Pääsitkö esivalinta-kokeen seuraavaan osioon! Hienoa :). Täälä voitaisiin puhua tulevista pääsykokeista: matikka-osiot, haastattelut (yksilö ja ryhmä), mitä muistaa pääsykokeisiin mennessä, edellisien vuosien kysymyksiä haastiksissa ymym... !!!
Sh pääsykokeet!
14
984
Vastaukset
- Kertokaaa
Millaisia kysymyksiä ryhmähaastattelussa yleensä on? Tai mitä eroa on ryhmäkeskustelulla tai haastattelulla?
- Sapemies
Mä voin kertoilla mitä oli tuolla enkkupuolen haastatteluissa. Arcadassa oli ensin 12 hengen tilanne jossa piti ratkaista porukalla eettinen tehtävä. Sit 6h "haastattelu" jossa lähinnä puhuttiin taustoista ja juteltiin niitä näitä.
Metropoliassa oli kolmen hengen ryhmät, ensin ongelmanratkaisu tehtäviä, sit vartti keskenään puhumista aiheesta "päihderiippuvaisten raskaana olevien naisten hoito ja onko mielestäsi pakkohoito oikeutettua" sit viis minuuttia aiheesta "millaista luulet amk opiskelun olevan ja mitä odotat siltä" - Jännittäjä
Valintakoe sisältää kaksi osaa. Onko kellään mitään tietoa mitä Tamkissa mahtaa olla edessä?
- Sekasinn
Onko täällä kukaan joka olisi päässyt HAMK:iin ? Itse olen ainakin :) onko HAMK:issa joku ennakkomateriaali ?
- Heipparallaaa
Täällä kanssa yksi kiinnostunut HAMK:n pääsykokeista. Millaiset ovat (lähinnä tuo matematiikka osio jännittää) :)
- ffdd
Mikä vois olla ryhmähaastattelun keskustelun aihe? viime vuonna oli kuulema sote-uudistus.
- kkkppttg
Voisi olla aika ajankohtainen aihe tuo sote-uudistus.
- Pihalla.fi
Entä onko tuo ryhmätehtävä millainen? Ryhmähaastattelu siis. Kierretäänkö vuorotellen vastaten kysymyksiin kuten miksi hait ,vahvuudet ja heikkoudet jne vai keskustelua sote-uudistuksista jne muista?
- perhana365
JAMK ilmoittaa nettisivuillaan videossa, että sh-puolen valintakokeessa testataan matikan osaamista? Millaisia laskuja ja saako käyttää laskinta?
Muuten valintakoekutsukirjeessä oli vain, että "sisältää ryhmätilanteen ja kirjallisen tehtävän" "tutustu ennakkomateriaaliin". Itse kutsukirjeessä ei matikasta puhuta mitään. - Uteliastonttu
Laurea sh pääsykokeet kiinnostaa :) !
- Juuhy
Koska saa selville tiedon kouluun pääsystä? Saako aiemmin kun 30.6?
- Entajuayhtäään
Millanen HAMK:in sh valintakoe on ? Kiinnostaa!!
En tiiä yhtään millanen se on! Ja mitä siihen tarvitaan! - Kokematon123
Metropoliaan ja laureaan kutsu saatu! Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisten kokeista ja haastatteluista :)
- Heeeeelppppuu
Onko pääsykokeissa tavannut olla lääkelaskuja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512966- 312143
- 121755
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191753- 171677
- 181489
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121476- 481466
- 91423