pahamielituli

haikeamieli

Ajelin Rautalammin raittia kotiinpäin.Siellä pisti silmiin heti tämä suruliputus Mauno Koiviston poismenon johdosta.Tulin tänne kotiin Suonenjoelle ja yksi lippu vanhan paloaseman lipputangossa.No,oli myös seurakunta muistanut edesmennyttä presidenttiämme.Mistä tämä välinpitämättömyys.Hävettää tai nolottaa olla jotenkin täällä.

7

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualtatullut

No, no.Kyllä munkin mielestä Rautalammilla on valmeutunempaa porukkaa.Johtuisko,en osaa sanoo.Minkähän takia ei Rautalampi ei ole kaupunki ja Suonenjoki jotain muuta.Itse olen Suonenjoelta,mutta mun mielestä siellä on paremmin.

• ummikotko

Suonenjoella ei osata käsittää,mitä Koivisto sai aikaan.

• Olilippu

Vanhan kaupungintalon lipputangossa oli lippu, mut aika kehnosti muuten lippuja

• eihyvääaikaa

Jos joku kurppa kuolee, niin mitä ihmeellistä siinä on. Kun Kekkonen, meidän oikea pressa kuoli, niin häntä alettiin haukkua miten oli öykkäröinyt, juonut sekä käynyt naisissa. Sekö hienoa? Halonen kun kupsahtaa, niin voidaan juhlia sitä.

• Äijä77Vee

Voi sinua, reppana! Olet ilmeisesti saanut ohjeet elämääsi piiskan ja tukkapöllyn avulla. Et tule kokemaan normaalia loppuelämää koska elät satumaailmassa. Voi hyvänen aika: Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen. Ryssien juoksupoika eikä muuta. Toki jonkun oli se posti hoidettava, ettei Neuvostoliitto olisi muuttanut taas rajojaan. Elettiin aikoja jollioin kuka tahansa ulkopolitiikan asiantuntija olisi voinut hoitaa asiat. Se nyt vain sattui olemaan Kekkonen. Manu oli paljon pätevämpi, hän ei pelännyt, eikä nuollut.

• joo-p

Entäs Koiviston inkeriläislausunto ja puolet venäjää lappasi sisään.

• eisuurijohtaja

Eikös Koivisto haukkunut virolaisten itsenäistymispyrkimykset pystyyn? Piti niitä aivan turhana vouhkaamisena. Että sellainen ryssien juoksupoika hän. Vastusti toisten maiden itsenäistymistä eikä nähnyt siinä mitään hyvää. Pelkkä hyssykkä hän oli eikä eivät edes ryssät välittäneet siitä mitä mieltä hän on vaikka yrittikin heiltä mielistellä. Se oli aivan turhaa, se ei edistänyt mitään asiaa, vaan kertoi siitä että maan johtaja oli lähes turhan panttina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe