Moi.. eli siis ajattelin nyt sitte tänne tulla kysymään neuvoa. Mutta siis ongelmana on että olen jo 4 perättäistä yötä nähnyt samaa painajaista.. ensin olen kotona, jonka jälkeen vieras mies tulee hakemaan mut pois, ja vie isoon taloon. Mut viedään johonki suureen valkoiseen huoneeseen jossa on vieraita ihmisiä, jotka vaan täysin ilmeettöminö tuijottaa vaikka yritän puhua niille. Sit ne alkaa kävellä mua kohti, ja kaikki alkaa hakkaamaan, mun alle avautuu kuilu, jonne tipun, ja sitte herään. Ja aina se menee samalla tavalla koko uni :0 en uskalla enää nukkua! En kestä sitä enää... vaikka ei kuulosta kovin pahalta, mutta se on vaan niin todellisen tuntuinen
Joka yö sama painajainen!?
2
54
Vastaukset
- Lucid-Master
Tämä saattaa kuulistaa aivan hullulta, mutta toimii ainakin mulla:
Alan huudella kaikenlaista sopimatonta ja riisun housuni. Tämähän julkista aivan trollilta, mutta toimii sina mun kanssa.
Jos vain riisuu housut ja alkaa sitten harrastaa seksiä jonkin unessa olevan henkilön kanssa niin kauhu usein raukeaa. Ainoa ongelma on se, ettei unessa pysty ajattelemaan yhtä kirkkaasti kuin todellisuudessa. Itse olen vuosien mittaan kehittynyt melko taitavaksi lucid dreamer-iksi, mutten silti aina onnistu.
Kokeile. Jos onnistut, olet löytänyt hyödyllisen tavan pärjätä painajaisista. Ja käytännöllisen tavan masturboida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174