Metsikö perkkaus

Pajukkoa

Miksi kunta perkkauttaa työttömillä tontti metsiköitä nyt aivan väärään aikaan ,syksyllä nyt perkattu ala on vesonut kahta kauheammin,perkaaminen pitää tehdä heinä elokuun aikana niin vesomista ei tapahdu niin paljon,työttömillä ois nyt tärkeämpäätin työtä esim: keskusta alueen törkyjen siivoamista teiden varsilta ovat niin surkeassa kunnossa talven jäleltä että hirvittää.

12

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainrotia

      Sulle ei sitten mikään passaa,ja haluaisit määrätä kaikesta,siitäkin,mitä työttömillä teetätetään.Ei hän sua kukaan kiellä menemästä siivoamaan kylän raitteja,jos ne roskat sua haittaa!On todella ala-arvoista laittaa suomalaisia siivoamaan roskia,laittaisivat ne maahantunkeutujat niihin alaarvoisiin hommiin!

    • AhmedBenBellakka

      Kaipaatko kumppania?

      • kuisollakkaa

        Laiskaa ahmeddia en ottais mistään hinnasta,enkä kaipaa kumppania,mistäs niin päättelet???


    • Javähä-älyisiä

      Ala-arvoisia olette te suomalaiset roskaajat.

      • Siivouss

        kannattaa aina. Ja sitä riittää jokaiselle.


    • sotkijat

      Mee sit siivoamann,nytkin äiteenpäivän kunniaksi,vesisateessa...

    • perkku

      Ei meillä mitään ole perkkautettu.

    • työtömyysvex

      Katoppa kun syksyllä ei oo enää työttömiä...

    • Ibl

      Risukot pois risteyksistä ja puistoista ja uimarannoilta!

      • mielensäpahoittajat

        Uimarannoille tarvitaan panopusikoita
        sekä niiden viereen runkkauspusikoita.

        Aavalla rannalla kun alkaa vetelemään,
        niin siitä varmasti joku mielensä pahoittaa.


    • Teesinäkinnäin

      Kyllä minä ainakin kerään roskia, vaikka itse en olekaan niitä tuottanut, aina kun sattuu roskis oleman lähellä, niin siirränpä roskiksen viereen jätetyn paprun koriin.

    • Ibl

      Edellisellä kirjoittajalla hyvät tavat.Roskat ja Risukot pois katukuvasta( muualtakin).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe