Taksiyrittäjät

ladallakomeen

Miten käy taxiyrittäjille sitten kun vapautetaan koko homma kaikille halukkaille?

26

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miestaksiin

      Tuo on helevetin hyvä lakipäätös!! Tulee lidää työpaikkoja/töitä kuka vasn haluu tehä taxihommaa!! Tulee tervettä kilpailua tuohonki touhuun.

      • Oikein20171

        Totta! Kerrankin jotain positiivista.


    • kustipolkeee

      En aja millään tiikeritaksillä enkä überillä. Se lupavapaua ei tuo ammattotaitoo, kukaan ei valvo niitä. Hinnat voi tippua alkuun, mut en silti käytä noita.

    • l_adjutant

      Sehän käy kuin Ruotsissa tulee ugga bugga miehiä kuskeiksi ja kyytimaksua jos ei eyukäteen varmista niin maltaita maksaa ja eikä auta kuin maksaa... vituiksimeni, mutta eipä ole ainut asia tässä maassa.

    • Princesssss

      No sehän on omaa tyhmyyttä jos ei sovi hintaa etukäteen! Toi on just hyvä kun voi etukäteen tinkiä kyydin halvalla eikä tarvik maksaa kiskurihintoja kajaanin taksikuskeille!!!

      • Ounounouounounou

        Ne oo ollu mitään kiskurihintoja missään vaiheessa


      • matijuli
        Ounounouounounou kirjoitti:

        Ne oo ollu mitään kiskurihintoja missään vaiheessa

        todellakaan, eivät ole kiskurihintoja! Autot ja kuskit luotettavia, siistejä, kaikki toimii. Siis, miksi pilata hyvä järjestelmä!!!


    • pruuuuuum

      Ei ne mitääs kiskurihintoja ole, köyhälle on vaan kaikki kallista

    • Valotaxinkatollavilkkuu

      Losoperse tolppa-apinat nyt itkee ja kitisee kun monopolihinnoittelu ei enää takaakaan kiskurihintojen saamista.

      • Eiköyhä

        Loppuu tolppa-apinoitten ylimielisyys! Onhan se hieno ammatti....


    • InnokasKaasupedaali

      Minulla on jo valmis konsepti odottamassa; Teipit vaan mitsun kylykeen, trippimittari toimii taksamittarina, 0,5 eur/km. Sitten vaan kytkiselle asemalle ja lentokentälle parhaisiin aikoihin. Muut ajot tilauksesta, esim. Oulun keikka 300 eur mutkin. Toimii!

      • Oulussakäynyt

        Kiva idis. Sun Oulun kyytis tekis sun taksalla n. 90 eur. Nykyisellä taksillakin pääsee Ouluun alle kolmensadan. Kiva lokiikka sulla.


    • 6kerralla

      1000eur stadiin sivu edullinen keikka.

      • InnokasKaasupedaali

        Yksisuuntainen keikka stadiin irtoaa minulta jatkossa 300 eurolla. 300 euron oulun keikka on edestakaisin ja siellä ollaan koko päivä! Palatessa poiketaan vielä muhoksella alkossa.


    • Prinsinen

      Tosi hyvä homma! Monopoli touhu loppuu ja voi valita kuskin ja auton! Volkkariin ja skoodaan en istu

    • MB300D1985

      Museoautolla saa edelleen ajaa vapaasti taxia. Poliisi ei keksi miten siitä voisi sakottaa. Trafin byrokraatteja vituttaa.

    • kylläsenäinmenee

      jotenki tuntuu ,kun näitä viestejä lukee,että sama hoonosoomi kirjoittelee? mä ainakin ,jos taksia tarv.tilaan OIKEEN KAJJAANILAISEN OMISTAMAN/VAIKKA RENGIN AJAMAN TAKSIN.ei mtn.ählymsählym ym paskiaisia.

    • Mounapä

      Samahan se on mikä taksi tai kuka ajaa kunhan hinta on halpa. Kaikki muu on merkityksetöntä.

      • rollwithittehndaffoldil

        Ehkä sinusta? Minua kiinnostaa kovastikin se että kuljettajilla on koulutus, vastuu, mittari, ammatitaito, kunnossaolevat autot ja hinta hallussa. Näitä valvoo siis Taksiliitto, Uber ja muilta kuskeilta näitä ei juuri seurata , ajavat ja laskuttavat mitä haluavat. Minä en taas tiikeritaksilla aja ihan periaatteestakaan, maksakoon vaikka enemmän sitten.


      • Rytkyjytky
        rollwithittehndaffoldil kirjoitti:

        Ehkä sinusta? Minua kiinnostaa kovastikin se että kuljettajilla on koulutus, vastuu, mittari, ammatitaito, kunnossaolevat autot ja hinta hallussa. Näitä valvoo siis Taksiliitto, Uber ja muilta kuskeilta näitä ei juuri seurata , ajavat ja laskuttavat mitä haluavat. Minä en taas tiikeritaksilla aja ihan periaatteestakaan, maksakoon vaikka enemmän sitten.

        Ammattitaito, heh, heh...ja koulutus kuolen nauruun. Tolppa jomppeleilla ole mitään ammattipätevyys juttuja kuten esim. Bussikuskeilla tai rekkakuskeilla. Suurin osa kotona asuvia peräkammarin poikia. Suurin saavutus taksi yrittäjillä on se kälynen takki päällä laahustaa alkoon...näyttää hyvälle..jatkakaa.


    • UberKni

      Muuan kyydittävä levitti paljaan haarukkansa ja kysyi kelpaako tämä maksuksi. -Eipä ole noin isosta antaa takaisian, totesin.

      • kainuuntaksitkunniaan

        vanha vitsi.heh heh :(


      • UberKni

        Unohtui sanoa olen tumputtaja.


    • Kylläisäosaa

      Joo eipä oo tietookaan ammattitaidosta tai asiakkaan kohtelusta. Hyvä kun vapautuu tuo homma

    • Volovoskootavag

      Ja kajjaanin taksisuharit ei välitä liikennesäännöistä mittään, vejetään keskustassa törkeetä ylinoppeutta!!!

    • ihmettelenvaan

      Kumma juttu, en tiedä mistä te taksinne tilaatte mutta mulle ei oo ikinä sattunu paskaa palvelua tai kaaharia. Hiljaisia kuskeja on mut se on hyvä vaan, en ole itsekään aina juttutuulella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe