Äidittömillä ja lapsettomillakin on vapaus viettää/ jättää viettämättä tälläiset turhat juhlapyhät.
Aamulla ihmettelin, miksi taas liputetaan; eilen suruliputus Suomen parhaimman presidentin muistoksi, sitä edellisenä Snellman, jonka kuva on vanhoista seteleistä tuttu, taisi jotain aikoinaan tehdäkin suomalaisuuden hyväksi? Sitä ennen joku Eurooppa-päivä ( missä se europa on, miksi sitä pitää juhlia?)
Kaikille äideille erittäin aurinkoista äitienpäivää!!!
Paljon kukkia ja halauksia!!!
Toivotan hyvää äitienpäivää kaikille
onnittelut
1
379
Vastaukset 1
- Anonyymi
Aivan turha päivä satutetan nitä joiden äidit kuoleet vast edes,kuin nitä joilla ei lapsia ,vaikka haluaisivat. Satutetan nitä äitejä joille sututtu kun äiti ei jaksa kotoa mutanen aikuisen lapsen perhettä huolehtia ja olla hoitovastussa valmiustilassa 24h/ 7pävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831042
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su367900Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37558
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta156552