Ite samaan hotlaan kolmatta kertaa perävuotena kaverin kans rentoutuun. Omat huoneet ; )
muuten ok, mut allastuolit maksaa!Miinusta siitä!
kukaan menossa hotelli Perlaan 20.6.2017?
3
320
Vastaukset
- enminäainakaan
Ai jaa, kukaankinko on menossa perlaan. No varmaan moni muukin.
- tuttupaikka
ihanko totta,vatipää.....
mitä maksoitte muuten Perlaan 1 vk lomasta tjäreborgilta. Taisin tilata oikeeseen aikaan ku 2-3 kk sitten tilasin ku sai k-plussa edulla tuplaedun eli -2*50e hinnasta. Mulla siis maksoi 1vk (huone omaan käyttöön -55e bussikuljetukset 20e sis. hintoihin). Täten koko hoito aamiaisella 470e/vk kun tän hetkinen hinta ois 565e bussi 20e eli 585e. Sain siis 115e halvemmalla kuin lähempänä lomaa eli aina ei kannata odottaa äkkilähtöä...saman viikon aurinomatkojen lomat samaan hotlaan jo myyty loppuun, ja oli kalliimmat hinnat. Otaksun paikan päältä saavan 75e/vk all inclusive-rannekkeen.......
Viime vuonna Perlas (suomalainen) noin 6-10 hlöä. Tulee ainakin allasbaarijakkara tutuksi kun Vladimir baarimikkona muun muassa, ja soittaa hyvää musaa. Allastuolit maksaa muuten 5e/hlö. - hetipitilähtö
olin viime vuonna heinäkuun alussa äkkilähdöllä 199 € :) ostin 2 päivää ennen lähtöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882