Oletko antanut anteeksi ex-puolisollesi vai tunnetko katkeruutta, inhoa, kostonhimoa, syyllisyyttä, vihaa ja pystytkö hyväksymään exäsi uuden parisuhteen/suhteet? Kaipaatko menneitä aikoja vai elätkö jo rakentaen omaa elämääsi? Kielteisiä tunteita voi olla vielä vuosien kuluttua erosta ja ne voivat nakertaa omaa hyvinvointiasi. Itse huomasin olevani toipunut kun en enää hautonut kostoa ja pystyin päästämään lopullisesti irti menneistä.
Oletko sujut exäsi kanssa?
12
612
Vastaukset
- Sinikka
Olen ex-mieheni kanssa hyvä ystävä. En tunne katkeruutta, ei hän edes jättänyt minua. Kummallakaan ei ole uusia suhteita, joten ne eivät ole sotkemassa.
Ajoittain kyllä tunnen kiukkua ihan muita miehiä kohtaan, mutta en ex-aviomiestäni. - Juntti
Olen onnistunut pysyttelemään poikamiehenä!
- Juntti
- Juntti
- Juntti
- Juntti
Olen onnistunut pysymään poikamiehenä!
- Pirre*
onko se nyt mikkää ihme tuolla vakkuuttelulla..
- Juntti
Miksi ei ennen ole näkynyt että viesti olisi mennyt perille????
- hyvin valittu :)
osuva siis :))
- Juntti
hyvin valittu :) kirjoitti:
osuva siis :))
Sinullahan sitä ei ole,mitäs se taas todistaisi,ehkä identiteetin puutetta/kieltämistä?
Olin luultavasti nuoruudenrakastettuni ja(alkoholisoituneen) ex-aviomieheni paras ystävä hänen kuolemaansa saakka.
En ymmärrä ihmisiä, jotka ovat kulkeneet pitkiäkin pätkiä elämää yhdessä ja eivät sitten eron jälkeen voi edes kohteliaasti tervehtiä entisiä kumppaneitaan. Jos elämä johdattelee eri suuntiin, eihän ihmisestä tule huonompi vaikkei enää jostain syystä voida tai haluta elää yhdessä.
Erityisesti lapsiperheiden vanhempien toivoisi vähitellen oppivan hoitamaan yhteisiä asioita ystävällisessä hengessä ja välttämään entisten kumppaniensa arvostelua ainakin lasten kuullen.- Ystävä muussakin kuin hädässä
Kun on avioliitto takana ja yhteinen menneisyys, ystävyys jää, toivottavasti.
Me olemme olleet jo yli 10 vuotta hyviä ystäviä eromme jälkeen. Hänhän on ollut ihminen johon olen rakastunut joskus, meillä on yhteiset lapset ja paljon yhdessä elettyä elämää, iloja ja suruja. Täytyisikin muistella niitä miellyttäviä yhteisiä hetkiä, ei niitä pahoja ja kenties riitaisia. Entinen ,ieheni tietää olavansa tervetullut vierailulle kotiini, vaikka lapset ovatkin jo pois muuttaneet.
Anteeksianto joissakin asioissa tekee hyvää ihmissuhteille ja parantaa kummasti ilmapiiriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178653Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2044720Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353690Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1982665Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171232245- 511786
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 591699
- 1751413
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501388