Kuten jo aiemmin todettiin niin viimeinen Saab esiteltiin 20 vuotta sitten itäautomarkkinoilla Viipurissa.
http://www.saabladaplanet.com/saa-lada-unveiled-in-vyborg/
Saab oli aito kiinalaisvenäläinen auto.
Viimeinen Saab esiteltiin 10.8.1997
16
198
Vastaukset
- PenaKokko
No niin , se pitää paikkansa. Saab oli maailman huonoin auto ja ansaitsi konkurssinsa.
- oksennuspallo
jösses ku oli ruma. Aika oli ajanut jo silloin ohi tuon korimallin.
- KokonPena
Eli palataan vanhaan, jatkossa Kuusakosken paalaamon lisäksi myös Kiinan paalaamot paalaavat Saabeja?
- BioPower
Huonolta näytti !
- Saaabbisti
Ensi vuoden saabinpaalausmäärät Trollhättanin ja Kiinan paalaamolla on yhteensä n. 150 autoa ja sitten ne ovat loppu.
- Pasi-Kuikka
Juu ja meikälle häkäpönttö tai höyryversio Saabi ! Heh heh !
- Opelisti
Vanhat Saabit olivat kaatopaikkamallia!
- Pröötin-Töötti
Jaa että Ladoja tuli Saabiltakin, poljettavalla peräpropulsiolla tietysti, sehän on sanomattakin itsestään selvää.
- PenaKokko
99:llä tietenkii, milläs muulla. Reilusti lyijyä ettei venttiilit pala. Saab oli Lada myös tekniikaltaan.
- Saaabbistikin
Voi muuttaa, Tampereella joku teki vanhasta Saab 99:stä Lada Samaran.
- Saab4ever
Saab is dead ! Ihmeiden aika ei ole ohi. Saab is dead.
- C900
Mitä sie oekeen höpäjät ? Ei se mitään kuollu ole. Minun entinen 15v vanha Saabi on edelleen liikenteessä. Kilometrejä n. 300tkm takana.
- Saab4never
C900 kirjoitti:
Mitä sie oekeen höpäjät ? Ei se mitään kuollu ole. Minun entinen 15v vanha Saabi on edelleen liikenteessä. Kilometrejä n. 300tkm takana.
Siinä ovat aivokuolleita sekä Saab että....
- SAAPPIIII
SAAPIT ON PARHAITA EIKÄ HUONOJA SENKIN PUTINIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NYT PUNAINEN SALOON RATTLE EI TYKKÄÄ YHTÄÄN KUN HAUKUITTE SITÄ!!!!!!!! >:(
- KokkosenPena
Perä näyttää aika ruosteiselta mutta sais olla vieläkin mädämpi.
- AnttiVirtanen
Saab on ollut aina kuollut, ainakin henkisesti. Vasta 2008 se kuoli lopullisesti Opelin halpismerkkinä, koska ei pärjännyt kilpailussa Dacian ja Ladan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279