Nakkilan nuoret!

marttamummo60

taas se nakkilan nuoriso perseilee ja on liikuntahallin katolla! hävytöntä½½½!!!"#"!#¤#¤#%%¤&¤#%

18

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkahattutäti666

      On se nyt kumma kun istutaan kukatkin matalaksi ja sitten vielä aiheutetaan sydänpysähdyksiä ja turhaa työtä palokunnalle. Jumalauta! kasvattakaa mulle kukat takas!!!!!"##/

    • Sillonmunnuoruudessa66

      Sillonku minä olin nuori ni ei sillon tollasta tehty! Sillon vietettiin päivät pelloilla ja tehtiin töitä?! MIKÄ NIITÄ NYKYNUORIA OIKEEN VAIVAA!! eikö vanhemmat osaa enää kasvattaa lapsia vai mikä perkele siinä on että ne on ihan pellossa kasvaneita kaikki!!

      • Toukopoukonii

        Ei nykyään enää pelloilla tarvitse elämäänsä viettää. Yksi isäntä hoitaa sata hektaaria ihan yksikseen, kun sillä on neljä taktoria ja niihin matalouskoneet, pari puimuria, kuivuri, kuorma-auto ja pyöräkuormaaja.
        Hehtaarin kotitontilla 600 elikon sikala, naapurikylässä rakastajatar, kuuluu kylän pankin johtokuntaan, kunnanvaltuustoon., sekä metsästysseuraan.
        Joten ei meidän muiden tarvitse pellolle mennä.
        Me oltais siellä vain tiellä. Jäätäis kerrostalon kokoisen rakstorin alle aika äkkiä.


    • nuorihurja43

      Silloinkun minä olin nuori niin silloin ei poljettu kukkasia vaan naisia!

      • Terwakeuhko

        Nyt kun olet vanha, niin käytät aikasi valehtelemiseen että silloin nuorena oli paljon naisia kierroksessa. Todellisuudessa poikuutesi on yhä tallella.


    • sullesekakara

      mikä siis tää tei korppuje homma niiq o olevin44? siis eiks me saad ny ees elää herra vitu jumala????

    • nisti402

      Kyllä nykyajan nuoret on onnettomia kun juovat energiajuomia ylä-asteella, kun minä olin nuori niin tyydyttiin juomaan vain viinaan ja poltettiin kannabista.

      • hohooho03

        Silloin kun minä olin oli nuori, niin pilluissa oli karvoja. Ja televisiosta tuli kunnon poliisisarjoja ja tietysti Dallas.


    • oawodsfk2

      kyllä nämä nakkilan nuoret ovat piemää sakkia huppu päässä kuljetaan ja rääkätään omia moottoriajoneuvoja yö myöhään ku muut ihmiset yrittävät lisääntyä

    • xxxxxxxk

      meilläpäi leikittiin lehmillä ja nussittiiki niit, en sit teist tiä mut toi nykyaikane jonneilu on kans omituista. tehkää lapsia ni ymmärrätte

      • ammuuuu

        lehmää nussittu vai noh nyt ainaki selvis mist nakkilalaiset o tehty


    • jonnnneeeeh

      iha paras ketju nakkilast IKINÄ XD XD XD LOLOL

    • ajankysymys

      ootan vain koska arantilanrannan uusi kota on pillunpäreinä tai lykätty törmältä alas jokeen.

    • jonearpitusu

      varmaa kerkeen vast sunnuntai yän.ny korjaa laakerii ja otan lapparii.ja räin.poltan muute palmalliiki

    • oi_stadi_on

      Ettekö te juntit osaa edes hyvänen aika edes kirjoittaa. Te ali-ihmiset joutaisitte kaasukammioon, kun teistä ei muuhunkaan ole. Tehkää maailmalle palvelus ja tappakaa itsenne.

    • perwo

      lommoi oves.ei me missää ali-kylätiel vittu ol mulla o muute korvaswaikkuu akikka itikka.nuoriso ryyppääkeskustas

    • mittatäynnä

      Voisiko vanhemmat katsoa elämämkoulu kersojensa perään.Katupartio olisi yksi ajatus.

      • kattupartio

        on jo.
        Mukulat ja vähän vanhemmatkin partioi eritoten koulujen kesäloman aikana yöllä ja päivällä.
        Varsinkin yöllä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe