Gas Gas EC 125

gaasgaas

Onko kellään kokemuksia, tiiän kyllä huollon mutta kulutus ja viat/plussat

3

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gasgasVM08onkomiamopo

Ittellä on piikkinen gassu ec niin huoltoväli sama mitä muissa kisapiikeissa ja bensan kulutksesta sen verran, että tankilla ajaa 60-100km omien kokemuksien perusteella. Jos on koko päivän hajroittelemassa keulimista ei oo paha mennä koko tankin läpi. Plussana ainakin ittelle että enemmän ylävääntöä mitä esim kotarissa (ite tykkään) ja laatuosista kasattu repii myös tehoalueella aivan saatanasti (oon ajanu krossia 10v ja ktm 300cc 2t tallissa) voin kokemuksella sanoa. Miinuksia bensan kulutus, huoltoväli ja varaosien saanti. Varaosia ei paljoa suomesta ostella ellei halua itseään kipeäksi maksaa eli google auki ja espanjasta/italiasta tilaamaan. Mutta kaiken kaikkiaan jos on valmis huoltomaan kuin kisapiikkiä ja ei haittaa että varaosat joutuu muualta euroopasta tilaamaan pitemmällä toimitusajalla oikein kelpo mopo. Plussana on myös että harvemmalla tälläsiä leluja on, eli katseita ja testiajo pyyntejä tulee aivan varmasti. En kadu lainkaan että ostin gasgas enkä esim kotaria

• gaasgaas

Eikö maahantuojalta saa alkuperäis osia?

• Ahahahahs

Saa mutta maksaa vitusti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe