Innostuin tänään pelaamaan pokeria automaatilla, kaupassa. Yksi ukonkutale tuli mun selän taakse ja sanoi että tässä olisi hyvä takapiru. Katsoin ukkoa jäätävästi ja kerroin etten tarvitse enkä halua pelatessani mitään taustatukea. Haluan olla yksin. Ukonkäppänä suuttui ja totesi, että jo olet koppava naisihminen. Toivottavasti häviät kaikki rahasi. Siis haloo. Ukon mielestä minä olin väärässä kun hän ei saanut tulla neuvomaan, miten pokeria pelataan. Voi hyvät hyssykät noitten säälittävien ukkojen ylimielisyyttä. Naiset eivät muka osaa pelata pokkaa. Muuten, hävisin 20€. Lesken
Takapiru kele
13
227
Vastaukset
- mimmimum-..mi
Onhan sinullakin sitten jotain "paheita" .....toisilla toisia.....toisenlaisia...kenellä mitäkin....mutta kaikki ollaan erinomanlaisia....minä söin ranskalaisia pastilleja 90gramman pussillisen tuosta vaan....vähänkö kaduttaa...
- 1lesken
mimmimum
Oletatko näin, että jos en juopottele enkä polta tupakkia, minulla ei olisi mitään paheita. Tosi mielenkiintoista. Asian pointti oli häiritsevässä takapirussa, ei pelaamisessa. Se on ihan toinen meteli. Lesken Onhan sinullakin sitten jotain "paheita" .....toisilla toisia.....toisenlaisia...kenellä mitäkin....mutta kaikki ollaan erinomanlaisia....
Voi mimmimummi, kun tuli mieleeni omat paheiden määritykset vuosien takaa. Olimme firman risteilyllä ja kaikki tiesivät, että minä en polta tupakkaa, enkä juo alkoholia, mutta sen lisäksi en halunnut jäätelöä jälkiruoaksi, jolloin joku kysäisi. Onko sinulla mitää paheita ja kuinka se "sammakko" suustani tulikaan, niin naureskellen sanoin, että minä käytän vieraita miehiä?
Nykyisistä paheistani ei sitten kirjoitella, mutta pelikoneet ei siihen kuulu, mitä nyt oma tietsikka.
Taasko sulla on miesongelmia. Voihan happamuus!
- 1lesken
siile
Ei mitään ongelmia, kun sanoin ukonrääpäleelle, että lähde menee. Lesken
- sinne_meni
Ne pelit ovat rahan keräystä varten,ei sen jakamiseen;)
- Voittaja-ainesta
Minulla kävi ruotsinlaivalla Silja sellainen tapaus, olisiko pari vuotta sitten.
Aloin pelata 3 eurolla, mikähän se oli joku sammakoita lumpeenlehdillä.
Siinä kilahti pieniä voittoja, niitä myös väheni pyöräytysten myötä.
Yks kaks taakse oli ilmestynyt 3 - 4 tyyppiä, kaljat käsissä, kun yritin pelata sitä kolmea euroa pois että pääsen kahville. Ensin se ärsytti. Taka katsojat.
Sitten ruutuun ilmestyi, en muista oliko ovia, 3 tai 5 vaihtoehtoa, takana olijoista yksi tuputti, ota kakkonen, otin sen ja pääsin eteenpäin ja taas tuli vaihtoehtoja. Takana olija, ota nelonen, otin sen ja taas kilahti ja tuli vaihtoehtoja. Takana olija, ota keskimmäinen, otin sen ja taas kassa kilisi.
Lopulta näytöllä oli 197 euroa. Pelasin 2 ja otin ulos 195.
Annoin tyypille takapirurahaa 10 euroa. Tyyppi sanoi, ei olisi tarvinnut.
Olen pari kertaa muulloinkin, Viikkarilla ja Tallinnan paatilla, molemmissa voittanut noin 200 euroa. Olen toki hävinnytkin mutta en isoja summia koska kymppi on maksimi millä kokeilen tärpit. Jos ei sillä ala antaa, en jatka riskejä.
Kotomaan kamaralla en pelaa mitään pelejä. Paitsi veikkauksia silloin tällöin. - KasvaIhmiseksiSinäkin
"Ukonkutale eli ukonkäppänä eli säälittävä ukko" oli ihan oikeassa, käyttäydyit todella epäkohteliaasti.
Toimitko usein niin?
Oletko joskus osannut käyttäytyä ihmisiksikin?
Millä oikeudella sinä komentelet ihmisiä julkisilla paikoilla?
Miehellä oli yhtä hyvä oikeus olla paikalla kuin sinullakin.
Tuskin kukaan on pahoillaan siitä, että sinä hävisit panoksesi.
Elämä on joskus oikeudenmukaista.- 1lesken
KasvaIhmi
Et taida olla pelimiehiä/naisia. Takapiruista et siis tiedä mitään. Haluatko sinä, että seläntakanasi on joku tyyppi huohottamassa niskaasi, kun naputtelet tunnuslukua masiinaan. Minä näet pelaan kortilla. Lesken - Älä-yleistä-elämääsi
Tuskin se mies on ollut kiinnostunut Pin koodeistasi, olet tosi vainoharhainen, mutta se kuulunee ex juoppouteen.
Jospa mies oli kohteliaasti kiinnostunut sinustakin, mutta kun olet kävelevä piru ja p e r k e l e luulisi miestenkin vaistoavan sen.
Miten on, tupakoiko mies selkäsi takana, kutsuiko parveke kahville? - 1lesken
Älä-yleistä-elämääsi kirjoitti:
Tuskin se mies on ollut kiinnostunut Pin koodeistasi, olet tosi vainoharhainen, mutta se kuulunee ex juoppouteen.
Jospa mies oli kohteliaasti kiinnostunut sinustakin, mutta kun olet kävelevä piru ja p e r k e l e luulisi miestenkin vaistoavan sen.
Miten on, tupakoiko mies selkäsi takana, kutsuiko parveke kahville?Älä-yleistä
Olen raitistunut alkoholisti. Olin kyläkaupassa pelikoneella ja ukko oli vaimonsa kanssa ostoksilla. Vaimo teki ostoksia ja ukko odotteli kassalla, pelikoneen lähettyvillä. Kyläkaupassa on tupakointi kielletty ja pariskunnasta kumpikaan ei kutsunut minua kahville. Lesken - OnpaHuonotapaista
Ja et sitten keksinyt muita konsteja kuin heittäytyä törkeän sivistymäättömäksi, ilkeäksi ja epäkohteliaaksi. Halusit vielä kertoaasiasta täälläkin. Kammottavaa!
- 1lesken
OnpaHuonotapaista kirjoitti:
Ja et sitten keksinyt muita konsteja kuin heittäytyä törkeän sivistymäättömäksi, ilkeäksi ja epäkohteliaaksi. Halusit vielä kertoaasiasta täälläkin. Kammottavaa!
OnpaHuonot
Minulle on vuosien saatossa kehittynyt röntgenkatse, myös selkäpuolelle. Kun joku niljakas, vanha kääpä yrittää lähestyä minua jollakin verukkeella, näen punaista. Se ukkohan siinä oli tunkeilija, ylimielinen, sivistymätön ääliö. Pysyköön tossun alla akkansa helmoissa. Itse olen mieluummin tassun alla. Lesken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2517101SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2603732Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti293546"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2492458SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1511914Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401877Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1261728Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa231267Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151234- 1311201