YKSINHUOLTAJA ÄITI, PAHEMPI KUIN ITSE HITLER

Yh_äiti_itsekin

Olen surullisena seurannut useamman yksinhuoltaja äidin toimia lasten/lapsen isän suuntaan.
Äidin puolelta lapsia käytetään lyömäaseena ja kiltit isät ottavat vastaan kaiken ettei lapset kärsisi. Hitler äidit rankaisevat lasten isää kun hänellä asiat ovat vihdoin hyvin toisen kumppanin kanssa vaikka äidit itse ovat halunneet aikanaan erota.
Oma neuvoni on, että isien kannattaisi antaa kuva, että ovat hulttioita ja juoppoja jotta lapset eivät joutuisi Hitler äidin pompoteltavaksi.
Kun on kunnon isä ja kansalainen joka haluaa tavata ja hoitaa oman osuutensa lapsen/lapsien hoidossa ja kasvatuksessa niin lasten äiti voi yhdestä hoitotunnista tehdä kynnyskysymyksen ja rangaista isää kohtuuttomilla vkl ja vko tuntien pakollisilla hoitotunneilla. Äiti kyllä voi lomailla kaikki lomaviikkonsa niin että isä hoitaa lapset eikä isällä ole mitään muuta mahdollisuutta.
Onko niin, että yh äidit haluavat uuden perheen kärsivän siitä että itse ovat halunneet eron? Onko katkeruus nostanut päätään kun lapset tykkäävät uudesta "äitipuolesta" ja viihtyvät isän luona? Meneekö äideillä itsellään asiat huonommin kuin ennen ja tekevät kaikkensa myrkyttääkseen entisen puolison uuden perheen? Vai onko sittenkin niin että haluavat takaisin lasten isän keinolla millä hyvänsä käyttämällä lapsia välikätenä? Toivon sydämestäni, että kaikki isät ottavat itseään niskasta kiinni eivätkä alistu entisten puolisoiden manipuloitavaksi. Lapsen etu on vain se että lapsi voi hyvin ja hänellä on rakastava äiti ja isä ja se ei ole tunnista tai vkl kiinni. Jotkut yh äidit ovat hirviöitä ja hitlereitä ja puhun siitä mitä näen harva se päivä.

42

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäänetäänToisinPäin

      Sama koskee myös joitakin lähiympäristöni yh-isejä. Olisin voinut vaihtaa joka kohtaan äidin tilalle isä ja hyvin olisi avaus toiminut. Lisään tähän, että olen vain sivustaseuraaja, en yyhoo, en eronnut.

    • HyvinToimii

      Olen surullisena seurannut useamman yksinhuoltajaisän toimia lasten/lapsen äidin suuntaan.
      Isän puolelta lapsia käytetään lyömäaseena ja kiltit äidit ottavat vastaan kaiken etteivät lapset kärsisi. Hitler-isät rankaisevat lasten äitiä, kun hänellä asiat ovat vihdoin hyvin toisen kumppanin kanssa vaikka isät itse ovat halunneet aikanaan erota.

      Oma neuvoni on, että äitien kannattaisi antaa kuva, että ovat hulttioita ja juoppoja, jotta lapset eivät joutuisi Hitler-isän pompoteltavaksi.

      Kun on kunnon äiti ja kansalainen, joka haluaa tavata ja hoitaa oman osuutensa lapsen/lapsien hoidossa ja kasvatuksessa niin lasten isä voi yhdestä hoitotunnista tehdä kynnyskysymyksen ja rangaista äitiä kohtuuttomilla vkl ja vko tuntien pakollisilla hoitotunneilla. Isä kyllä voi lomailla kaikki lomaviikkonsa niin, että äiti hoitaa lapset eikä äidillä ole mitään muuta mahdollisuutta.

      Onko niin, että yh-isät haluavat uuden perheen kärsivän siitä, että itse ovat halunneet eron? Onko katkeruus nostanut päätään, kun lapset tykkäävät uudesta "isäpuolesta" ja viihtyvät äidin luona? Meneekö iseillä itsellään asiat huonommin kuin ennen ja tekevät kaikkensa myrkyttääkseen entisen puolison uuden perheen? Vai onko sittenkin niin, että haluavat takaisin lasten äidin keinolla millä hyvänsä käyttämällä lapsia välikätenä? Toivon sydämestäni, että kaikki äidit ottavat itseään niskasta kiinni eivätkä alistu entisten puolisoiden manipuloitavaksi. Lapsen etu on vain se että lapsi voi hyvin ja hänellä on rakastava isä ja äiti ja se ei ole tunnista tai vkl kiinni. Jotkut yh isät ovat hirviöitä ja hitlereitä ja puhun siitä mitä näen harva se päivä.

    • YKSINHUOLTAJUUS

      TARKOITUSHAKUINEN SOSIAALITOIMEN/ LASTENSUOJELUN "YKSINHUOLTAJUUS" ON SAIRAUTTA, TODELLA VAKAVA
      SAIRAUS JOKA TOLEE HETI KRIMINALISOIDA. LASTENSUOJELU
      EI OLE LAPSEN ETU ISÄTTÖMÄNÄ !!!

      • HyvinToimii

        Ai, minä kyllä tunnen kaksi yksinhuoltajaisää. Pitääkö tämäkin nyt sitten kriminalisoida? Sääli, he ovat olleet todella hyviä huoltajia lapsilleen.

        Älä muuten ota sitä kaljaa ja pilleriä sekaisin, kun kirjoituksesi alkaa olla noinkin vaikealukuista. :D


      • YKSINHUOLTAJUUS
        HyvinToimii kirjoitti:

        Ai, minä kyllä tunnen kaksi yksinhuoltajaisää. Pitääkö tämäkin nyt sitten kriminalisoida? Sääli, he ovat olleet todella hyviä huoltajia lapsilleen.

        Älä muuten ota sitä kaljaa ja pilleriä sekaisin, kun kirjoituksesi alkaa olla noinkin vaikealukuista. :D

        Koskee niin äitiä- kuin isääkin; jotain arvostusta, kunnioitusta lapsen toista vanhempaa kohtaan. Yhdessä lapset tehdään/ tehtiin- yhdessä huolletaan, hoidetaan, kasvatetaan..


      • HyvinToimii

        Kiitos, vihdoinkin yhdestä järkevästä kommentista. Jatka tällä linjalla.


      • YKSINHUOLTAJUUS
        HyvinToimii kirjoitti:

        Kiitos, vihdoinkin yhdestä järkevästä kommentista. Jatka tällä linjalla.

        on sairaus; todella vakava sairaus joka tulee heti kriminalisoida
        perusteettomana ja puuttua "viranmomais-" menettelyssä..


      • HyvinToimii

        No eipä tuo sinun selväjärkinen hetkesi kovin kauan kestänytkään. Hyvin ymmärrän, miksi sinulla ei ole mitään osuutta lastesi elämään.


      • YKSINHUOLTAJUUS
        HyvinToimii kirjoitti:

        No eipä tuo sinun selväjärkinen hetkesi kovin kauan kestänytkään. Hyvin ymmärrän, miksi sinulla ei ole mitään osuutta lastesi elämään.

        HUONOSTI TOIMII;
        No eipä tuo sinun selväjärkinen hetkesi kovin kauan Raision vieraannuttaja "viranomaisten" kanssa kestänytkään. Hyvin ymmärrän, miksi sinulla ei ole mitään osuutta lastesi elämään.
        LAPSELLA ON ISÄKIN !!!


      • yh_äiti_itsekin
        YKSINHUOLTAJUUS kirjoitti:

        Koskee niin äitiä- kuin isääkin; jotain arvostusta, kunnioitusta lapsen toista vanhempaa kohtaan. Yhdessä lapset tehdään/ tehtiin- yhdessä huolletaan, hoidetaan, kasvatetaan..

        Kumpa olisikin niin helppoa. Mitä sana yhdessä merkitsee joillekin hirviö äideille jotka haluavat satuttaa entistä puolisoa? Itse ovat halunneet vapauden ja nyt isää pitää rangaista jostain. Mistä?


      • HyvinToimii
        yh_äiti_itsekin kirjoitti:

        Kumpa olisikin niin helppoa. Mitä sana yhdessä merkitsee joillekin hirviö äideille jotka haluavat satuttaa entistä puolisoa? Itse ovat halunneet vapauden ja nyt isää pitää rangaista jostain. Mistä?

        Mutta sitten on myös hirviöisejä, jotka vaikeuttavat kaikin tavoin ex-vaimonsa elämää kuin myös oikein kunnollisia yh-isejä.

        Mikä teitä riivaa, kun näette kaiken mustavalkoisena vai onko syynä vain alhainen älykkyys?


      • HuonostiToimii
        HyvinToimii kirjoitti:

        Mutta sitten on myös hirviöisejä, jotka vaikeuttavat kaikin tavoin ex-vaimonsa elämää kuin myös oikein kunnollisia yh-isejä.

        Mikä teitä riivaa, kun näette kaiken mustavalkoisena vai onko syynä vain alhainen älykkyys?

        Mutta sitten on myös hirviö "äitejä"; lapsen tarkoitushakuisia vieraannuttajia, sosiaalitoimen, "lastensuojelun" tarkoitus-hakuisia "yksinhuoltajia" perättömin lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, jotka vaikeuttavat kaikin tavoin ex-miehensä elämää perättömin "viranomais-" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa.

        Mikä teitä vieraannuttaja "äitejä- ja viranomaisia" riivaa, kun näette kaiken mustavalkoisena vai onko syynä vain alhainen älykkyys?


    • Etäisäpompottaa

      Jaa.. Mulla jäi just oma suunniteltu reissu (ilman lasta) väliin kun etäisä taas perui tapaamisen viime hetkellä..

      • vieraannuttajaäiti

        ja "viranomainen pommittaa;
        Jaa.. Mulla jäi just oma suunniteltu reissu (ilman lasta) väliin
        kun "lähiäiti" taas perui tapaamisen, kuten viimeiset 10 vuotta
        on perusteettoasti tapahtunut perättömin "viranomais-" lausumin, selvityksin, vieraannuttamisin lapsen olosuhteista luonnehäiriöisessä "viranomais-" menettelyssä-.


    • ettämitenkäs

      Juupa juu ja taas. En vähättele aloittajan ahdinkoa, mutta miten minusta tuntuu että sama mies jaksaa joka palstalla itkeä tai sitten näitä reppanoita on useita todellakin. Voi voi kun minä lähiäitinä toivoisin että isä välittäisi kolmesta lapsestaan ja ottaisi sitä vastuuta. Mutta kun hänen mielestään ero ja muuttaminen merkitsee sitä että nyt saa mennä ja tehdä kuinka huvittaa. Me olemme lasten kanssa koko kesän jumissa kotona, arvaa vaan kiinnostaako isää mitkään yhteiset pelisäännöt tai yhteinen että lapsille olisi kiva kesä järjestynyt. Kaikki mahdollisuudet siihen olisi ollut, mutta kun isää kiinnostaa enempi se oma napa, häviämiset, juopottelut, löhöäminen.... Kyllä hän saisi lasten kanssa olla, en ole todellakaan vieroittamassa lapsia isältään. Mutta kun isä haluaa nyt kiusata niin minkäs teet. Ei vaan onneton narsisti tajua että kiusaa enemmän lapsia kuin minua. Että näin se vaan menee, elämä ei ole mustavalkoista, kusipäitä löytyy niin isistä kuin äideistä. Ja voipi olla että jossain vaiheessa kun tästä kiusaajasta eroon lopullisesti pääsen, haen lähestymiskiellon lasten ja itseni parhaaksi, koska henkisesti tällainen pelleily ja pelaaminen on raskasta, eikä tee lapsillekaan hyvää.

      • ettämitenkäs

        Juupa juu ja taas. En vähättele aloittajan ahdinkoa, mutta miten minusta tuntuu, että sama nainen- jaksaa joka palstalla itkeä tai sitten näitä reppanoita on useita todellakin. Voi voi kun minä vieraannutettuna isänä Raision kaupungin perättömin "viran-omais-" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olo- suhteista toivoisin, että "äiti-" välittäisi kahdesta lapsestaan ja ottaisi sitä vastuuta. Mutta kun hänen mielestään ero- ja muut-
        taminen merkitsee sitä, että nyt saa mennä ja tehdä lasten kans-sa kuinka huvitta; vieraannuttaa yhteiset lapset omasta isästään, isovanhemmistaan ym. isänpuoleisesta suvustaan yhteistyössä Raision kaupungin vieraannuttaja "viranomaisten-" kanssa luonnehäiriöisessä "viranomais-" menettelyssä. Me olemme las-ten kanssa koko kesän "jumissa kotona", arvaa vaan kiinnostaako "äitiä- ja viranomaisia-" mitkään yhteiset pelisäännöt tai yhteinen että lapsille olisi kiva kesä ja elämä järjestynyt viimeisen 10 vuo-den aikana. Kaikki mahdollisuudet siihen olisi ollut, mutta kun "äitiä- ja viranomaisia-" kiinnostaa enempi se oma napa, häviä-miset, juopottelut, löhöäminen ja lapsen tarkoitushakuinen vieraannutus perästtömin selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.... Kyllä hän saisi lasten kanssa olla, en ole todella-kaan vieroittamassa lapsia äidistään. Mutta kun "äiti- ja viran-omaiset-" haluaa nyt kiusata niin minkäs teet. Ei vaan onneton "narsisti" tajua, että kiusaa enemmän lapsia kuin minua isänä.
        Että näin se vaan menee; elämä ei ole viranomaiset musta-valkoista, kusipäitä löytyy niin isistä kuin äideistä. Ja voipi olla että jossain vaiheessa kun tästä "viranomais-" helvetistä, kiusaajista eroon lopullisesti pääsen, haen lähestymiskiellon lasteni- ja itseni parhaaksi, koska henkisesti tällainen "viran-omais-" pelleily, lapsen tarkoitushakuinen vieraannuttaminen
        ja pelaaminen lapsen terveydellä- ja hyvinvoinnilla on raskasta, eikä tee lapsillekaan hyvää.


      • Yhakka

        Aamen! Sama täällä!


      • YKSINHUOLTAJUUS
        Yhakka kirjoitti:

        Aamen! Sama täällä!

        MIKSI OLET YKSINHUOLTAJA????!!!!
        YKSINHUOLTAJUUS" ON SAIRAUTTA, TODELLA VAKAVA
        SAIRAUS JOKA TULEE HETI KRIMINALISOIDA. LASTEN-SUOJELU EI OLE LAPSEN ETU ISÄTTÖMÄNÄ !!!
        LAPSEN VANHEMPIA- JA HUOLTAJIA OVAT ISÄ JA ÄITI;
        EI YKSIN ÄITI TAI ISÄ, YMMÄRRETTY???!!!


      • Onnellinenyksinhuoltaja
        YKSINHUOLTAJUUS kirjoitti:

        MIKSI OLET YKSINHUOLTAJA????!!!!
        YKSINHUOLTAJUUS" ON SAIRAUTTA, TODELLA VAKAVA
        SAIRAUS JOKA TULEE HETI KRIMINALISOIDA. LASTEN-SUOJELU EI OLE LAPSEN ETU ISÄTTÖMÄNÄ !!!
        LAPSEN VANHEMPIA- JA HUOLTAJIA OVAT ISÄ JA ÄITI;
        EI YKSIN ÄITI TAI ISÄ, YMMÄRRETTY???!!!

        Minä olen yksinhuoltaja,koska tykkään hoitaa yksin kodin ja lapset. Ahdistuin parisuhteessa. Helpompaa ilman ukon läsnäoloa. Niin ja meillä ei huudeta eikä ole väkivaltaa. Harmonia ja rauha tässä kodissa ja siistiä. Käykö kenties kateeksi.. Eikä minun ole tarvetta vakuutella tai tuoda tätä joka hetki julki. Olemme vain ja elämme onnellisina.


    • Olettosisairasmieleltäsi

      MIKSI KYTTÄÄT TOISTEN ELÄMÄÄ? ONKO OMASI NIIN TYLSÄ ETTEI OLE MITÄÄ MUUTA TEKEMISTÄ KUN ISTUA IKKUNAN ÄÄRESSÄ TAI KUVATA TOISTEN IHMSTEN ELÄMÄÄ JUORUTA NIISTÄ.

      Sinä olet se surullinen ihminen joka häiritsee ja juoruaa toisten ihmisten elämästä ja vielä kertoo asioita omasta päästä.

      Semmoinen ihminen on tosi tosi sairas mieletään.

      Etsi itselle harrastus jossa ei tarvi tylsänä seurata ja kuvat toisten elämää ja haukkua heitä.

      Miksi olet jäänyt yksin,varmasti siksi kun et tee muuta kun seuraat naapureita ja haukut heitä... olisi kurjaa jos meillä olisi tuollanen naapuri joka kuvaisi meitä ja juoruisi meidän tekemisistä. Voihan olla että joku haukkuu ja kuvaa sinua ja nauraa sun harrastukselle...

      Mene hakemaan apua tuohon mielen tilaan, voisi olla kivampi elää omaa elämää ja jättää tositen ihmiset rauhaan.
      Minä niin säälin sun olotilaa, hae sitä apua ian jottei loppuelämä mene pilalle sulla.

      • Oletkosisairasmieleltäsi

        MIKSI KYTTÄÄT TOISTEN ELÄMÄÄ? ONKO OMASI NIIN TYLSÄ ETTEI OLE MITÄÄ MUUTA TEKEMISTÄ KUN ISTUA IKKUNAN ÄÄRESSÄ TAI KUVATA TOISTEN IHMSTEN ELÄ
        MÄÄ JUORUTA NIISTÄ.

        Sinä olet se surullinen "äiti- ja viranomainen" joka häiritsee
        ja juoruaa toisten ihmisten elämästä ja vielä kertoo asioita omasta päästä.

        Semmoinen "äiti- ja viranomainen" on tosi tosi sairas
        mieleltään.

        Etsi itselle harrastus jossa ei tarvitse tylsänä seurata ja
        kuvata toisten elämää ja haukkua heitä.

        Miksi olet jäänyt yksin, varmasti siksi kun et tee muuta kun seuraat naapureita ja haukut heitä... olisi kurjaa jos meillä
        olisi tuollanen naapuri, joka kuvaisi meitä ja juoruisi meidän tekemisistä. Voihan olla, että joku haukkuu ja kuvaa sinua ja nauraa sun harrastukselle...

        Mene hakemaan apua tuohon "äidin- ja viranomaisten"
        mielentilaan perättömin "viranomais-" lausumin, selvityksin, vieraannuttamisin lapsen olosuhteista; voisi olla kivampi
        elää omaa elämää ja jättää tositen ihmiset rauhaan. Minä
        niin säälin sun olotilaa, hae sitä apua pian, jottei loppuelämä mene pilalle sulla. Opettele kirjoittamaan..


    • Mites. Jos lasten äiti on alunperinkin luonteeltaan "SYNNYNNÄINEN YKSINHUOLTAJA".

      • YKSINHUOLTAJUUS

        TARKOITUSHAKUINEN SOSIAALITOIMEN/ LASTENSUOJELUN "YKSINHUOLTAJUUS" ON SAIRAUTTA, TODELLA VAKAVA SAIRAUS JOKA TOLEE HETI KRIMINALISOIDA. LASTENSUOJELU EI OLE LAPSEN ETU ISÄTTÖMÄNÄ !!!


    • Tarkoitan tuolla "SYNNYNNÄINEN YKSINHUOLTAJA" termillä sitä, että toisilla naisilla seksi on vain vallankäytön välina ja on olemassa vain lisääntymistarkoitukseen.

      • YKSINHUOLTAJUUS

        TARKOITUSHAKUINEN SOSIAALITOIMEN/ LASTENSUOJELUN "YKSINHUOLTAJUUS" ON SAIRAUTTA, TODELLA VAKAVA SAIRAUS JOKA TOLEE HETI KRIMINALISOIDA. LASTENSUOJELU EI OLE LAPSEN ETU ISÄTTÖMÄNÄ !!!


      • Acekki

        Tarkoitatko aseksuaalia? Itse olen sellainen ja kyllä käytin seksiä lisääntymiseen en huvitteluun.


      • JUURINÄI
        Acekki kirjoitti:

        Tarkoitatko aseksuaalia? Itse olen sellainen ja kyllä käytin seksiä lisääntymiseen en huvitteluun.

        TARKOITUSHAKUINEN SOSIAALITOIMEN/ LASTENSUOJELUN "YKSINHUOLTAJUUS" ON SAIRAUTTA, TODELLA VAKAVA SAIRAUS JOKA TOLEE HETI KRIMINALISOIDA. LASTENSUOJELU EI OLE LAPSEN ETU ISÄTTÖMÄNÄ !!!


    • Eliitti aiheuttaa avioeroja.

    • ioyyokjg

      RAISION LASTEN"SUOJELU"VIRANOMAISET OVAT PAHEMPIA KUIN ELIITTI-HILTER JA TAHALLAAN VIERAANNUTTAVAT LAPSET ÄIDISTÄ JOLLOIN HEISTÄ TULEE SOSIAALIHUOLLON ASIAKKAITA JA VIRANOMAISTEN VALLAN ALAISIA!

      • OIKAISU

        RAISION KAUPUNGIN "LASTENSUOJELU-" VIRANOMAISET PERÄTTÖMIN LAUSUMIN, SELVITYKSIN TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA YHTEISTYÖSSÄ LAPSEN "ÄIDIN-" KANSSA OVAT PAHEMPIA KUIN ELIITTI-HILTER JA TARKOI-TUSHAKUISESTI VIERAANNUTTAVAT LAPSET OMASTA ISÄSTÄÄN- JA ISOVANHEMMISTAAN YM. ISÄNPUOLEISESTA SUVUSTAAN; LAPSEN OMAN ISÄN HUOLLOSTA, HOIDOSTA, KASVATUKSESTA, JOLLOIN HEISTÄ TULEE "ÄIDIN-" KANSSA SOSIAALIHUOLLON ASIAKKAITA JA VIRANOMAISTEN MIELIVALLAN ALAISIA VIERAANNUTTAESSAAN LAPSET OMASTA ISÄSTÄÄN PERÄTTÖMIN LAUSUMIN, SELVITYKSIN TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA "VIRANOMAIS-" MIELENVIKAISUUDESSA!!!


    • Onko tässä kaksi vai kirjoittajaa ja toinen on eliitin trolli-peikko ?

    • taitaa olla kaksi kirjoittajaa ja kolmas on eliitin trolli-peikko

      • Lissu.Tuokko

        taitaa olla kaksi tarkoitushakuista "viran"omaiskirjoittajaa ja kolmas on Raision eliitin perätön trolli-peikko


      • TIINATUOKKO
        Lissu.Tuokko kirjoitti:

        taitaa olla kaksi tarkoitushakuista "viran"omaiskirjoittajaa ja kolmas on Raision eliitin perätön trolli-peikko

        taitaa olla kaksi tarkoitushakuista "viranomais-" VIERAANNUTTAJAA PERÄTTÖMIN LAUSIUMIN, SELVITYKSIN TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA- ja kolmas on Raision eliitin perätön tiina-"äiti"


    • pukinpartainen trolli. ....... lierihattu puuttuu.

    • ....... ja veriset huulet

      • Raisionkaupungin

        "lastensuojelu-" viranomaisilta löytyy ko. huulet..


    • ja pedofiili suihinottajalta

      • tarkoititko

        Raision kaupungin "lastensuoojelu-" viranomaisia


    • Heivainte

      Kylläpä paskaa taas jauhetaan. Kuittaan nyt,että suurin osa yh.istä on hyviä vanhempia ja sujuu toiseen vanhempaan yhteys. Itsellä jopa huippu hyvät välit lapsen isään. Nyt tyttö jo kouluun menee ja aina yhdessä hoidettu ja myös materiapuoli aina kunnossa. Viimosen päälle vaatteet ja muut. Kateutta ilmassa ihmisillä. Seuraavat noin tarkkaan. Hukkaan menee heidän oma elämä. Me eletty hyvin sekin aika. Pärjätään kaikin puolin.

    • Anonyymi

      Miehet valehtelee yh- äideille ja vannoo rakkautta että saavat seksiä ja yh äidit lankeaa .
      Yh Äidit on kaikista helpointa riistaa,ei muuta kun lisää tälläisia.

      • Anonyymi

        Naiset ja "lastensuojelu" valehtelee uomioistuimessa lasten olosuhteet perätömässä lausumassaan vieraannuttaessaan, manipuloi Des saanut, aivopesseessään lapset sekaisin pois isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä tuhoten lasten- ja isän terveen elämän- ja hyvinvoinnin ja vannoo rakkautta "riippumattomalle" viranomaissairauksia että saavat lapset pois isän- ja isovanhempien elämästä ja uomioistuin lankeaa narsistiselle menettelylle
        Lapsistaan vieraannutetut isät on kaikista helpointa riistaa "lastensuojelullei" ja vieraannuttaja äidille..,ei muuta kun lisää tälläisia viranomaissaiksia


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe