Hei,
Olen nyt pitkään miettinyt siirtymistä Canonista peilittömään Sonyyn ja vastaan tuli tällainen paketti: http://www.huuto.net/kohteet/sony-a7r-mark-ii--jarjestelmakamera--paketti/444020352
Oliskohan tuo järkevä paketti sillä tuossa on aika hyvin polttoväliä ajatellen ne objektiivit mitä olen harkinnut ostavani ja paketissa olisi myös adapteri jolla saisin nykyiset Canonin objektiivini tuossa toimimaan?
Vaihto Canonista peilittömään Sonyyn?
3
167
Vastaukset
- Canonisti_______minäkin
Sonyn jotkut rungot ovat kiinnostavia, mutta ongelma ovat objektiivit. Zeissit ovat hyviä ja kalliita, tuo zoomi on harvoja kelvollisia Sonyn omia objektiiveja. Sonyn jättäisin pois laskuista.
Itse vaihdoin Canonista Fujiin. Valokuvaus on itselläni pääasiassa. Jos harrastaa myös videokuvausta, niin kannattaa ajatella myös Panasonicia. Jos APS-C kennoinen ei riitä, on uusi GFX aika huima parannus verrattuna kinokoisiin. - 43534f
Mitähän meinaat valokuvata? Jos urheilua tai wildlifeä niin unohda ja jatka canonilla. Maisema ja potretti kameraksi ar2 ihan hyvä.
- Canonisti_______minäkin
Tuossa on asiaa. Vaihto vaihdon vuoksi ei ole järkevää, pitää olla joku peruste. Urheilu- ja eläinkuvauksessa Canon ja Nikon ovat yhä askeleen edellä, vaikka Fujin X T2:sta ja Olympuksen OM-D E-M1 mark II:sta pidetäänkin jo suorituskyvyltään lähes riittävinä. Pitkien teleobjektiivien valikoima Canonilla ja Nikonilla on kuitenkin ylivoimainen verrattuna yhteenkään peilittömään vaihtoehtoon.
Mitä taas vaihdossa Canonista Fujiin voitti? Kun vertaa 5D mark III:sta ja X Pro1:stä, sai lähes saman suorituskyvyn, mutta merkittävästi pienemmässä paketissa ja reilun kolmanneksen kevyempänä. Ero suorituskyvyssä oli hyvin hämärässä, jossa pienempi kenno ei pärjää.
http://camerasize.com/compare/#312,258
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045511Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1194749- 4082214
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292202Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1651150- 621081
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N91001Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73971Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948