elikka otsikko on hieman mielenkiintoinen toivottavasti jotta tänne tulisi ihmisiä mä olen kiinostunut avaruudesta jonka takia olen katsonut paljon avaruus aiheisia videoita youtubesta päädyin tulokseen että moni ihminen ei usko jumalaan eikä välttämättä alku räjähdykseenkään vaan johonkin suurempaan esim simulaation? olisiko mahdollista että eläisimme simulaatiossa jossa suurempi voima johtaa heille pientä maailma kuten sims pelissä? mitään kunnon todisteita tästä ei vielä ole mutta silti moni tuntuu uskovan tähän ja minä olisin kiinnostunut tekemään tästä uskonnon joten eiköhän suomi 24:n foorumi ole paras paikka aloittaa tämä :Deli se mitä mä haluan niin mä tarvitsen huomiota tälle ja mä haluan kuulla teidän mielipiteitä asiasta ja mitä mieltä te olette?
isompi kuin jumala pienempi kuin maailma
parhaat_ideat_sitte1990
5
88
Vastaukset
Alkuräjähdykseen uskominen ei ole uskonto. Miksi simulaatioon uskominen olisi?
Olen pohtinut vastaavaa, ja saattaisin olla kiinnostunut auttamaan. Uskontoonhan ei riitä pelkästään johonkin uskominen, vaan siihen tarvitaan kaikenlaista muutakin kivaa.
Mitä kaikkea olet jo keksinyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644062Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522206- 482035
- 471778
- 361720
- 301566