan kupeesta ja haluisin luontoon..missä hyviä paikkoja?
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://7290000.com/G/fF0Xi 👈
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://alikuzu.com/H/R0d3A3
- Anonyymi
Kuka haluaa runkkaus seuraa tänää
- Anonyymi
Tumma mies haluu ime vankila lähel
Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121680En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331108SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051048Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287938Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35822Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33764- 40754
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6731+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9702