Onko joku onnistuneesti käyttänyt Wi-Fiä DOHAn lentokentällä ?
Ilmeisesti siihen tarvitsee rekisteröityä.
Vaaditaanko rekisteröitymiseen tekstiviestin joko lähettäminen tai vastaanotto ?
Toimiiko Wi-Fi oikeasti, eli onnistuuko rekisteröityminen ?
DOHA on nyt monenkin jatkolentoa käyttävän matkustajan välilaskupaikka, kun Quatar airways aloitti lennot välillä Helsinki-Doha.
Wi-Fi olisi halvempi vaihtoehto viestintään.
Elisa Saunalahti laskuttaa seuraavasti romaing -palveluista Dohassa:
2,39 €/min Puhelut Suomeen tai Quatariin tai EU-maihin
2,99 €/min Puhelut muualle
1,69 €/min Puheluje vastaanotto Quatarissa
0,29 € / tekstiviesti (max 160 merkkiä). Pidemmät textarit: 29 snt / alkava 153 merkkiä.
9,90 €/megatavu jos käytät mobiilidataa Elisan / Saunalahden kortilla Qatarissa.
Wi-Fi DOHAn lentokentällä ?
4
325
Vastaukset
Ainakin Dohan business-loungessa toimii ilmainen wifi hyvin, minulla on ollut vaihtoaika maksimissaan kolme tuntia Dohassa.
- Enpäkerrominäkään
Itsekin DOH loungessa wifiä käyttänyt mut muistelisin että yleisillä alueilla pitää kirjautua wifiin Qatar Airwaysin 6 numeroisella/kirjain varaustunnuksella.
- QUATARvsQATAR
Loungessa toimi nopeasti ja moitteettomasti.
Aloittaja on kuitenkin turhien asioiden kyselijä. Sillä hän haluaa tietää WIFI´n käytöstä QUATAR´ssa. Itse käytin Dohan lentoasemalla QATAR´ssa. - Lentäjä-----
Dohan kentällä on kaikille ilmainen ja toimiva wifi, id:llä HIAQatar Complimentary WiFi. En nyt muista oliko rekisteröityminen vai ei, mutta jos oli, niin ei mikään supervaikea prosessi ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693