EXÄÄ IKÄVÄ

Jätkä13

Oon tosi paskas tilantees
Oon ollu yhen muijan kaa yhes yli 1kk ja miul on tullu tunteit miun exää kohtaa ja miun tunteet on alkanu hävitä mun tyttöystävää kohtaa,
Oon aina rakastanu tätä miun exää siitä asti ku oon seurustellu sen muijankaa oon seurustellu sen kaa jtn puol vuotta sitte... Oon vaa yrittäny unohtaa tän muijan ja seurustellu muittenkaa.
Ja tää mun exä oli kännis ja hää yritti pussata miuta mut sit väistin ja hää oli sillee "Ainii eihä myö voida enää ees pussata ku seurustelet sen muijan kaa" vaikka hää seurusteli sillo... Okei kännis voi tehä vaik mitä mut silti.
En tiiä yhtää mitä miun pitäis tehä.
Jos joku lukee tän ni voisko yrittä neuvoo?

6

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huutikset 13-vuotiaiden suhteille.

• Jätkä13

Tarvi kommentoida jos ei oo tnä järkevää sanottavaa :D

• Helvetin vittu kun murteesi voikin olla ärsyttävä. Pilasit päiväni.

• Ei sillä että murre itse pilaisi päivää, vaan se, että sitä murretta pitää kirjoittaessakin käyttää.

• Jätkä13
        animehomo- kirjoitti:

Ei sillä että murre itse pilaisi päivää, vaan se, että sitä murretta pitää kirjoittaessakin käyttää.

Minä pyydän anteeksi

• animehomo- kirjoitti:

Ei sillä että murre itse pilaisi päivää, vaan se, että sitä murretta pitää kirjoittaessakin käyttää.

"miu", "miun", "kaa" (joka on muuten järvi), "hää", "tiiä"..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe