Isän kanssa saunomassa...

Daddysbiggirl

En ole koskaan asunut isäni kanssa, mutta vieraillut hänen luonaan lapsesta asti. Välimme ovat olleet aina vähän etäiset, mutta lämpenivät enemmän kun tulin aikuisikään. Isäni erosi pitkäaikaisesta suhteestaan ja eleli pitkään poikamiehenä. Isän luona käydessä saatoin saada läpsäisyjä takapuolelle ohimennen. Eräänä iltana isäni oli saunan lämmityksessä ja kysyi, että haluaisinko saunoa. Vastasi haluavani... Isäni ehdotti, että tulisinko selänpesijäksi hänelle. Hieman emmittyäni suostuin ja lähdimme pihasaunalle. Pukuhuoneessa varovasti riisuuduin vaate kerrallaan ja yritin peitellä rintojani. Isäni mielestä turhaan ujostelin, oli kuulemma ennenkin katsonut uhkeita muotojani. Hieman ujostellen vilkaisin isääni boksereissa... Yllättävän hyvä vartalo melkein viisikymppisellä miehellä ja boksereissa tuntui olevan jotain suurta. Näky sai hieman kiihottumaan, vaikka se ei olisikaan sopivaa. Isäni riisui rennosti bokserinsa ja näin sen suuren vehkeen heilahtavan samalla... En voinut muuta kuin tuijottaa! Olin eronnut jokin aika sitten suhteestani ja ollut jo tovin ilman seksiä ja nyt tämä sai minut kiihottumaan. Minäkin sain viimein pöksynikin pois ja lähdimme löylyihin. Istuin aluksi jalat tiukasta yhdessä ja kädet puuskassa lauteilla. Isäni istui puolestaan vieressäni hyvinkin rennosti ja jalat levällään ja suurehko kalu lepäsi reittä vasten. Enkä voinut olla vilkuilematta sitä! Isäni huomasi tämän ja sanoi, että saa sitä reilusti katsoa ja vaikka kokeilla. Samalla otti kalustaan kiinni ja veteli sitä kädellä muutaman kerran, josta se hieman jäykistyi. Kylläpä se näytti taas suuremmalta! Taisi sen verran silmäni kiiltää lauteilla kiihkosta, että isäni ohjasi käteni kalulleen... Halusinkin todella siihen koskea! Sen tuntui isolta ja paksulta! Varovasti aloin sitä kädellä tyydyttämään... Kiihotus sai minut rentoutumaan enkä istunut enää jalat ristissä ja huomasin, että samalla isäni hyväilee reiteni sisäpintaa siirtyen kokoajan lähemmäs pimppaani. Tunsin hellän hyväilyn kummullani... Varovasti sormet raottivat häpyhuuliani ja työntyivät sisään... Apua! Isäni sormet on pimpan sisälläni ja olen siitä todella märkä! Lopettaa vai antaa jatkaa kun on niin väärin!? Suljen ristiriitaiset ajatukset päästäni ja nojaan seinään levittäen jalkojani enemmän auki... Antaa jatkaa, tuntuu niin kiihottavalta... Yhä kovemmin tyydytän kädellä jo täysin kivikovaa kalua. Lopetahan jo tai laukean kohta isäni toteaa... Käyn hakemassa saunakaljan, niin voit sillä aikaa peseytyä, isäni sanoi. Otan padasta kuumaa vettä ja saavista kylmää ja niitä sekoittelen sopivan lämpöisiksi... En ehdi edes aloittaa peseytymistä kun isä palaa jo takaisin. Isä menee lauteille oluen kanssa ja katselee kun käyn peseytymään... Tunnen kuinka katse seuraa jokaista liikettäni... Voin auttaa selän pesussa isäni sanoo. Hän ottaa pesusienen ja hellästi pesee selkäni, mutta sitten siirtyy etupuolelle ja antaa pesusienen kulkea rinnoillani. Ei tätä taida tarvita, tokaisee ja laittaa sienen pois. Tunnen hänen isot kätensä rinnoillani joista ne siirtyvät pesemään alapäätäni. Taas kiihotun tästäkin enkä halua edes estää sitä! Isäni ottaa kauhalla pesuvettä ja huuhtoo koko vartaloni. Jään vielä lauteille pesun jälkeen lämmittelemään kun isäni vuorostaa pesee itsensä ja autan toki selänpesussa, kun sehän tämän yhteissaunan tarkoitus alunperin olikin. Istun takaisin lauteille kun isäni huuhtoo saippuat pois... Näky on kiihottava, lihaksikas mies vaikka ikääkin jo on. Isäni katselee minua samalla ja ehkä hieman tahallani härnätäkseni levitän reiteni... Isäni tuijottaa entistä kiinteämmin jalkoväliäni. Pitäisiköhän tuo sinun pimppisi paremmin putsata? Isä kysyy. Levitän reiteni lauteella entistä enemmän auki ja isäni tulee polvillaan eteeni ja tunnen kielen lipaisun pimpallani... Kohta se jo työntyy sisääni ja aloittaa perusteellisen lutkutuksen! Päässä ja rinnassa tykyttää! Isä tekee tätä minulle ja se vaan tuntuu taivaallisen hyvälle, enkä todellakaan halua estää! Vartaloni värähtelee kiihkosta enkä voi mitään, laukean! Isäni naurahtaa, että etpä tyttö kauan kestänyt! Isäni istahtaa lauteelle viereeni ja huomaan kalun seisovan täydesså mitassaan... Voinko maistaa sinun vehjettäsi? Kysyn isältä. Siinähän tuo valmiina sojottaa, isäni sanoo. Varovasti nuolaisen terskaa... Tainnut muutamat tipat jo hänellä tulla... Yritän ottaa sitä suuhuni minkä saan, mutta ei oikein mahdu... Kysyn, että voinko kokeilla, että miltä se tuntuu sisälläni? No tules syliini istumaan, isäni tokaisee. Onneksi lauteet ovat leveät ja tulen isäni eteen takaperin istumaan. Tunnen kuinka kova kalua painaa pimppaani vasten... Hieman kohotan itseäni jotta saan terskan osumaan häpyhuulilleni ja hiljaa painan itseni alas tuntien,kuinka suuri kalu uppoaa sentti sentiltä sisälleni. Enää en ajattele, että kuka on sisälläni, vaan kuinka hyvältä se tuntuukaan! Tahtini kiihtyy ja ratsastan isäni suurella aisalla! Onneksi syön pillereitä vielä, ajattelen kesken kaiken... Haluan saada lastin sisälläni!

3

8466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin kirjoitettu. Perheensisäiset jutut on aina vähän outoja.
      Itselläni oli suhde minua 15-vuottavanhempaan mieheen. Lopetin tyydyttävän suhteen kun hän lauetessaan kutsui minua pojakseen.

      • Leikkieivakavaa

        Fantasiat ovat aina fantasioita, eikä niitä ole tarkoitettu oikeasti toteutettaviksi, vain ajatus kielletystä tai pervosta voi kiihottaa. Esimerkkeinä vaikkapa raiskaus- insesti- vaippaleikit. Oiikea tilanne olisi tuskin oikealla tavalla kutkuttava. Siitähän nimitys "roolileikki" juontuukin.


      • Leikkieivakavaa kirjoitti:

        Fantasiat ovat aina fantasioita, eikä niitä ole tarkoitettu oikeasti toteutettaviksi, vain ajatus kielletystä tai pervosta voi kiihottaa. Esimerkkeinä vaikkapa raiskaus- insesti- vaippaleikit. Oiikea tilanne olisi tuskin oikealla tavalla kutkuttava. Siitähän nimitys "roolileikki" juontuukin.

        Parhaimmillaan luettu fantasia tuntuu omalta. Jotenkin siinä tulee ajatus "tuossa haluaisin olla mukana".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe