Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ikävä totuus sinulle mies

huvittaa

Kelpasit nipinnapin vain kun sinulla oli rahaa. Nyt et kelpaa kellekään.

15

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen.otaksuin.jo

      Tiedän,sillä he eräät kertoivat jo aiemmin sen.

      • katalalta.naiselta

        Ja nykyään olet PA-kirkonrotta luuseri.
        Huomasit että rahalla saa hetken rakkautta. No joo,kun miettii sun pärstääsi niin ihme että edes rahalla saat.


    • Rakkaanikanssa

      Niin oli ja tulee olemaan ne kaikki kanssani jaan. Kaikki mikä on minun on myös hänen.

    • naiselta

      En ole koskaan ymmärtänyt mitä väliä rahalla on.

      • enitsekäänsaamuuten

        Huorille on aika paljonkin väliä.


    • huonohomma

      Ei voi mitään, minkäs teet kun ei ole rahaa.

    • Vastauseräältämieheltä

      Aika outo kirjoitus, kenelle olikin. Kyllä kai ihminen kelpaa toiselle, oli rahatilanne mikä hyvänsä. En ymmärrä näitä rahan perässä juoksevia naisia. Sekö se on ainoa motiivi tykätä toisesta ja olla yhdessä? Jotain puuttuu sieltä yläkerrasta ja taitaa jäädä puuttumaankin. Rakkauden hinta on tällä naisella siis raha.

      • ehkäjoillekkinonraha

        Sitä minäkin ihmettelen, eikö ihminen ole tärkeämpi kuin raha?


    • eirahatakaaonnea

      Niinpä, hyi ahnetta aloittajaa. Tunteet rahaa tärkeämpää ainakin minulle. Nainen olen.

    • pitääpaikkaansa

      Sinäpä sen puit hyvin sanoiksi tuon naisten yleisen ajattelumallin. Olen kokeillut tuota ja se pitää niin paikkaansa.
      Aito välittäminen selvii kun rahat loppuu.Aito ihminen jää ja feikkaajat kaikkoaa.
      Todistaa myös hyvin sitä että rahalla saa mitä vain niin kauan kun sitä riittää paljon.

    • kunhaneikusetetaenää

      erittäin helpottava ja rehellinen totuuus

    • Ettainnutietäähahaa

      Voi olla mutta seksi ainakin maistuu vielä exän kanssa :D

    • enmaksavaimosta

      aloittaja kertoo olevansa maksullinen "vaimo". se että monet naiset ovat miesten kanssa hyötyäkseen taloudellisesti ei tietenkään ole uusi tieto, mutta se on minulle uutta että he kehuvat sillä ominaisuudellaan itseään.

    • Mlkmikämlku

      Ikävämpi totuus että perhetuttu varastaa naisen. Kirosana mikä liero. Alinta kastia. Kumma jos ei jätkän omatunto soimaa.

    • Ensintyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe