Hei,
Olen nyt pitkään miettinyt siirtymistä Canonista peilittömään Sonyyn ja vastaan tuli tällainen paketti: http://www.huuto.net/kohteet/sony-a7r-mark-ii--jarjestelmakamera--paketti/444020352
Oliskohan tuo järkevä paketti sillä tuossa on aika hyvin polttoväliä ajatellen ne objektiivit mitä olen harkinnut ostavani ja paketissa olisi myös adapteri jolla saisin nykyiset Canonin objektiivini tuossa toimimaan?
Vaihto Canonista peilittömään Sonyyn?
3
185
Vastaukset
- Canonisti_______minäkin
Sonyn jotkut rungot ovat kiinnostavia, mutta ongelma ovat objektiivit. Zeissit ovat hyviä ja kalliita, tuo zoomi on harvoja kelvollisia Sonyn omia objektiiveja. Sonyn jättäisin pois laskuista.
Itse vaihdoin Canonista Fujiin. Valokuvaus on itselläni pääasiassa. Jos harrastaa myös videokuvausta, niin kannattaa ajatella myös Panasonicia. Jos APS-C kennoinen ei riitä, on uusi GFX aika huima parannus verrattuna kinokoisiin. - 43534f
Mitähän meinaat valokuvata? Jos urheilua tai wildlifeä niin unohda ja jatka canonilla. Maisema ja potretti kameraksi ar2 ihan hyvä.
- Canonisti_______minäkin
Tuossa on asiaa. Vaihto vaihdon vuoksi ei ole järkevää, pitää olla joku peruste. Urheilu- ja eläinkuvauksessa Canon ja Nikon ovat yhä askeleen edellä, vaikka Fujin X T2:sta ja Olympuksen OM-D E-M1 mark II:sta pidetäänkin jo suorituskyvyltään lähes riittävinä. Pitkien teleobjektiivien valikoima Canonilla ja Nikonilla on kuitenkin ylivoimainen verrattuna yhteenkään peilittömään vaihtoehtoon.
Mitä taas vaihdossa Canonista Fujiin voitti? Kun vertaa 5D mark III:sta ja X Pro1:stä, sai lähes saman suorituskyvyn, mutta merkittävästi pienemmässä paketissa ja reilun kolmanneksen kevyempänä. Ero suorituskyvyssä oli hyvin hämärässä, jossa pienempi kenno ei pärjää.
http://camerasize.com/compare/#312,258
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2972696Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001409- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831251Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991235Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451073
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75976Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa23911- 33807