yrittäjänä tehdä ja jemmata rahat, sitten vaan nautiskelee elämästä. Millä logiikalla muiden velkojen vanhentuminen kestää kolme kertää pidempään?
Vanheneeko verovelka viidessä vuodessa?
3
113
Vastaukset
- 5435435435
No jos niitä sen verran jemmaa että voi "nautiskella" vaan elämästä sen viisi vuotta mitä siinä kestää, niin kyllä siitä varmaan syyte veropetoksesta tulee perässä. Kannattaa nautiskella sitten ihan jossain muualla kuin Suomessa.
- sdfghmn
Valtion maksut, suoraan ulosottokelpoisia -> nopeuttaa prosessia, pääsevät "ekana" ulosottoon, jolloin niille kertyy suorituksia, jos jotain ulosmitattavaa on olemassa. Ovat myös etuoikeutettua velkaa UO:ssa. Kaikesta tästä valtion edun tavoittelusta ja suosimisesta on ilmeisesti maksettava tuo näennäinen hinta sillä, että vanhenevat nopeammin.
- fgj5
Höps! Vain elatusmaksut on etuoikeutettua velkaa joka menee kaiken muun edelle. Valtion velka, esim sakko taitaa olla jopa viimeisenä otettavaa velkaa...mulla laittovat sakon takaisin velkojalle varattomuusmerkinnällä vaikka uo olisi voinut kuitata koko velan yhdellä kk-erällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303066- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791916Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391407- 481138
- 991031
- 113960
- 52920
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6873