Miksi jatkat?

VainIhminenOlen

Miksi jatkaa flirttiä ja huomioimista, vaikka ei halua kyseiseltä ihmiseltä mitään?
Miksi miehet toimitte niin?
Onko vuosia jatkuneessa flirtissä tms. takana kuitenkin tunnetta? Pelottaako?

10

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksHölömö

      Flirtissäni on aina tunnetta mukana.
      Sanaton viestisi kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta niitä on erittäin vaikea tulkita.
      Olen vain tulkinnut sanattoman viestisi, että tästä eteenpän ei kannata jatkaa.
      Turhaa riskinottoa on viisaampi välttää kuin katua.

      • turhaatouhuaon

        koittaa muka tulkitella tuntemattomien kirjotuksia, naurettavaa.


      • VainIhminenOlen
        turhaatouhuaon kirjoitti:

        koittaa muka tulkitella tuntemattomien kirjotuksia, naurettavaa.

        Kyse ei varmaan ole minun kehon kielestäni? Koska minusta koko kehoni jännittyy sun läsnäolostasi. Yritän jutella ja flirtata takaisin, mutta jännitys tekee tehtävänsä. Älkää miehet tulkitko vaan ottakaa ohjat käsiin!


      • Sullesinne

        Ok.


      • Erittäinfiksua

        Tehdä päätöksiä kahden ihmisen välillä anonyymin viestin ja oman kuvitelman perusteella. Missä järki ja sydän.


    • Samaaihmettelen

      Oon miettiny ja ihmetelly ihan samaa asiaa. Ja se mitä siitä tulee mieleen on sika.

      Yks jatkaa varmaan tänä päivänäkin samaa mulle ja saa mut aina hämmentymään että eikö tämä olekaan tässä sitten kuitenkaan.
      Se luo toivoa, tuo ikävää, lopulta masentaa ja mietin että mikä mussa on vialla kun kohtelee mua niin halpamaisesti :(
      On kiva toki olla haluttu edelleen mutta että kun tämän pitää joskus loppua.
      Olen tehnyt jotain asioita erilailla niin eipä ainakaan kovin usein enää nähdä. Ennen nähtiin miltei päivittäin.

    • lässynlää

      Mikset lopeta itse, sano sille suorat sanat vai onko sinun ihailu ja haluttuna olo mukavampaa. Tunnet itsesi joksikin kun sika huomioi.

    • tuleeluonnostaan

      flirtti hänelle ihanalle miehelle, koska tykkään!!

    • NomiksmiksmiksSiks

      No miks joo! Mies flirttaa ja jatkaa kunnes saa haluamansa. Kuka viittiii flirtata aina vaan jos ei olis kiinnostunut? Ei kukaan. Ei me äijät ihan tyhmiä olla.

    • Äläseuraa

      Loppujen lopuksi et kiinnostanut tarpeeksi ,ja siksi en katsonut muutamia viikkoja edes miksikään .Nykyinen on parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe