Miksi sä pilasit

KysynVaann

sen yhteyden mikä saatiin aikaiseksi???

81

2040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten.ja.miksi

      Miten se meni niin.

      • mitäteinväärin

        No minä yritin mut teen vissiinkin kaiken aina väärin :/ Valehtelematta ainakin tunnin tärisevin käsin kirjotin sitä viestiä, arvaa miltä tuntuu?


      • Ikäväon
        mitäteinväärin kirjoitti:

        No minä yritin mut teen vissiinkin kaiken aina väärin :/ Valehtelematta ainakin tunnin tärisevin käsin kirjotin sitä viestiä, arvaa miltä tuntuu?

        milloin laitoit ja minkä viestin? jos tietäisin, että olin kuitenkin tärkeä,tekisin jotain


      • Tiedätsenkyllä

        Kaikesta huolimatta tärkeä olet mulle aina!!!! Viime viikolla niitä viestejä laittelin... niin ja vuosia sitten!


    • Eijymmärrä

      joten tarkennas ihan pikkasen edes.

      • ymmärrätkyllä

        No elä nyt viitti.


      • Eijymmärrä
        ymmärrätkyllä kirjoitti:

        No elä nyt viitti.

        Ei mene jakeluun vieläkään :(. Kerro tarkemmin.


      • etmietipäsitä

        En n täällä kerro enää mitään. Jos et kykenen yhtään kommunikoimaan millään tavalla irl niin sit tää oli tässä.


    • Etkötajua

      Mä en halua olla mikään "salakaveri"..

      • entietääkseni

        Kuka semmosesta on mitään puhunutkaan?


      • Väkiselläkövaadit

        Et niin halua olla "salakaveri" kerroppa kelle susta pitäisi mainita? Ja varsinkin miksi sinut pitäisi " esitellä" ja kenelle? Jos nyt tarkoitat sitä että totuudella kertoa sinusta en voi sitä enää tehdä. Katsos kun sinä " salakaverina" olisit voinut jopa kostaa. Oli pakko kertoa eräs juttu jos kosto puuhiin ryhdyt. Sulla kun on tapana viestitelläkin " salaa" tiedät itsekin ettei tämä onnistu " kaveruus"


      • Suoraasanottua
        Väkiselläkövaadit kirjoitti:

        Et niin halua olla "salakaveri" kerroppa kelle susta pitäisi mainita? Ja varsinkin miksi sinut pitäisi " esitellä" ja kenelle? Jos nyt tarkoitat sitä että totuudella kertoa sinusta en voi sitä enää tehdä. Katsos kun sinä " salakaverina" olisit voinut jopa kostaa. Oli pakko kertoa eräs juttu jos kosto puuhiin ryhdyt. Sulla kun on tapana viestitelläkin " salaa" tiedät itsekin ettei tämä onnistu " kaveruus"

        Kuule HarhaPetteri...nuku välillä ja hoida pääs kuntoon. Kukaan sua kaipaa. Törkeetä tekstiä sulla aina. Älä roiku salapanossas. Sill in varmasti sua parempi jo.


    • sydänsärkyy

      Sydän särkyy täällä...

    • tuuvastaanvielä

      Tuu mua vastaan johonkin asti.

      • Kysynvaannn

        Mä oon tullut miljoona kertaa jo vastaan mut kuinka monta kertaa sä oot tehnyt saman?


    • Väärätpolut

      Pilasin? Voiko yhteyttä joka perustuu valheeseen pilata?

      Minä tein sen ainoan asian mitä tilanteessa voi jotta asiat saadaan korjattua takaisin oikealle uralle.

      Odotin aikani että ko. Ihminen itse korjaa todella häiriintyneeksi menneen tilanteen ja tekee korjausliikkeen jotta tilanne lähtee terveeseen suuntaan.

      Hän ei sitä tehnyt joten se homma kuului mulle. Jotta epäterveestä suunnasta päästään takaisin terveelle polulle josta edes jonkinlaiset mahdollisuudet nähdä yhteistötulevaisuutta oli minun katkaistava se pelleily ja ohjattava tilannetta takaisin normaalimpaan

      Hänen asiansa oli sitten se kiinnostiko niin paljon että haluaa itsekin jatkaa sillä polulla jossa on terve suunta, terve alku ja jolla kävellessä voi pitkäaikainen suhde olla mahdollista.

      Hänen tavallaan kävelimme polkua jonka aikajana ylsi päivistä muutamiin viikkoihin. Se polku ei johda pysyvyyteen

      Tein hänen puolestaan korjausliikkeen kun hän ei tilanteen sairautta tajunnut. Eikä nähnyt tekojaan kauaskantoisesti.

      Selvästi puuttuu kyky nähdä tekojensa ja tilanteiden seuraukset 1-3vuodenkin päähän.

      Pilaaja se joka valitsi epäterveen suunnan jolla ei saa pitkää yhteistä tulevaisuuutta aikaan vaan lyhyen pikaisen.

      • MukaMaksi

        Niin, teillä oli erilaiset tavat toimia jotka eivät mene yksiin.
        Se että tietää löytäneensä oikean intuitiolla pitäisi riittää ja siihen pitäisi luottaa.
        Kuinka luottaa siihen ja vuosien odottamiseen kun aika saattaa loppua minä hetkenä hyvänsä, silloin on vaan heittäydyttävä ja annettava mennä..
        Ystävyyden rakentaminen ei pitäisi olla työlästä tai epävarmaa..
        Kun tapaan jonkun en aristele, annan kaiken peliin ja olen siten tosissani..
        Toisen vastaanottavuus ja innokkuus laimeudessaan lannistaa.


      • väärätpolut

        Minusta kaikkien ihmissuhteiden peruskivijalkaa ovat:

        -Luottamus

        -Rehellisyys

        -toisen ihmisen aito kohtaaminen


        Jos nämä eivät toteudu on kivijalka hutera ja yksikin lyönti kaataa koko rakennuksen. Pohjalle ei voi lähteä rakentamaan mitään. Rakennusvirhe on korjattava ja väärin tehty kivijalka purettava. Rakennus pitää aloittaa uudelleen, alusta. oikein. Jos alusta ei ole tukeva ja käestävä niin miten se kannattelee monen tonninpainoista tornitaloa vuosia ja talossa olevia asukkaita tavaroineen?

        Kivijalkahan murtuu väärin tehtynä ja rakennelma tulee alas. Pohjasta kaikk lähtee. Se pitää olla kestävä jotta se kestää kaiken painon mitä sen päälle kasataan.


        Minä olin tarinassa rakennustarkastaja joka havaitsi valuvirheet kivijalassa. Teki mittaukset ja huomasi että kivijalka murtuu jos sen päälle alkaa taloa rakentaan. Tein päätöksen kivijalan purusta ja kestävämmän pohjan rakennuksesta. Ei väärin rakennettua voi jatkaa. Sehän on hengenvaarallinen riski ja vuosien päästä siellä on kuolonuhreja jos asiaan ei puutu heti kun virheen havaitsee.


        (jos ymmärrät vertauskuvia)


      • ajre

        Mikä minä olin......? Valuvirheinen kivijalkako???????? Purit sen, mutta jätit korjaamatta.
        Rakensit uuden jonnekin muualle.


      • väärätpolut

        Korjaaminen on valajan homma.. Annoin mahdollisuuden korjata valuvirheensä. Hän jätti välistä. Teki paskan kivijalan, kun sai palautteen että se ei kestä murtumatta. ei halunnut korjata sitä vaan otti lopputilin. Semmonen valaja se oli.


      • väärätpolut
        ajre kirjoitti:

        Mikä minä olin......? Valuvirheinen kivijalkako???????? Purit sen, mutta jätit korjaamatta.
        Rakensit uuden jonnekin muualle.

        Hän siis sai ihan konkreettisesti valita miten jatkaa irl. Hän teki valinnan tuhota ja jättää tuhonsa jälkeensä mitään korjailematta. Siisti vain kätensä ja lopputili kun rakennusvirhe paljastui


      • ajre

        Rakennustarkastajathan ei tee koskaan virearvioita. Ei tietenkään! Pienellä huomautuksella valaja olisi voinut korjata virheensä. Mutta ei, rak tark ei antanut edes yrittää. Vai oliko kivijalasssa kauneusvirhe? Hakiko rak tark vain ja ainoastaan täydellisyyttä? Onko hän itse täydellinen? Entä jos olisi laittanut toisen kivijalan viereen? Olisiko tukeneet toinen toistaan? Olleet vahvoja jota ei olisi mikään horjuttanut.


      • väärätpolut

        Totuus se että mikään parisuhde ei toimi valheella kovin kauaa. Olen ollut suhteessa joka kaatui valheisiin ja luottamuspulaan. Ei kannata lähteä sillä pohjalla edes yrittään. Turhaa ja tuhoavaa.

        Vale on vale vaikka sitä kuinka kääntelisi ja sillä tavoin tulee turpaan kovaa!

        Mikään ymmärys ei muuta sitä lopputulosta mihin se valheen tie vie. Ei rikollistakaan ymmärryksellä paranneta. Taputus päähän saa sen vain jatkamaan väärällä tiellään


      • väärätpolut
        ajre kirjoitti:

        Rakennustarkastajathan ei tee koskaan virearvioita. Ei tietenkään! Pienellä huomautuksella valaja olisi voinut korjata virheensä. Mutta ei, rak tark ei antanut edes yrittää. Vai oliko kivijalasssa kauneusvirhe? Hakiko rak tark vain ja ainoastaan täydellisyyttä? Onko hän itse täydellinen? Entä jos olisi laittanut toisen kivijalan viereen? Olisiko tukeneet toinen toistaan? Olleet vahvoja jota ei olisi mikään horjuttanut.

        Hänelle sanoin: Meillä ei ole niin kauaa mitään asiaa toisillemme kun et puhu minulle totta. Palataan asiaan kun osaat olla valehtelematta.

        Hänellä on ollut pallo ja tulla luokseni sitten kun alkaa tuntuun että valheet riittää ja hän olisi valmis puhumaan totta. Ei ole tullut joten hänellä ei ole halua puhua minulle muuta kuin valheita. Hänellä ei ole halua korjata mitään. Hänen tähtäin oli vain rikkoa ja jättää korjaus muiden huoleksi. vastuuton aikuinen siis.

        aikuinen joka näkee että keplottelemalla ja valheilla ne suhteet rakennetaan ja jos toinen ei halua elää valheessa vaan haluaa oikoa rehellisille poluille takaisin niin sitten tämä vastuuton aikuinen oyyhkii pölyt käsistään ja jättää koko valevyyhtinsä ja työntää sen selvittelyn muiden huoleksi.


      • väärätpolut

        Itse olen kutsunut häntä mielessäni lapseksi jota ei ole opetettu siivoamaan lelujaan leikin jälkeen. Hän leikkii ja leikin päätteeksi jättä kaikki hujan hajan tai pahimmillaan potkii kaikki lelunsa jaloilla ympäri huonetta niin että leikkikalujen siivoajalla on kovempi urakka leikkipaikan siivoamisessa järjestykseen takaisin.

        Hän tyytyväisenä siirtyy pihalle leikkimään jossa saa aikaan yhtä kovaa sotkua, ja taas perästä täytyy muiden tehdä kova työ siivotessa ja järjestäess sotkujaan, kun lapsonen siirtyy jälleen uuteen tilaan tekeen uuden sotkun.

        Hän sotkee muttei siivoa. Jos hänet asetetaan asemaan jossa häneltä vaaditaan leikkiensä siivoamista, hän alkaa kuin uhmaikäinen jumpitteleen ja kiukutteleen. Potkii yhä pahemmin leunsa ympäriinsä ja heittelee kuraa seinille kostoksi siitä että häneltä on vaadittua sellaista vastuunottoa leikeistään.


      • ajre

        Ymmärrän. Ei tuollaista jaksa kukaan, Luulin että ryppy rakkaudessa, mutta onkin revitty rikki. Parempaa jatkoa!


      • Väärätpolut

        Ei jaksa ei. Ihminen joka tuhoaa ilman kykyä ottaa vastuuta teoistaan ja sillä hetkellä kun joku kehtaa hänet asettaa vastuuseen hän päättää tuhota vihaisuuttaan vain lisää, koska sehän on täysi vääryys että joku tulee kehtaamaan vaatia häneltä moista.

        Häneltä sellaista ei tulla vaatimaan ilman että vaatia tulee katumaan!

        Tällä tavoin hän toimii. Hänen elämässä pitää olla kivaa ja kaikki hänestä ei kiva osuus on muiden heiniä. Hän ei vaivaudu sellaiseen. se ei ole kivaa joten muut saa hoitaa. Ei kuulu hänelle


      • ghjopre
        väärätpolut kirjoitti:

        Itse olen kutsunut häntä mielessäni lapseksi jota ei ole opetettu siivoamaan lelujaan leikin jälkeen. Hän leikkii ja leikin päätteeksi jättä kaikki hujan hajan tai pahimmillaan potkii kaikki lelunsa jaloilla ympäri huonetta niin että leikkikalujen siivoajalla on kovempi urakka leikkipaikan siivoamisessa järjestykseen takaisin.

        Hän tyytyväisenä siirtyy pihalle leikkimään jossa saa aikaan yhtä kovaa sotkua, ja taas perästä täytyy muiden tehdä kova työ siivotessa ja järjestäess sotkujaan, kun lapsonen siirtyy jälleen uuteen tilaan tekeen uuden sotkun.

        Hän sotkee muttei siivoa. Jos hänet asetetaan asemaan jossa häneltä vaaditaan leikkiensä siivoamista, hän alkaa kuin uhmaikäinen jumpitteleen ja kiukutteleen. Potkii yhä pahemmin leunsa ympäriinsä ja heittelee kuraa seinille kostoksi siitä että häneltä on vaadittua sellaista vastuunottoa leikeistään.

        Ettekö menisi käsittelee tätä vanhaa suhdetta jollekkin muulle kuin ikävä palstalle jotenkin tuntuu ettei se tänne kuulu,please ,ei jaksa lukee jatkuvasti tätä samaa jauhamista.


      • Väärätpolut
        ghjopre kirjoitti:

        Ettekö menisi käsittelee tätä vanhaa suhdetta jollekkin muulle kuin ikävä palstalle jotenkin tuntuu ettei se tänne kuulu,please ,ei jaksa lukee jatkuvasti tätä samaa jauhamista.

        Etkö voisi esittää vielä enemmän palstan omistajaa?

        Oletko jonkin sortin narsisti joka kuvittelee että yleisellä palstalla hänellä on joku pomon rooli. Luuletko että sinun kauttasi täällä kirjoittajat anoo lupia kirjoittaa ?

        On siinä suuret luulot itsestään.
        Laskeudu sieltä pilvistä maankamaralle takaisin


    • Jostämäonhäneltä

      Olen sellainen, sabotoin itseäni. Se on kai jonkinlaista itsevihaa. Toivoisin, että antaisit uuden mahdollisuuden vielä. Se yhteys oli itselleni tosi tärkeä :(

      • apvastaaaa

        Mahdollisuus on mutta se pallo on nyt siellä puolella, ymmärrät varmaankin....


      • Jostämäonhäneltä
        apvastaaaa kirjoitti:

        Mahdollisuus on mutta se pallo on nyt siellä puolella, ymmärrät varmaankin....

        Voisitko tarkentaa. Näin voisi ollakin...
        Mollasinko mä tuota sua jotenkin ;) Vai miten se meni...


      • äläkäkyselesiellä

        Etköhän sä nyt vaan tuota ota sitä yhteyttä jos olet kiinnostunut,,:)


      • lolloloollol
        Jostämäonhäneltä kirjoitti:

        Voisitko tarkentaa. Näin voisi ollakin...
        Mollasinko mä tuota sua jotenkin ;) Vai miten se meni...

        ai mollasitko, että kysyy vielä, muutaha sä et tehnykkään ku vittuilit sille, palasko muisti?????


      • eimuutasanottavaa
        Jostämäonhäneltä kirjoitti:

        Voisitko tarkentaa. Näin voisi ollakin...
        Mollasinko mä tuota sua jotenkin ;) Vai miten se meni...

        Jos tietäisit vähääkään missä tilanteessa tällä hetkellä elän niin pidä jo ihan oikeasti omana tietonasi mitä ajattelet milloinkin


      • Jostämäonhäneltä
        eimuutasanottavaa kirjoitti:

        Jos tietäisit vähääkään missä tilanteessa tällä hetkellä elän niin pidä jo ihan oikeasti omana tietonasi mitä ajattelet milloinkin

        ... Luulen, että pettymyksesi ampuu nyt väärään maaliin...


      • niinhänsiullakin
        Jostämäonhäneltä kirjoitti:

        ... Luulen, että pettymyksesi ampuu nyt väärään maaliin...

        mollasinko sua jotenkin, heh heh ampu tais mennä väärään maaliin sielläki suunnalla.)


      • Jostämäonhäneltä
        niinhänsiullakin kirjoitti:

        mollasinko sua jotenkin, heh heh ampu tais mennä väärään maaliin sielläki suunnalla.)

        Joo, mut mun mollaukset ei tuu koskaan pahalla :) Oon vaan sellainen suorasanane pöllöpää ;)


      • Kannattaamuistaa
        Jostämäonhäneltä kirjoitti:

        Joo, mut mun mollaukset ei tuu koskaan pahalla :) Oon vaan sellainen suorasanane pöllöpää ;)

        ja ymmärtää että mollaus sattuu aina, sitä ei voi itse vähätellä.


      • Mitäänvähätellyt
        Kannattaamuistaa kirjoitti:

        ja ymmärtää että mollaus sattuu aina, sitä ei voi itse vähätellä.

        Siksi sanoinkin, et oon pöllöpää, koska ne vaan tulee ulos ne mollaukset välillä ja sit mä siin käy niin :(


      • Tulimieleeni

        Oletko sanonut hänelle tuota suoraan ja pahoitellut sanomisiasi???


    • Muistoissakaikki

      Ilkeydet häneltä, ehkä se oli hänen tapansa saada yhteys katkeamaan, ainakin hän onnistui siinä. Kuitenkin viikonlopun toivotukset hänelle, kaikesta huolimatta.

    • Vihanhallintaja

      Tunteen oppiminen. Vihalla puretaan rakkauden kivijalka.

      • haavoittunu

        Vihalla tapetaan se rakkaus johon pettyi tai joka petti. Kun ei uskalleta olla haavoittuvaisia enään uudelleen. Suojellaan sisintä sydänsuruilta. Pelko satuttamisesta on syvässä sisällä. Kestää kunnes sen saa käsiteltyä.


    • EräsVaihtoehto

      Ehkä yhteyskokemus oli totta vain toiselle, toinen taas saattoi jaksaa epämiellyttävän, oudon käytöksen äärellä vetää small talk-teatteria hetken, kunnes oivalsi ettei omaa sitten minkäänlaista yhteyttä toiseen. Oivalsi ja tajusi ettei mitään yhteistä olekaan, ettei toinen ymmärrä edes kuinka ääliömäisesti käyttäytyy, loukkaa, aiheuttaa ahdistusta. Sivusta vain :)

      • kolmenimeä

        itse ihmettelin kaverin outoja kommenteja ja kysymyksiä muutaman kuukauden aikana. jälkeenpäin yhdistin ne tänne palstalle...mietin vaan kenelle hän on täällä muka puhunut... ahdistavaa. tuntuu että pitää käydä täällä välillä sen takia. ihmettelin miksi se ei muista mun nimeä ja puhuu sekavia. typerä olo.


    • niinhauskiinää

      täysin vieraat pöljäpäät keskenään ruotii olemattomia välejään :))

      • Teitileioovaraa

        Elä ala mollaammaan meitejä.


      • sehänolivaan
        Teitileioovaraa kirjoitti:

        Elä ala mollaammaan meitejä.

        totuus, ei mollausta.


      • Totuuspiilotetaan
        sehänolivaan kirjoitti:

        totuus, ei mollausta.

        Elä kerro elä.


      • Teitileioovaraa kirjoitti:

        Elä ala mollaammaan meitejä.

        Koetko, että sinua on mollattu nimimerkki
        "Teitileioovaraa"?


    • digi-ale

      Syy on sinussa itsessäsi! Mutta ethän sinä sitä näe, koska sinun mielestäsi olet itse täydellisyys, joten sen syyn on oltava toisessa.

      • onsyytäkin

        Ei, vaan molemmissa!!!


      • digi-alle
        onsyytäkin kirjoitti:

        Ei, vaan molemmissa!!!

        Eikä ole.
        Jos firmalla menee huonosti ja tuloksen parantamiseksi joitakin työntekijöitä pitää laittaa pihalle työsuhteesta ja eroarpa osuu sinuun, niin se on myös sinun syy että sinä saat potkut. Tämä selvä!


      • Mielenvaltaista
        digi-alle kirjoitti:

        Eikä ole.
        Jos firmalla menee huonosti ja tuloksen parantamiseksi joitakin työntekijöitä pitää laittaa pihalle työsuhteesta ja eroarpa osuu sinuun, niin se on myös sinun syy että sinä saat potkut. Tämä selvä!

        Esimies tehtävissä on paljon narsisteja. Ne palkkaa oikeaksi kädeksi toisen narsistin. Päätökset on sen mukaisia.


      • digi-alle kirjoitti:

        Eikä ole.
        Jos firmalla menee huonosti ja tuloksen parantamiseksi joitakin työntekijöitä pitää laittaa pihalle työsuhteesta ja eroarpa osuu sinuun, niin se on myös sinun syy että sinä saat potkut. Tämä selvä!

        Onko joku saanut potkut? Onko jollakulla firma?


      • Mielenvaltaista kirjoitti:

        Esimies tehtävissä on paljon narsisteja. Ne palkkaa oikeaksi kädeksi toisen narsistin. Päätökset on sen mukaisia.

        Kuka olet nimimerkki "Mielivaltaista"?
        Oletko joutunut työskentelemään firmassa,
        jossa sekä "yökkös" - että "kakkos"-mies ovat
        mielestäsi täyttäneet persoonallisuudeltaan narsistin
        kriteerit?

        Minä en ole.


    • Olettheend

      Itse olet tyhmä ,kuin saapas.

      • vaikkasitniin

        Enemmin tyhmä kun sydämetön kusipää!!!


      • Hjjggjjkk

        Mukavasti teillä lähtenyt aamu käyntiin... älkää nyt tyhjää nahisko!


      • vaikkasitniin kirjoitti:

        Enemmin tyhmä kun sydämetön kusipää!!!

        Ketä nimittelet "kusipääksi"?


      • Kuka on tyhmä kuin saapas?


    • Millainen yhteys teillä oli ja miten hän pilasi sen ? Oletteko puhunut edes ja tutustuneet kunnolla ?


    • omiasikuvittelet

      meillä mtn yhteyttä ole ollut eikä tule olemaankaan

      • noelleioleollut

        niin viesti ei voi sit sua koskee joten miksi märiset tyhjää.


      • Sovitaanniin

        Mutta kuvittelija en ole minä vaan sinä, aina uudestaan ja uuudestaan.


      • Oletko nainen vai mies?


    • Ensimmäinen kommenttini tähän keskusteluun:
      Kenelle aloitus on tarkoitettu? Miehelle vai naiselle?

      • Terv.ap

        Miehelle!!!


    • Osallistuin tänään, maanantaina 15.5
      ENSIMMÄISEN KERRAN tähän keskusteluun.
      Se sisälsi aika ikävää tekstiä

      - joku nimitteli jotakuta "tyhmäksi kuin saapas",
      - joku nimitteli jotakuta "kusipääksi"
      - joku nimitteli jotakuta "narsistiksi".

      Sekavuuden kruununa, joku kirjoitti, että firmasta erottaminen on työntekijän itsensä syy. Ja toinen (=erotettu työntekijäkö?) totesi, että johtajissa on paljon narsisteja.

      Nähdäkseni AINOAN JÄRKEVÄN KOMMENTIN keskusteluun kirjoitti "olenjokumies",
      joka kysyi
      - millainen yhteys oli kyseessä?
      - tunnettiinko kunnolla?
      - oliko puhuttu?

    • kokeilejotainmuuta

      Koska toimit väärällä tavalla.

      • antiollasitten

        En osaa toimia muutoin koska en tiedä mitä tein väärin. Nyt saa minun yrittämiset riittää!!!


      • kaikestapäätellen
        antiollasitten kirjoitti:

        En osaa toimia muutoin koska en tiedä mitä tein väärin. Nyt saa minun yrittämiset riittää!!!

        Et osaa kuin kirjoittaa palstalle?


    • kolmiodraamaaa

      Minä kadotin yhteyden sinuun koska kadotin puhelimen ja numeron. Minusta se oli merkki. Olihan se niin vaikea tilanne..en pystynyt siihen puolittaiseen. Kaikki tai ei mitään. En ole unohtanut sua.

    • Tämäsullem

      Pilata voi monella tapaa kuten hyvin tiedät. Kauanko ajattelit meidän esittämisen jatkuvan? Tiedän sun palaavan kun täältä luet vihjailuni. Siksi pyysit yhteyttä uudestaan.

    • lipstics

      Ehkä liikaa vielä tunteita.

      • ihmetttelenn

        Miten niitä voisi olla liikaa?


      • Bzbxbzj
        ihmetttelenn kirjoitti:

        Miten niitä voisi olla liikaa?

        Satuttaa itseään kun niitä on liikaa


    • Assanseudun_Viljami

      Vuosia sitten viestittely sopisi minuun. Muutama viikko sitten en ole saanut mitään viestejä. Voi olla että olet lähettänyt vanhaan numerooni jonka sait kaverilta. Mutta siis, miksi sinä et koskaan mene asiaan? Silloinkin minulle jäi täysin epäselväksi mitä olit minusta vailla. Ja niin, ympäripyöreydet kuten "yhteys" eivät kerro mitään. Sano suoraan jos kaipaat suhdetta äläkä yritä naamioida sitä ystävyydeksi ja näin saat suoran vastauksen kysymyksiisi eikä tarvitse jäädä vuosiksi ihmettelemään mitä oikein tapahtui.

    • Siksiko

      Katoko minä olen hetero ja sinä homoseksuelli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe