Jos nämä lentävät lautaset olisivat todellisia, miksi alienit olisivat näyttäytyneet vain joillekin hurahtaneille ufo-fanaatikoille? Jos alienit haluaisivat tulla nähdyiksi, he voisivat laskeutua Manhattanille, eikä jonnekin hiivatin tuntureille. Jos taas he eivät haluaisi tulla nähdyiksi miksi näyttäytyä ihmisille, jotka kuitenkin kertovat siitä heti kaikille mahdollisille tahoille.
Avaruusolennet eivät ole käyneet täällä
14
1680
Vastaukset
- puer86
Sitä sopiikin miettiä. Toisaalta voivathan ne yrittää tutkia maata, mutteivät halua tulla nähdyksi. Mutta tunnetusti pallollamme elelee tällä hetkellä yli 6 miljardia ihmistä ja kun ihmisiä on vähän kaikkialla, niin helpostipa joku alus saattaisi vahingossa tulla nähdyksi...
- JewelHunter
Ensiksi siksi, koska tämän planeetan asukkaat palvovat kaikkea mitä keksivät, eivätkä he halua sitä. Kaikki eivät ole ufo-fanaatikkoja kuten väität ja suurin osa kontakteista on mielenterveys ongelmista johtuvia psykooseja eli harhoja, valhetta ja itsepetosta.
- Särmä
>Jos nämä lentävät lautaset olisivat todellisia, miksi alienit olisivat näyttäytyneet vain joillekin hurahtaneille ufo-fanaatikoille?
Kummin päin tämä menee? Näkevätkö UFOja vain hurahtaneet fanaatikot, vai tuleeko ihmisestä hurahtanut fanaatikko jos hän ilmoittaa nähneensä UFOn?
Itse olen ainakin ollut huomaavinani, että nämä HF:t (Hurahtaneet Fanaatikot) ovat kokemuksistaan kertoneiden joukossa hyvin pienenä vähemmistönä. Yleensä havainnot tuntuvat olevan tasapainoisten ihmisten kertomia. Tunnenpa henkilökohtaisestikin sellaisia.
Ilmiöiden esiintymisstrategiaa olen itsekin miettinyt. JOS tuolla "ulkona" on jotain, tällainen sattumanvaraiselta vaikuttava pulpahtelu voisi olla selitettävissä massapsykologiselta kannalta.
EeTeiden esiinmarssi Manhattanilla aiheuttaisi epäilemättä ihmiskunnan valtavimman tunnekuohun, kulttuurishokin ja mielenmullistuksen historiansa aikana. Minä en ainakaan uskaltaisi ottaa vastuuta sellaisten aiheutumista (hieno sana), jos edustaisin kehittyneempää älyllisyyttä.
Saattaa olla, että toinen sivilisaatio haluaa kuitenkin hieman vihjaista että täällä ollaan. Ehkä he haluavat pedata ja valmistella meitä tulevaan miitinkiin. Silloin homma olisi bueno suorittaa juuri näin, kuin selittäisi pikkulapselle kuka ne lahjat oikeasti jouluna tuo. Ei totuutta kerralla töksäyttäen, vaan pikkuhiljaa kautta rantain asiaa lähestyen.- böö
Lenteleviä lautasia ei oo ku sillo ku avioparit tappelee. kaikenlaista sitä ihmiset kirjottelee. mielikuvitus tuottaa kummajaisia. pimeyttä on totisesti vaikka minkälaista tässä ns. tekopuhässä maassa, missä suurin osa kuuluu vielä ns. kristilliseen kirkkoon, vaikka kai se on muuttunu rituaalilaitokseksi. todellinen elämä löytyy Jeesuksen yhteydessä.
- kussukka
Olen ollut kiinnostunut UFO-ilmiöstä jo yli 40 vuotta, mutta en silti pidä itseäni fanaatikkona enkä hurahtaneena. Ufot eivät ole elämäni keskipiste, vaikka olen 4 x elämäni aikana nähnyt UFOn, eli siis ilmiön jonka voidaan luokitella tuntemattomaksi lentäväksi kohteeksi. Tunnen useita ihmisiä, jotka ovat myös nähneet UFOja, mutta heistäkin n. 90 % on pitänyt asian poissa julkisuudesta ja loput 10 % on ilmoittanut kokemuksensa ufotutkijoille, mutta halunnut pitää henkilöllisyytensä salassa.
Minä luulen, ettei näillä UFOilla/avaruusvierailijoilla ole ollut mitään kiinnostusta, ainakaan vielä, näyttäytyä meille maan asukkaille, vaan nämä ns. kontaktit ovatkin ehkä sattuneet vahingossa. Saattaahan esim. meidän ilmakehämme olla niin saastunut, että he kuolisivat heti tänne tultuaan tai joku muu syy, kuten vois kuvitella heidän omistavan niin korkean teknologian, että he pystyvät seuraamaan meitä ja maapalloa täysin näkymättömissä.- raato
Minäkin tiedän 5 ystävää jotka ovat nähneet ufon mutta ei ole tuonut sitä julkisuuteen ja ihan tavallisia ihmisiä ovat ja osa vielä uskovaisia.
- Huomatkaa
Omituisia asioita kokeneet "tavalliset" ihmiset eivät yleensä ole kovin innokkaita puhumaan kokemuksistaan, koska he luultavasti leimautuisivat höyrypäiksi. He ovat raukkamaisia pelkureita.
- epes
No ei tietenkään laskeudu mihinkään Manhanttanille yms. julkiseen paikkaan,koska siitä syntyisi KAAOS ihmisten keskuudessa, moni asia menisi uusiin "puihin" jne... ajatteleppas asiaa!! Tuskin "NE" mitään tyhmiä ole ja jos ja kun ovat tutkineet ja nähneet ihmisen historiaa ja käyttäytymistä , varmaan tietänevät mitä tapahtuisi !!!????
Ne on näyttäytyny aluksi tavallisille ihmisille. Sitten kun ne vähän vihjaa kaverille ufosta, niin tätä pidetään hurahtaneena ufo-fanaatikkona.
Jos ne on käyny täällä jo kauan sitten. Huomannut, että on kehitys vähän heikossa vaiheessa. Nyt pitää Maata vain välilaskupaikkana.- Kosminen valtatie
Ehkä ne (ET:t) suunnittelevat maapallon hävittämistä kosmisen kulkuväylän tieltä samalla tavalla kuin ihminen hävittää muurahaispesän moottoritietä rakentessaan.
- Särmä
Kosminen valtatie kirjoitti:
Ehkä ne (ET:t) suunnittelevat maapallon hävittämistä kosmisen kulkuväylän tieltä samalla tavalla kuin ihminen hävittää muurahaispesän moottoritietä rakentessaan.
Toisaalta, luulisi niin edistyneen populan olevan jo meitä sivistyneempiä. Ja mekin sammutamme jo nykyisinkin pelit oitis, kun skutsista vääntäytyy joku liitokurren papanaa esitellen.
Minäkin pidän muuten kirjasta valtavasti:-)
- jerkku
mistäs sitä kukaan voi mennä sanomaan ettei ole nähnet avaruusoliota,esim kaupan kassajonossahan niitä voi olla vaikka kuinka monta,vai kysyttekö jokaiselta että onko tämä alien.
- Liner
Kyllähän noita havaintoja on joskus raportoitu suurissa kaupungeissakin. Mm. New Yorkista ja Mexico Citysta. Mexico Cityn tapaus näkyi myös Suomen televisiossa ja siitä raportoitiin paikallisessa radiossa livenä... Videokuvaa näytettiin ainakin YLE:n puoli yhdeksän uutisissa, jos oikein muistan. Kaiken lisäksi havainnot tehtiin keskellä kirkasta päivää.
Kuvia kuvatusta videosta on tässä:
http://www.skiesare.demon.co.uk/ufopics.htm
Netissä on pyörinyt myös tuo videopätkä, mutta en äkkiseltään löytänyt yhtään toimivaa linkkiä. Joka tapauksessa, tapaukseen liittyviä videoita ei ainakaan toistaiseksi ole voitu todistaa väärennöksiksi. Linkin takana on perusteellinen yhteenveto videostakin.
Kaikki ufo-havainnot eivät suinkaan ole vain yksinäisten pimeässä kotimatkaansa tehneiden mökkihöperöiden ilmoittamia. Mukana on myös joukkohavaintoja. Sen tässä halusin tuoda ilmi. Ärsyttää, kun jotkut haluavat tuomita kaikkia havaintoja tehneet pipipäiksi, vaikka käsittelisivätkin asiaa järkevästi.- Daanikeeen
Linkki ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639