Haluatko kissallesi turvallista ulkoilua ilman pelkoa auton alle jäämisestä?
Täältä löytyy hyvä ohje kissojen ulkoilutilan rakentamista varten:
http://www.kissojensuojelu.fi/ulkoilutilan-rakentaminen/
Kissojen ulkoilutila
6
173
Vastaukset
- surullinentotuus
Varmasti kaikki haluaa, että kissa saisi ulkoilla turvallisesti.Mutta, monet ei vaan viitsi satsata kissaan rahallisesti, eikä oikein muutenkaan.Niin sitten valitaan se helpoin, mutta kissalle vaarallisin tapa.Heitteillejättö.Koska onhan kautta aikojen niin tehty, ja otettu vain uusia kissoja luontoon karanneiden tilalle.
- luontoa.arvostaen
Siksi metsästäjien ja muiden luontoihmisten on oltava valppaina ja välittömästi poistaa luonnosta irti olevat kissat.
- eiseluontoonkuulukkaan
Tuo on kyllä ihan tosi, kissa on luonnossa haitallinen vieraslaji,ja pesintäaikaan aiheuttaa varmasti turhia poikaskuolemia.
Siksi olisikin hyvä, että jokainen kokeilisi nurkistaan loukulla, että onko siellä irtokissoja.
Kissathan liikkuu öisin, niin ei ihmiset välttämättä edes tiedä kuinka paljon niitä alueilla oikeasti on.Arat eivät pahemmin edes näyttäydy.
Monesti jos oma kissa karkaa, ja sitä loukutetaan, löytyy kymmeniä muita karkuteillä olevia kissoja siitä loukusta.(yksitellen XD)
Lintujen pesintä onnistuu huomattavasti paremmin, kun irtokissoja poistetaan keväällä alueilta.
- Misulinda
Toivottavasti joku saa nyt inspiraation rakentaa kissalleen hyvän ulkoiluhäkin.
- Kissakas3
Mulla on 3 sisäkissaa ja niille olisi tarkoitus häkki saada pihalle.Mies osaisi sen kyllä tehdä muttei vaan yksinkertaisesti ehdi.Meillä on remontti hommia yllinkyllin ja mies tekee pitkiä työpäiviä.Minä olen taas hätäinen ja haluaisin sen häkin.Kukahan sellaisen vois tehdä?Meillä ei oo lähipiirissä ketään kuka vois auttaa enkä viitseis ihan ventovieraalle maksaa älytöntä palkkaa.Tietääkö kukaan mistä vois kysellä vai pitäikös vaan facebookissa kysellä josko joku haluaisi tehdä pientä korvausta vastaan.
Häkki oli tarkoitus tulla seinän viereen et kissat pääsisi kellarista omatoimisesti ulos mut mies sanoi ettei sitä voi talon seinään laittaa et kun tulee talon maalaus niin häkki on edessä.Sellaisen häkin kuitenkin haluaisin mihin kissat pääsee itse.- vaihtoehtojaon
Etsi,ja suunnittele mieleisesi, mitä suurempi, sen paremmin sen saa sisustettua kisoille mieleiseksi.Puskia, ja muita piilopaikkoja, korokkeita, kiipeilypaikkoja yms.Kun olet suunnitellut sopivan laisen,ja mitannut teille sopivaksi.Niin alat kysellä, olisko joku joka tekis sellaien valmiiksi teille,ja kysyt hinnan sille valmiiksi tehtynä.
Tai ostat joltain käytetyn, niitäkin näkyy vähän väliä t alkuisella myyntipalstalla.
Ja sen tarhanhan voi tehdä kauemmas seinästä, ja putkellinen kulku kissoilla luukusta tarhaan yms.
Jotkut on ostaneet vanhan koiratarhan, jossa putkirunko,ja verkko.Johon sitten laittaneet tieheän kattoverkon.Kaikki tietysti riippuu mhyös kissojen koosta,että miten tiheän verkon tarviivat, meillä nuori kissa ei voinut tarhailla, koska tunki päätään verkonsilmistä, jolloin ooteltiin pään kasvua XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009