Kiitos nakkilalaiset kun pilasitte yhden ihmisen elämän. Pienen kyläkoulun käyneenä sai armottomasti paskaa niskaan muilta. Sama jatkui yläasteella. Lopulta meni kiinnostus kaikkeen, välillä itsemurhaakin miettien. Toivottavasti koko kunta kuihtuu pois, en toivo yhdellekään nakkilalaiselle mitään hyvää, koko paikka on täynnä pahoja ihmisiä. Laitetaan paska kiertämään joten kehotan teitä kaikkia tässä ja nyt ampumaan itsenne.
Elämäni paskimmat vuodet Nakkilassa
Wowosldkwösjdjdlal
262032
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
Vastaukset 26
Vanhimmat
Kukas sun aamumuroihin on kussu?
Mees ny hoitoon
OP on oikeassa. Koko kylä tulisi polttaa. Järkyttäviä "ihmisiä" koko pelto täynnä.
Nakkila on hyvä paikka elää ja olla.Yyterin veroinen uimaranta,mahtavat palvelut,kaunis miljöö.Ihmiset ovat auttavaisia ja ystävällisiä.Parempaa paikkakuntaa ei ole.
Itekki oot nakkilalainen, kävitkö kenties Viikkalan koulun, en tiedä ja nyt pääsit ysiltä ja oot täällä huutelemassa, onneks olkoo vaa sullekkin.'
Kyllä minäkin olen saanut helvetisti paskaa niskaani koulussa, mutta en ole täällä perseilemässä.
Kävin,hyviä aikoja.Se on ikävää,hyvä ettet valita.
Oma on vikas, jos et viitti viedä elänääs eteen päin. Hanki vaikka töitä :)
Nakkilasta pois muuttaessa parenee elämän laatu huomattavasti. Näin vihdoin ensimmäistä kertaa myös ihmisiä. Jos Suomalaiset ovat kateellista kansaa on Nakkilalainen tämän listan ehdoton johtaja. Mitään et saa tehdä kun se on väärin ja jos jotain teet oikein niin on puolen kylää neuvomassa, kun kyllähän me osataan mutta sinä et. Nakkilan tulisi olla ensimmäinen paikka mihin ydinpommi aikoinaan pudotetaan.
Juu ei oo mikään top paikka nakkilas asunu koko ikäni siwakin vietiin pois
Paas poikete onnariin kauppa sekin on
Liikuntahalli kun tulee valmiiksi ja toinen kauppa vielä,sitten olisi kylä hyvä.100-200 uutta asukasta auttaisi paljon,eri asia kuka haluaa mettäläisten takapajulaan muuttaa.Kehittämistä löytyy,minä minä asenne ei auta.
Josson joku joutunut lähtemään täältäkin kustuaan kunnan ja omiin muroihin,sillon tällön palaa joku takasinkin isiensä maille kunnon ryssinyt asiansa muillamailla vierohilla =)
Kamalaa vihapuhetta ja kiihottamista .
Varo tätä aluetta:
https://www.silvafennica.fi/pdf/article497.pdf
Kyllähän koulukiusaamista muuallakin tapahtuu ku vaan nakkilassa :))
Lattialla kännissä makaan....
Ei vittu, kaikki traumatisoituneet potentiaaliset kouluampujat tulee Viikkalasta :D nimimerkillä Viikkalan koulun käynyt!
Ei tule. Viikkalan koulu on siivo miljöö.
Koska Kepa palauttaa järjestyksen?
heti kun joku 16v tyttö tarvii ojennusta niin geijo pyytää äitiään tuomaan kaupasta kaljakorin ja sen tuhottuaan hakkaa sen tytön ojennukseen ja/tai rikkoo mopoautosta ikkunat.
Ihme juttuja täällä.... Kyseinen ihminen on parantanut tapansa aikoja sitten eikä tee pahaa kenellekään. Idioottimaista kirjoitella täällä tollasia.
samasta paketista,yhtä idiootti niin itte kuin jälkeläisensä.
Vaikka sitte ois jojojojoke sattunut olemaan liukkailla geijjjon sijasta.
Mitä odotat nakkilalaisilta? Kyseisessä kylässä on kuitenkin yhdellä kädellä laskettavissa ne ihmiset, joiden älykkyysosamäärä on suurempi kuin jalassa olevien Nokian kumisaappaiden numero.
Huoh. 😐
hahahahahaahhahahahahjajahajajjajajajajajajaajjajajajajajajjajajajajajajabhahahhahahahahhahahaaa vituu äxdee voi ei
Hyvät juntit...Ilmasto lämpenee ja ei hyvältä näytä.Vaihtakaa autot polkupyörien ja liha vihanneksiin. Kiitos.