Hei! Onko täällä muita Tamk medianomiksi hakeneita? Oletteko saaneet pääsykoekutsuja? Pääsykoe lähestyy ja olisi kiva tietää tärppäsikö tänä vuonna vai ei....
Tamk Medianomi 2017
mediaa
6
335
Vastaukset
- Ettänäi
Kaverille tuli, mulle ei
- Semmostaa
Tuliko sähköpostiin vai mihin? Mulle kans ei mitää
- Joskouluun
Joo sähköpostiin napsahti kutsu tänään, voi olla etteivät lähetä kaikille kerralla, mutta luulisi että ei valituille tulisi myös jonkinlainen ilmoitus
- Eivoitietäjä
Yhelle omalle kaverille oli tullu kutsu mutta monelle muulle itseni mukaan lukien ei oo mittään näkynä.
- Kutsutuli
Montakohan valittiin pääsykokeisiin? Hakijoita on yleensä tainnut kuitenkin olla muutama sata.
- Voimalintu
Onko kellään mitään tietoa siitä että onko kaikille valituille jo ilmoitettu? Tai missä kohtaa saa postia ettei päässyt pääsykokeisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089